Haha ja aftakelen is het juiste woord! Hier ook tot 36 weken fulltime gewerkt, ging prima, en nu vind ik m'n schoenen aandoen al een zware klus!
Vandaag de hele dag wat voor weeen gehad, nu lkr op bed. Hopenlijk kan ik wat slapen en gaat het morgen dan eindelijk doorzetten! Man lief werkt niet in de buurt (45min) denk dat hij morgen niet naar zijn werk gaat.... aan de ene kant fijn maar aan de andere kant.... als er niks gebeurd.... lastig hoor... hoe doen jullie mannen het? Inmiddels 40+2 en a.s vrijdag om 17.00 pas weer een afspraak bij de vk. De vorrige afspraak was vorrige week maandag. Best veel tijd tussen vinden jullie niet?
Hoe is de nacht gegaan allemaal meiden? Ik vind Robynn verdacht stil . Bzd, wat is het plan vandaag? Ik heb voor mijn doen geslapen als een roosje, dat is wel fijn! Baby blijft erg druk!
Spannend ook bij jou! Ik zou persoonlijk man niet thuis houden, je merkt wel als het begonnen is en dan is hij makkelijk op tijd! Voor jezelf rustiger denk ik. Ik vind de tijd tussen je controles ook erg ver uit elkaar. Hier max een week!
Ik herken dat wel van mijn eerste zwangerschap, dat onwerkelijke idee. En ineens ligt zo'n klein mensje dan op je buik en heet je ineens mama! Ik moest daar ook echt wel even aan wennen hoor! Ik ben benieuwd hoe het met BZD is, wie weet heeft het doorgezet na het breken van de vliezen. Ik heb sinds gisteravond ook ineens gerommel, ik heb alleen geen idee of het nou harde buiken zijn of voorweeën.. Met beide geen ervaring. Iemand van jullie die weet wat het verschil nou precies is? @GelukkigeDaphne: Ik vind dat wel lang ja, ik ben nu elke week op dezelfde dag aan de beurt, bij jou zit er zo bijna twee weken tussen!
De verloskundige is uiteindelijk niet meer geweest. Uitlopen van andere bevallingen . En een nieuwe waar ze heen moest. Dus we zitten nu te wachten in z'huis... Al een half uur om überhaupt opgenomen te worden.
Ik ben hier!! Gisteren na het uitje met mn mamsie even bijgekomen.. Lekker de voetjes laten masseren door hubby .. Vannacht weer allemaal pijntjes weggepuft.. maar weer niks Morgen afspraak, dan gaan ze waarschijnlijk strippen (poging) Nu kan ik alleen maar denken dat het bij een VK is die ik niet zo heel erg leuk vind.. Die dan aan mn je weet wel gaat zitten.. *zucht* ...relativeren.. T'is voor een goed doel... Welkom aan alle nieuwelingen!! Gezellig!!
Spannend bzd!! Mag wel even duren dan, als je er zo'n tijdje al zit 'voor niks'. Succes zo! Laat je iets weten als dat lukt? Robynn: heerlijk even je voetjes gedaan. Je brengt me op ideetjes! Vervelend dat het vannacht weer rommelig was. Misschien ook even een paracetamol voor het slapen gaan vanavond, ik ben echt wel opgeknapt van een goed nachtje slapen... En wb die verloskundige. Dat is inderdaad geen fijn idee... Maar als ze haar werk goed doet, ben je voorlopig van haar af :-D. Tess, welkom. Ik weet ook niet hoe of wat met gerommel haha, alleen dat ik het onzekere vervelend vind .
Goedemorgen! Gezellig hier alweer op de vroege ochtend...! Hier gisteravond weer wat kramp, vroeg naar bed gegaan en zodra ik lig is het over, dus dat is vast niks serieus... Mijn man werkt op ong 30 min afstand, dus dat is te doen. Ben wel panisch dat hij z'n telefoon wel echt altijd op moet nemen nu, ook tijdens vergaderingen enzo... Hier wekelijkse afspraak met vk. Er valt dan weinig te bespreken, tot 40 weken doen ze sowieso niks qua checken verstrijken ofzo. Maar wel fijn om toch die controle momenten... BZD veeeeel succes, hopelijk hang je inmiddels aan het infuus
Hier vandaag ook de wekelijkse controle met de verloskundige.. Denk ook dat ze nog niet gaat kijken hoe of wat, maar ik laat me gewoon verrassen! Verder hier alles nog rustig.. Succes met de inleiding!!
Ik wordt stiekem wel jaloers van alle meiden die al gerommel voelen.. Ik ben nu 3 dagen over tijd en voel werkelijk nog helemaal niks! Hoewel ik moet zeggen dat ik nu ook hoop dat t nog tot volgende week duurt, werk in de zorg en als hij/zij nog even blijft zitten ben ik Koningsdag en Hemelvaartsdag vrij, en dat is een bijzondere luxe met ons werk.. En voel me gelukkig nog prima.. Heel herkenbaar wat er word geschreven over het onwerkelijke, ik kan me nog niks voorstellen bij het idee dat we binnen nu en anderhalve week een klein baby'tje hebben waar we de rest van ons leven voor mogen gaan zorgen en liefhebben! Wel een super idee maar ook gek! Alle dames met gerommel succes en voor allemaal ook succes met het afwachten!
Gerda, ben je al terug? Verliefd91, ik snap je gevoel, maar er is weinig om jaloers op te zijn hoor haha. Je wordt er moe van en een beetje onzeker, zo van is het al begonnen?! Hier de controle gehad en voor de zekerheid een liggingsecho, alles was prima. Keurig lage bloeddruk en meneertje lag er helemaal goed voor. Het blijft dus weer rustig afwachten. Zoontje 'kwam' morgen (38+3), dus vk maakte daar al een grapje over. Hij heeft bij zoontje ook de bevalling gedaan en zei wel, bel maar meteen voordat ik te laat ben. Benieuwd of hij gelijk krijgt....
ik ben wel jaloers op de dames die twijfelen tussen harde buik of voorweeen... die van mij waren zo intens pijnlijk dat ik soort van k.o. Ervan was (rugweeen) . Ik ben er nog steeds van onder de indruk.. gelukkig nu 2 dagen niks. Misschien vanavond weer. Ik ben rustig aan los geslagen met ramen zemen vandaag hihi.. Dat was nodig zeg! Werkte fulltime en maakte daar nooit tijd voor vrij. Ook is de wasmachine z'n best aan het doen met de gordijnen! Ik heb nog helemaal geen tijd om te bevallen joh!
Ik ben ook zo benieuwd naar de afspraak morgen.. Voelde net dus al een venijnige steek.. die bleef lang hangen en zakte heel langzaam weg.. pff..tranen in mn ogen ..echt.. Maar tot nu toe weer niets!!
Sallie, snap heel goed dat er niks is om jaloers op te zijn hoor.. En ik mag in me handjes knijpen dat ik me met dit termijn nog zo super goed voel.. Maar ben ook super nieuwschierig naar ons wondertje! Maar goed dat ben je ook als je voortekenen hebt en je niet weet of t nou wel of niet begonnen is natuurlijk! Haha
Hier nog een wachtende, vanaf zondag is het aan het rommelen, maar het zet nog niet door helaas! Succes iedereen in hetzelfde schuitje!!
De controle was weer helemaal goed! Als er voor zondag nog geen beeb is hier dan mag ik zondagochtend komen en dan gaat ze kijken of ze me kan strippen!!
Wat fijn Gerdia, met 40 weken al strippen dus? Hmm ik ga vrijdag ook een balletje opgooien!! Ben benieuwd hoe het met BZD gaat! En de rest..?
Hallo allemaal! Ook ik ben aan t wachten.... Ben nu 39 + 1 en ben er wel klaar voor Heb wel last van harde buiken, maar of dat echt gerommel is?! Afgelopen nacht dacht ik dat het begon, helaas was het alleen erge kramp in m'n darmen
Bij iedereen nog steeds spannend dus, behalve bzd idd misschien? Hier ook weer aan de pijnlijke harde buiken, nu om de 7 min. Dacht time voor de 'lol' even. Ik ga zo naar bed, ben benieuwd. Morgen is de tijd dat ik beviel van zoontje... Heel gek, maar ik heb het. gevoel dat vannacht of morgen het zo ver is. Het is nergens op gebaseerd ( en zal dus ook wel onzin zijn ), maar ben wel benieuwd!