wie nog meer aan het dieeten?

Discussie in 'De lounge' gestart door bahar23, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet binnenkort verplicht aan een dieet. Het wordt of een koolhydraatvrij dieet ( 475 kcal ) of een modifast dieet ( 678 kcal ), klinkt weinig maar door een medicijn wat ik ga gebruiken gaat het wel goed en makkelijk. Ik hoop hiermee mooiere glucosewaardes te krijgen en zo'n 30 tot 35 kg af te vallen. En nu zit ik aan het stressdieet:p Ben zo'n 4 kilo kwijt in 3 weken. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Botiwo, klinkt weinig??? IS weinig!
    Maar goed, jij zal het dus doen onder medisch toezicht maak ik op? Dan vind ik het wat anders, als dat je t zelf gaat doen
    Maar succes meid!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Gisteravond wezen wokken met mn ouders en gewoon lekker gegeten. Wel beetje opgepast wat. Maar ook niet weinig zeg maar;)
    Maaaaar, toen ik vanmorgen op de weegschaal stond (dagelijks ritueel) toch al mooi 1,2 kg minder als maandag!
    Dusssss...heb ik net maar weer met smaak mn shakeje naar binnen gewerkt haha

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben sinds begin januari op dieet.
    Via een dietiste volg ik een koolhydraatarm dieet. Op dit moment ben ik 4,5kg afgevallen. Mijn doel is dit jaar 20-25 kg af te vallen.

Vooralsnog valt het heel goed vol te houden. Ik heb eerder een koolhydraatvrij dieet gevolgd en dat was voor mij niet vol te houden.
    Nu ik beperkt koolhydraten mag eten gaat dat wel goed.
    Ik zit rond de 1400kcal per dag.

Een dag ziet er voor mij ong zo uit:

o: 1 snee koolhydraatarmbrood & 200ml magere yoghurt/optimel
    t: 1 appel/peer
    l: 2 koolhydraatarmbrood & 200 ml magere yoghurt/ optimel of een salade van ca 200gr groente/rauwkost
    t: 1 cracker of koolhydraatarme boterham met pindakaas
    d: 200 gr groente, 100-150 gr mager vlees, 50 gr rijst of 70 gr pasta, of 100 gr aardappel(allemaal gekookt)

en als toetje dan nog wat yoghurt/kwark.

Daarnaast drink ik koffie verkeerd met magere 0%vet melk, suikervrije ranja,water, thee, cola light.

2 x per week doe ik bodystep en ik probeer zoveel mogelijk fietsend/lopend te doen.

Advies van mijn dietiste was 5 uur per week te bewegen(wandelen/fietsen)

Het valt heel goed vol te houden omdat ik vrij goed kan variëren.
    Ik eet ook met regelmaat 's middags warm ipv 's avonds.(mijn man is altijd pas laat thuis dus wat dat betreft maakt het niet uit) en dat scheelt ook wel een beetje.

succes met lijnen meiden!

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben eergisteren begonnen (maandag)
    ik volg mijn eigen dieet :D
    want het is echt...ieder pondje gaat door het mondje.
    ik at zeker 2x in de week van de friettent...iedere avond 1 reep chocolade + 1 zak chips...overal mayo bij (hele vette zaanse)...'s-middags lekkere broodjes (frikandel of worstebroodjes met mayo!)
    en ga zomaar door. ;)
    ik eet nu 2x daags...dat ontbijten moet ik nog gaan aanleren maar ben nu al 1 kilo kwijt! :)
    nog 9 te gaan en het liefst 14 :)

6. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meis:)

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik doe een koolhydraatarm dieet, en het leuke... ik mag die heeeele vette mayonaise (ja die zaanse!!) gewoon eten :D
    Afvallen doe ik op dit moment niet echt (eigen schuld!) maar ik kom ook niets aan, en dat is ook al heel wat vind ik. Als ik weer ga werken dan kan ik er weer tegenaan, nu zit ik te veel thuis met van alles te snaaien om me heen.

Deel Deze Pagina