wie nog meer aan het dieeten?

Discussie in 'De lounge' gestart door bahar23, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :$ Dit is toch onmogelijk vol te houden? Hier kan een volwassen lijf toch niet op functioneren?

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Je hebt bij dit dieet ook de mogelijkheid om af en toe 's avonds een warme maaltijd te eten.
    Je hebt dan 3 varianten, minestronesoep (200cal), boerenomelet (200cal) en pasta (200cal).
    Ik heb toevallig vandaag weer mijn pakket voor de komende 10 dagen binnen gekregen.
    Als je echt af wilt vallen, dan moet er ergens een knop om en moet je je einddoel in de gaten houden.
    En lukt het af en toe een dagje niet, dan niet boos zijn op jezelf, maar de dag erna gewoon weer supergoed je best doen!
    Mijn doel is om totaal 37 kilo af te vallen om mee te beginnen (zijn er nu al 4 af).
    Er hangen hier broeken in de kast die maat 46 zijn, ik wil daar weer in passen!
    Zit nu op maat 50/52.
    En ik weet, dat als ik dit doorzet, dat het gewoon moet gaan lukken!
    En na dit dieet ga ik me een beetje houden aan de 40 punten regel.
    Ik heb hier thuis een programma, dan kun je invullen wat je eet per dag en dan toch een beetje in de gaten houden of het goed gaat.
    Wij hebben hier nu ook een weegschaal gekocht die ons vet percentage meet, dat is wellicht ook een stimulans.
    Mocht je meer willen weten, ik ben super gemotiveerd, misschien kunnen we elkaar ondersteunen!

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dit lijkt me niet echt gezond.
    Als je dit 1 of 2 weken doet, dan gaat het wel, maar voor een langere tijd niet.
    Je moet wel aan je dagelijkse voedingsstoffen komen, anders ga je daar echt last van krijgen.
    O.a. haaruitval etc etc.
    Ik zou dit niet te lang doen.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Dreamz, ik weet dat die maaltijd er ook zijn.
    Maar ik wil, zeker voor de kinderen, normaal eten eten zeg maar.
    Dus gewoon groente, aardappels en vlees.
    Maar dusn veeeeel groente, minder aardappels en mager vlees;)
    Eet nu dus 2 vervangende maaltijden op een dag, 2 stuks fruit tussendoor en dan dus normale maaltijd.

Dat is geloof ik plan b

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat ontzettend onverstandig en dom!
    Komop, je weet toch wel dat je lichaam meer nodig heeft dan dit?????
    Straks ben je dun, en doodongelukkig.
    Met zo'n dieet kán je je gewoon niet goed voelen en dit kan ook nooit goed blijven gaan..
    Wat is dan belangrijker??
    Ga een gezond 'dieet' volgen, alhoewel logisch nadenken en netjes eten vaak al wel genoeg is.

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja volgens mij is dat inderdaad plan B.
    Als het voor je werkt en goed vol te houden is, gewoon doen!
    Ik weet van mezelf dat ik snel in de verleiding zou kunnen komen, dus ik doet het bewust niet.
    Nu hoef ik niet na te denken over wat ik eet en het smaakt me best!
    Heel veel succes met afvallen!

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier volg ik sinds 5 weken het cambridge dieet.
    nu ongeveer 5 a 6 kilo afgevallen.
    1e doel was 66 kilo en thuis zit ik op de 67 dus we zijn er bijna.

dan wil ik nog ff doorgaan tot een 63 kilo en dan zijn we hopelijk tevreden.

ik volg de cambridge 800.
    dus smorgens en smiddags een maaltijdvervanger en dan mag ik savonds een maaltijd van 400kc.
    maar aan die 400kc houdt ik me niet.

heb met mijn consulente afgesproken dat ik lekker met het gezin meeeet maar met mate, dit werkt voor mijn prima.
    in het weekend zondig ik af en toe, dus dan neem ik ook een bakkie light chips enz en toch blijf ik afvallen.

ken mensen in mijn omgeving die er veel mee afgevallen zijn en de kilo's blijven eraf.
    natuurlijk als ik zometeen naar de snackbar ga en me iedere dag weer vol ga proppen dan komen de kilo;s eraan, maar tja daar ben je dan zelf bij.

veel succes voor iedereen!!

joyce

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Joyce, maar dat is idd met ieder dieet zo!
    Zelf ben ik na de oudste, met een dieet van max 1400cal, in een half jaar tijd 12kg afgevallen. Beetje zoals Sonja.
    Maar nu wil dat maar niet lukken, na die 2 sneetjes tussen de middag netjes met mager beleg, volgen er dan toch weer 2 met vlokken ofzo.

En net wat Dreamz zegt, die shakes of repen, dat is lekker onnadenkend en proeft niet perse naar meer;)

9. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    ik doe altijd het soep dieet ik heb er 20 kilo in 3 maanden afgekregen.

10. Only me

Only me Niet meer actief

Ben je dan niet bang als je weer 'normaal' gaat eten, je het er allemaal weer aan hebt zitten? Ik bedoel, je kan toch niet je leven lang shakes en repen eten?

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik ben vorig jaar in januari begonnen met kcal tellen. Ik eet maximaal 120 kcal per dag. (met een enkele uitzondering iets meer) Ik probeer daarbij zo veel mogelijk te varieren. En niet te snoepen. Als tussendoortje neem ik dus fruit en soms een plakje ontbijtkoek of een cracker met mager beleg. Ik ben hiermee in 2010 32 kilo afgevallen. Daarna had ik niet echt meer de disipline om het vol te houden, maar ben ik wel (ongeveer) op gewicht gebleven. Heb nu per 1 januari de draad weer opgepakt, en ben inmiddels 7,5 kg kwijt. In totaal dus bijna 40 kg.

Voordeel van dit "dieet" vind ik, dat ik zelf kan beslissen wat ik eet. Ik wil nu nog ongeveer 6 kilo afvallen en dan ga ik per week met 100 kcal ophogen totdat ik niet meer afval maar stabiel blijf in gewicht. Ik weet dan dus hoeveel kcal ik per dag moet eten om op gewicht te blijven. En als ik een keer een dagje los ga, plan ik de dag daarna gewoon een balansdagje in...

Verder klets ik mee in het topic: "10 kg afvallen wie doet er mee?" bij de algemene clubs. Hier kletsen een hoop meiden die aan het lijnen zijn, en die na het lijnen nu op goed op gewicht blijven en helpen we elkaar als het even minder gaat. Dit motiveerd mij ook enorm! Wees welkom zou ik zeggen! ;)

Succes met afvallen allemaal!

12. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Woww 20 kilo. En blijven die kilo's er ok af als je weer 'normaal' gaat eten??

Ik zou ook graag willen dieten maar weet niet zo goed welke omdat ik volledige borstvoeding geef. iemand tips voor een dieet tijdens bv

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik ben bezig sinds begin november. Of iets eerder Ben er eigenlijk niet zo zeker meer van omdat ik de weken die ik het heb gevolgd ben gestopt met tellen :)
    En dan met kerst en nieuw natuurlijk gewoon gesmokkeld. :D

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Foutje? :D

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nee hoor. In de shakes en repen zitten alle vitamine en mineralen en die zooi die je lichaam nodig heeft. Ik voel me sinds dat ik er mee bezig ben zo vitaal een energiek. Je moet ook na 6 weken een eetweek houden om dat een dieet wettelijk verplicht is om dit te doen. Om dat 500 cal natuurlijk gewoon weinig is!

Maar als je eenmaal je streefgewicht hebt ga je weer opbouwen. Shakeje en wat eten tot je weer gewoon gaat eten. En dan is het helemaal aan jezelf of je alles weer gaat lopen snaaien of dat je gezonder gaat leven!
    Maar ik kan je voor mij vertellen dat ik nu ik dit bereikt heb nooit meer zo wil zijn zo als ik was!!!

16. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Toen ik normaal ging eten ben ik 6 kilo bijgekomen en daar ben ik op blijven steken dus 14 kg afgevallen. Ik ben tevreden

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Nee... hoezo?

hahaha oeps... ik bedoel natuurlijk 1200!

18. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    weer 0.7 eraf!!!

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hier nog een die Cambridge doet. Nu inmiddels - 18 kilo. Natuurlijk moet je als je klaar bent met dit dieet op je voeding gaan letten, maar volgens mij moet je dat na elke afvalpoging doen toch?

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Weightwachers en 5,1 kg eraf in vijf weken. En dan ook nog een weekje dik gesmokkeld tijdens een midweekje weg (chinees, wijn, chips, dame blanche). Wat ik leuk vindt aan dit dieet is dat het meer een verandering van gewoontes is dan een dieet. Volgens mij is het jojo effect dan ook veel kleiner. Thans, de kans erop.

Deel Deze Pagina