wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Ook hier geslapen als een roosje. Nog niks geen tekenen van een naderende bevalling..

2. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jaloers op de meiden die nog zo goed slapen!! Ik slaap al weken heel slecht.. Waarschijnlijk ook door de bekkeninstabiliteit, ik moet naast het 2-3 keer plassen elke half uur omdraaien van de pijn in mijn heupen en het draaien duurt door de pijn ook even haha ;) Ik ben er echt enorm aan toe om weer een keer normaal te kunnen liggen en slapen!

Wat een gerommel ook bij iedereen zonder dat het doorzet, jammer zeg!! Ik heb het nu zelf ook een dag of 4, harde buiken, soms voorweeën en dan ineens weer een hele poos niks..

Ben benieuwd bij wie het nou eens gaat doorzetten!

3. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    de BI herken ik.. pff das echt geen pretje he..
    die pijn moet je ook echt wegsuffen haha..
    Hier net weer een deel van de slijmprop verloren..
    wel wat vage krampjes weer.. maar reken nergens op..

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Alle baby's nog binne. Dus! Ze wachten vast op het mooie weer van morgen ;)! We kunnen inderdaad wel nog even rustig van het zonnetje genieten zo....

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoe is het meiden?! Mijn buik is de hele tijd onrustig, en ik voel me niet zo lekker... Wie weet zegt het wat! Ik vind het een goed idee, weer een zondagskindje ;).

6. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Echt he!! dat zei mn moeder ook al... misschien word het wel een zondags kindje ;)
    Mooie aan morgen is, dat mijn oma ook op 8 maart jarig was..
    Toch wel speciaal.. (ze is er helaas niet meer)..

Harde buikjes aanwezig hier.. en weer hoofdpijn..

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier hetzelfde Robynn! Zou bijzonder zijn op de verjaardag van oma! Wie weet... Ik kan ook niet echt lekker zitten, of liggen, dat heb ik tot nu toe niet gehad... Hij voelt ook heel laag, heel raar. Of zijn hoofd er al bijna is, zegmaar ;).

8. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier een drukke dag gehad en vanmiddag gelukkig even lekker op de bank kunnen slapen. Net onder de warme douche geweest, nu harde buiken en een beweeglijk meisje in mijn buik! Ook weer die steken van onder, auwie!!

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lavita, spannend! Die steken hier ook, en krampen in mijn liezen, ongesteld gevoel. Kán niet lang meer duren zou je bijna zeggen ;).

10. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Zo raar, had ik de vorige x helemaal niet...

11. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Spannend dames..! Hier helemaal niks te voelen, zo lekker naar bed en hier dus niet echt kans op een zondagskindje denk ik ;)

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Je weet het nooit eva! ;). Hier zakt het soms, en dan weer terug...

Morgen maar weer een update van iedereen!

13. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ja wel gezellig iig dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten..! Ik ben natuurlijk heel benieuwd naar de baby, en zenuwachtig / bang voor de bevalling, maar stiekem vooral ook: zooooo klaaaar met zwanger zijn...! >komt krakend als oud vrouwtje van de bank af om voor de 12e keer vanavond te gaan plassen < ;)

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zooo herkenbaar! Hihi

15. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    lig al een tijdje in bed te draaien en zuchten...
    4x plassen...jeetje.. hoofdpijn weggezakt.. ben niet zo van de.paracetamol
    maar nu gisteren en vandaag dus...alleen voor t slapen gaan..
    zal.wel komen.door.de.ontspanning...
    harde buiken komen en gaan maar niet regelmatig...
    ventje is wel.druk daarbinnen.. tjonge!...

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal! Hier nog nieuws? :).

Ik heb goed geslapen! Beetje beurse buik, maar verder een drukke baby en goed geslapen... Heb wel flinke trek! Dus zo toch maar opstaan...

17. Marily

Marily Lid

3 jul 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal! Het lijkt er op dat mijn vliezen vannacht zijn gebroken. Ik had wel een hele natte onderbroek vanochtend om 5 uur... Het bleef daarna ook doorlopen, zelfs nadat ik geplast had. Heb nog lekker even geslapen en nu wakker. Zoonlief liet ons vanochtend uitslapen, een cadeautje! Nu af en toe wat pijnlijke harde buiken en wat lage rugpijn.... Zou het doorzetten vandaag?? Spannend!

18. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Spannend Marily! Ik denk dat ik ook aan de beurt ben vandaag..

Vannacht aardig geslapen, even eruit om te plassen en vanaf dat ik weer in bed stapte pijnlijke weeen om de 4-7 minuten al.. Moet ze ook al echt wegpuffen.. Even wat proberen te eten en dan de VK bellen denk ik maar..

Zo spannend weer..!

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Marily, dat klinkt inderdaad als echt, vet spannend! Bij mijn zoontje begonnen de weeën 4 uur na het breken van de vliezen ( gebeurde toen spontaan op de wc)

En Tess, ook al spannend! Het is er een mooie dag voor! Bel je niet te laat?! ;)

20. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik meld me ook maar even op het wacht-topic. Het is nog vroeg maar het rommelt nu al een week daarbinnen. Menstruatiepijn, soms een hele dag, soms korte krampen. Flinke harde buiken, vaak maar niet regelmatig. Enorme druk op mijn bovenbuik en ook de baby is flink actief. Vrijdag zei de verloskundige dat hij nog steeds niet is ingedaald, al heb ik het idee dat ie flink zijn best doet. Sinds donderdag ook rug- en bekkenpijn dus er is wel iets gaande. Kon je er maar iets van zeggen. &#128527;

Deel Deze Pagina