Hier vannacht niet zo heel goed geslapen.. Maar komt denk ik omdat ik gewoon niet moe genoeg was.. Nog niks geen voortekenen van een bevalling.. Bewegingen waten gister even wat minder, maar van kregen al wel weer goed gevoeld.. Ons kleintje heeft soms gewoon een pauze dag! Ben zo benieuwd naar ons kleintje. Wordt verwacht met iets langere benen als gemiddeld, maar iets onder de middellijn met gewicht. Geen idee hoeveel daar deden ze geen uitspraak over.. Zo even me schoonzus hier op bezoek met me neefje en nichtje van 4 en 1.. Even gezellig wat afleiding! Ik ben al 9 weken alleen thuis en dat begint me toch wel een beetje te vervelen..
Ik denk dat het bij mij gaat beginnen.. *eindelijk*.. Nu heb ik helemaal de zenuwen haha.. Ga ter afleiding even boodschappen doen met mams.. Hoe staat het met de rest??
Spannend Robynn!! Toch weeën nu dus...? Succes...!!!! Hier is de baby eindelijk volledig ingedaald, toch iets van vooruitgang (en de krampen die ik 2 dagen heb gehad afgelopen week waren dus denk ik indalingsween!)
Fijn dat het nu toch lijkt door te zetten robynn👍 Ik lig maar even op de bank, beetje grieperig gevoel en veel harde buiken! 1982ev fijn dat je beeb er helemaal klaar voor ligt! Nu hopen dat er snel echte weeën gaan komen!
Spannend Robynn, vooral om dan nu nog even boodschap te gaan doen hihi. Laat he weten hoe het gaat? Eva, fijn dat het indalen is gebeurd! Scheelt toch weer een stuk tijdens de bevalling! Gerdia, klinkt ook wel een klein beetje spannend! Lig hier ook in bed met veel harde buiken, maar verder rustig en gelukkig niet grieperig...
Alles gaat goed hier, wel harde buiken.. maar nog geen weeen ... houd jullie op de hoogte.. ga nu relaxen.. filmpje kijken met mn lief.. iemand anders al aan het rommelen?
Hier een continue pijn in m'n rug die Onhoudbaar is..douchen helpt ook niet en onregelmatige menstruatiekrampen in m'n onderbuik..ben benieuwd waar het toe lijd😜
Dat had ik 3 dagen geleden ook Gerdia. Is inmiddels weer gezakt gelukkig. Wel nog steeds erge steken onderin en ENORM moe vandaag. Vanmiddag lekker kunnen slapen op de bank en op verjaardag geweest waar ze een heerlijke bank hadden haha. Zometeen een hete douche en weer de bank op
Ondertussen echt hevige krampen, alleen nog geen echte regelmaat..ik kruip zo maar in bed en zie wel wat de nacht in petto heeft!
Welterusten dames, hoop idd op rust of doorzetten! Hier ook een beetje kramp, maar volgens mij zijn het mijn darmen...
Hier nog steeds rustige harde buiken.. Ga nu ook lekker slapen.. ben benieuwd wat de nacht en morgen brengt.. slaap lekker allemaal.. dat we goed mogen slapen..
Hier geslapen als een roosje, maar één keer plassen tussen 00.00 en 20.00, wat een weelde . Hoe is het bij jullie? Heb het idee dat het bij iemand is doorgezet... Maar wie weet verkeerd gevoel... .
Hier ook geslapen als een roos.. had gisteren ineens van die hoofdpijn.. dat als je goed ontspannen bent..*boem* dus 2 paracetamol genomen.. en ook geslapen als een roos, ook 1x geplast.. heerlijk.. de rust hier in huis doet mij goed..
Hier helaas wel tussen 3 en 5 wakker geweest, maar wel lekker lang in bed gelegen en verder gebeurt er hier niks. Dit weekend dus maar lekker wat dingen doen en genieten van mooi weer!
Hier redelijk geslapen! Dus ook hier helaas niet doorgezet.. Maar hoop dat het voorwerk genoeg is om morgen gestript te worden!