Hier nog steeds geen baby!! Wel heerlijk geslapen.. 2x eruit om te plassen.. Ik had gisteren echt harde buiken om de 5 minuten, dus dan denk je al snel zou het doorzetten.. maar nee hoor, ik ben echt zo'n gevalletje van op t laatste nippertje.. haha..komt ook denk ik doordat ik "gewend" ben eerder te bevallen.. Dus dit lijkt al snel heel veel langer, en zeg nou zelf dames.. elke dag lijkt nu eeuwen te duren of niet?? Je wil zo graag je kleintje zien en vasthouden.. En vooral ook de bevalling achter de rug hebben.. Kun je echt zeggen, ik ben er geestelijk klaar voor??
Novastar: lastig he! Je probeert er nog niet zo mee bezig te zijn omdat het nog lang lang kan duren. Maar als je steeds gerommel voelt, word je vanzelf wel herinnerd! Robyn, ik gisteravond ook weer hoor! Irritant he, dat onzekere... En wat betreft de bevalling.. Ik moet zeggen, bij de eerste kon ik het meer over me heen laten komen omdat ik niet zo wist wat het inhield. Nu vind ik het toch spannender omdat ik weet wat het is, en ook wat er evt allemaal mis ( beter dan eerste bevalling kan bijna niet...) kam gaan. Maar voor de baby ben ik helemaal klaar hoor! Wil hem zooo graag zien!
Ja precies.. ik ook.. *zucht*... ben zo benieuwd naar hem.. Heeft ie haartjes, of alleen een donsje welke kleur oogjes... hoe groot hij is..etc.. etc... etc..
Helaas zijn de pijnlijke harde buiken hier nu rustig van mij mag het wel doorzetten! Zo maar lekker even naar buiten met dit mooie weer, wie weet helpt de beweging om alles weer op gang te krijgen....
Hier ook nog heel rustig allemaal helaas..gister heerlijk even bij m'n ouder geweest en lekker buiten kunnen zitten! En s avonds nog even heerlijk gegeten! Om half 12 gaan ze een poging doen tot strippen, hoop zo dat ik wat ontsluiting heb!
Hier ook alles heel rustig.. Wordt morgen gestript als er vandaag niks gebeurd.. Maar denk t niet hoor.. Heb gelukkig wel heerlijk geslapen, dat is dan maar weer een voordeel van zo over tijd lopen, allemaal extra nachtrustjes! Maar o jongens wat wordt ik nieuwschierig
Succes Gerdia! Keep us posted! En Robynn ik hoop ook voor je dat het morgen niet nog eens hoeft! Hier goed geslapen, nu beetje misselijk - vraag me dan direct af of dat een voorteken zal zijn.. Ja elke dag lijkt te lang.. Zometeen stukje wandelen in de zon en koffie op terras! Heb me voorgenomen om iig elke dag iets leuks voor mezelf te verzinnen zodat het niet echt alleen als wachten voelt...
Ja zo zitten wij hier nu ook.. van zullen even de stad in.. of is dat toch teveel van het goede.. Vind het toch een beetje spannend.. maar aan de andere kant..
Maryli, Tess83: ben benieuwd, zet het door...? Gerdia hoe is je strippoging gegaan? Hier van de zon aan het genieten Ook wel een luxe natuurljk, lekker op terras kunnen zitten en geen werkstress en ook nog geen kleintje die continu aandacht nodig heeft
Nog géén zondagskindjes tot nu toe dus! Wel allemaal bíjna bij jullie hoor, met dat strippen enzo, spannend! Ik stond net in het tuincentrum en voelde opeens *knap* in mijn buik. Dus ik dacht oooooojeee! Maar niks hoor, gelukkig hihi. Wat het dan wel was?! Voorlopig is mijn buik rustig en baby druk!
Oeh spannend Sallie.. Zoiets had ik laatst ook, maar het was lucht in mn darmen Heel apart om dat zo achter in mn rug te voelen.. Normaal voel je dat aan de voorkant.. haha..
Nou even een uurtje gelegen... Maar op de ondertussen gebruikelijke harde buiken na, gewoon rustig. Wel raar gevoel, de knap was onderin mijn buik... Maar zolang er niks uit komt kan er weinig geknapt zijn lijkt me .
We houden het wel spannend dames! Ik heb tussen de middag even heerlijk geslapen na het strippen. Ik had 1cm ontsluiting en heeft even flink gemasseerd..kon me niet meer indenken dat het bij dochterlief ook allemaal zo pijnlijk was! Nu wat menstruatiekrampen, maar verder rustig
Fijn dat je even hebt kunnen slapen gerdia! En robyn, laten we er nog steeds vanuit gaan dat het niet nodig is :-D. Wat doen ze eigenlijk precies, je vliezen losmaken van de baarmoedermond toch?! Kan me voorstellen dat dat pijnlijk is!!
Gefeliciteerd Tess!! Hier m'n slijmprop verloren en aanhoudende buikpijn die erger word..het rommelt dus nog steeds!