Maar je gaat ook besparen, want je koopt geen overbodige zooi meer. Kasten vol koek en chips en dure pakjes en zakjes heb je niet meer nodig!
Nee maar de kids mogen nog wel snoepen natuurlijk en voor visite heb je altijd wel wat in huis. Maar natuurlijk wel minder dan wanneer je het zelf ook eet.
Hmmm, dit vind ik wel opvallend. Ik heb (nog) geen diagnose, maar wel de angst dat ik endometriose heb. Maar besloten het nog even aan te kijken, ik wil nu gewoon even niet teveel met vruchtbaarheid bezig zijn. Toevallig ben ik sinds een paar weken begonnen veel minder vlees te eten. Overigens om heel andere redenen dan mijn gezondheid. Maar deze cyclus hebb ik wel duidelijk minder klachten. Niet echt wetenschappelijk bewijs, maar ik ben wel benieuwd in hoeverre ik in de komende maanden klachten heb.
Wat vervelend dat je denkt ook endometriose te hebben. Zeker als je nog een kinderwens hebt. Alhoewel dat helemaal geen probleem hoeft te zijn. Heb zelf ook 2 kinderen. Maar wel grappig om te lezen dat je door minder vlees te eten al minder pijnklachten hebt. Ik ben net een paar weken bezig en volg het nog niet helemaal, maar ben erg benieuwd naar de komende menstruaties! Mocht je toch interesse hebben, kun je kijken op blog over terug naar puur eten — Endometriose dieet