Enn, na nog een paar keer om de 4 min, nu weer stilte.. Ik ga maar weer lekker slapen... Succes meiden, mocht er vannacht iets gebeuren!
Hier morgen dus gestript.. en ook het zelfde gevoel sallie.. wie weet bevallen we wel op dezelfde dag truste...hoop dat we lekker kunnen slapen..
Ik denk dat het hier begonnen is... Echt flink pijnlijk en steeds dichter op elkaar. Ik ga zo even douchen om te kijken of het zakt. .. Word nu wel lichtelijk nerveus ook :-D. Als het nu niet doorzet weet ik het ook niet meer hoor.... .
Grrr, toch niet .. kwamen eerst nog sneller, goed pijnlijk hoor! Maar toen weer wat langer af en toe ertussen, en aan het eind zakte het weg.....
Oh nee wat irritant dat vals alarm! Het kan nu vast niet lang meer duren met zulke serieuze voortekenen Sallie! Zet hem op, nog even volhouden! Hier nergens last van, behalve van mezelf: piekeren, piekeren, piekeren.... Ga er zo maar even uit denk ik...
Hallo! Hier op 4-3-2015 bevallen van onze zoon. De vliezen zijn om 10:00 uur gebroken, niks op gang. 12:00 uur infuus erin en man toen ging het na een paar ophogingen zo hard, ik trok het niet meer, kwam niet meer uit de kramp. Dus toch pijnstilling (infuus morfine) erin. Nadat ze zei dat ik op 4-5cm zat en ik bedacht dat ik dan nog ong 6 uur te gaan had. Om 21:00 uur persen en toen begon hij te dippen, dus geknipt en uiteindelijk ook gescheurd. T is er ook 1 van 4250 gr! Btw: ik had een bijplacenta? Een klein stukje verbonden met de grote placenta. Dus de verloskundige in ziekenhuis zei dat hij een gevaarlijk huisje had? Als ze de vliezen op een andere plek had gebroken had het heel anders af kunnen lopen. Iemand ervaring?
gefeliciteerd bzd!!!! he moeten ze dat nou zeggen, van die placenta... Eerst ff lekker op de blauwe wolk denk!!
succes vandaag robynn! jij had een drukke nacht sallie! hier rustig maar al wel 24 uur dunnere ontlasting en bij elk bezoek. Zou m'n lijf vast met opruiming bezig zijn..?
Goedemorgen! BZD: Gefeliciteerd!!! Lekker gaan genieten, het is goed afgelopen toch? Ik ken het ook niet moet ik zeggen.. Maar geniet van je zoon! Sallie: Ik herken je gevoel een beetje, hier gisterochtend ook redelijk pijnlijke (voor)weeën, ook met enige regelmaat. Ik dacht daar gaan we en ik stap uit bed en alles is weg Hoop dat het vandaag doorzet voor je! Robynn: Succes met strippen!! Dames, volle maan vanavond! Wie weet
BzD van harte...!!! Klinkt heftig, hoop dat je je nu een beetje ok voelt en kunt genieten van jullie kindje!!
Goodmorning ladies, rustige nacht.. 2x plassen.. direct doorgeslapen.. Wel de bekende pijntjes weer.. worden wel lichtelijk heftiger.. Vandaag dus strippen om 11:45..ben best nerveus... Zal het iets doen of toch nog niets.. brrr BZD: gefeliciteerd met je zoon, hoop dat je hechtingen goed helen.. en weinig last van zal hebben.. Ik weet ook niets over je verhaal van de placenta.. wel spannend.. Maar idd.. probeer lekker los te laten, alles is gelukkig goed gegaan.. Genieten van je kleine man.. wel een flinkerd! Lekker hoor.. Sallie, jammer dat het niet heeft doorgezet.. ik ken die nachten.. dat je denkt, en nu gaat het beginnen..word je daarna gewoon weer wakker.. Nou dames houd jullie op de hoogte.. fijne dag vandaag.. Gelukkig word het weer lekker deze week..
Succes straks Robynn! Strippen schijnt het enige te zijn dat echt helpt voor het opwekken, dus ik duim voor je!
BzD gefeliciteerd met je zoontje!! Ook ik heb er nog nooit van gehoord.. Nu lekker gaan genieten en hopelijk knap je snel een beetje op van de bevalling! Hier ook weer een rustige nacht gehad...wel met wat krampen opgestaan. Maar denk dat ik echt tot zondag moet wachten en dan hopen op ontsluiting zodat de verloskundige kan strippen!! succes Robynn vandaag!!
Bzd van harte gefeliciteerd met jullie mannetje.. Hopelijk kan je wel genieten ondanks het verhaal van de placenta? Hier een heerlijke rustige nacht gehad. Heb geslapen als een roosje en zelfs maar 1 keer eruit geweest om te plassen! Misschien het voordeel van een niet ingedaald kindje? Drukt dus ook nog niet hard op me blaas? Mijn moeder heeft de hele zwangerschap voorspeld dat ons wondertje op 4 maart zou komen, nou mooi niet dus! Haha.. Nu wachten wachten en nog meer wachten, als er spontaan niks gebeurd gaan ze mij maandag om 16.00 strippen.. Althans, als dat lukt natuurlijk.. Dus nu maar nog een keer de ramen lappen, na de regen van afgelopen tijd wel weer nodig, hoewel ik t vorige week ook al had gedaan! Meiden ik hoop zo voor ons allemaal dat het een beetje op gaat schieten met onze kleintjes en dat we ze zeer snel in onze armen mogen sluiten!
Even kort, had vanmorgen al een heel verhaal, loopt de site vast... Bzd, gefeliciteerd meid! Klinkt best heftig, hoop dat je snel weer hersteld bent! Robynn en verliefd, spannend hoor! Laten jullie weten of het iets doet?! Ben zo benieuwd naar allemaal!
heb een topic geopend over het strippen... vanochtend dus gestript.. bruin bloed verloren.. maar hoort erbij zei de VK..hoefde niks te betekenen.. verder wel menstruatiepijn..en harde buiken.. misschien is het handig als ik daar verder blijf schrijven.. anders word het zo dubbel.. blijf wel meelezen hier!! hoe gaat het verder met de rest??