Gefeliciteerd Marily!! En Sallie zet hem op!! Hoop dat het goed door mag zetten nu! Hier alles rustig nog... soms eens wat voorweeën of kramp maar dan weer dag haast niks. Op een of andere manier vind ik het elke dag lastiger te geloven dat het zomaar spontaan kan beginnen, kweet niet... Eigenlijk stom want hij heeft nog wel tijd genoeg. Waarschijnlijk te hoge verwachting gehad dat hij wel eerder zou komen. Woensdag zou ik evt gestript worden, bij uitzondering eerder dan 40+5 wat ze normaal doen, vanwege bekkenklachten. Al moet ik zeggen dat afgelopen dagen redelijk oke waren. Had ook veel pijn door vocht en ben nu aan de brandnetelthee, moeilijk te geloven dat thee zon effect kan hebben maar ben sindsdien toch echt weer mobieler. Kan weer wat comfortabeler liggen zonder continu moeten draaien en wakker liggen omdat t zeer doet en kon van t weekend er weer even uit voor winkel en blokje om en langer zitten wat vorig weekend niet ging. Maar hoop toch dat ik gauw mag bevallen!!
Heel herkenbaar Hanneke, ik denk ook bijna dat ie nooit, of niet vanzelf, gaat komen.. Terwijl ik morgen pas ben uitgerekend! Gerdia: ik probeer me ook maar in te stellen op nog 2 weken. En afleiding zoeken, overdag gaat dat wel, het zijn die nachten! Straks lekker stukje wandelen en lunchen op een terras! Sally ik hoop dat het doorzet! En Robynn succes zo! Marily van harte!!!! Klinkt goed, ben benieuwd naar het hele verhaal
hier weer wakker.. nog redelijk wat geslapen.. uiteindelijk vanochtend een goede grote boodschap kunnen doen.. sorry dames voor de details, maar heb veel gelezen dat het ook een "voorteken" is dat je darmen zich goed leegmaken voor de bevalling.. Straks dus naar de VK, 2e poging tot strippen.. Schoonmoeder zei om voor de zekerheid maar vast mijn "vluchtkoffertje" mee te nemen.. Vind het nu toch wel weer spannend worden..hoop zo dat het doorzet..
Zou mooi zijn heb Robynn?? Mijn darmen hebben zich gisteravond dus behoorlijk geleegd haha. Vannacht redelijk kunnen slapen, maar wel veel harde buiken. Nu trouwens nog steeds... Vanmorgen druk geweest met de honden en ons zoontje naar het KDV gebracht, boodschappen gedaan maar dat was echt geen pretje. Zometeen naar de VK en kijken wat zij ervan zegt, ben ook wel benieuwd of ze een kijkje gaat nemen. Heel stom, maar vind dat geen fijn idee hahaha
Ik ook niet hoor! Is echt niet mijn hobby... Ik vind het maar een vreemd idee dat een vreemd iemand daar zit.. Vooral ook omdat het een vrouw is ... plus het is (voor mij persoonlijk) een vervelend gevoeletje.. Nou sterkte allemaal, ik ga mij vast lekker douchen en optutten..
Succes Robynn! Wie weet barst het vanmiddag los! Alle andere meiden met gerommel, ook veel succes, hoop dat jullie evengoed van het zonnetje genieten kunnen! Ik vind mezelf nu best zielig hahaha, zit ik dan, moe van een halve nacht slaap, kind naar gastouder en geen wee te bekennen... Ik ga zo maar even een slapen denk ik, wie weet ben ik daarna wat blijer. Krijg niet echt vertrouwen in mijn lichaam zo, net of ik het niet kan beoordelen...
Mag ik ook meekletsen? Zit nl ook echt te wachten merk ik haha. Ben bij de 1e met 39+1 bevallen, bij de 2e met 40+5. Was een dikke tegenvaller dus ben heel benieuwd deze keer. Hier gaat de vk (na lang zeuren en alleen op vele aandringen van mezelf) vrijdag ook kijken of ik ontsluiting heb en of er gestript kan worden. Wil toch wel graag weten of er al iets gebeurd. Bij de 1e 2x gestript met 38.4 ong en 39 weken. 2e strippoging was toen een succes, dag erna bevallen. Bij de 2e heel vaak gestript maar niet voldoende ontsluiting of geen zin gehad, pas met 40.4 2 cm ontsluiting en die poging heeft wel geholpen, dag erna bevallen. Hoop dat ik nu dus wat meer ontsluiting al heb vrijdag en niet weer potdicht zit... Zie overigens niet op tegen het strippen, vond het zelf niet echt pijnlijk. Leuk is anders natuurlijk haha
Succes zo Robyn!! hopelijk gaat deze strippoging wel z'n werk doen. Hier toch maar tot de conclusie gekomen dat strippoging nr.1 niet geslaagd is. Woensdag moet ik weer naar de verloskundige (als beeb 2.0 zich toch niet eerder meld).. Sallie hopelijk kun je even lekker bijslapen...
Marily gefeliciteerd! Dames wat een gerommel bij vele van jullie. Hier werkelijk niks geen gerommel! Heb geslapen als een roosje, en ben dan ook pas om half 11 uit bed gekomen.. Heerlijk.. Vanmiddag om 16.00 gaan ze een strip poging bij me doen.. Ik ben erg benieuwd of t lukt want onze kleine is nog niet ingedaald.. Merk wel dat ik nu een beetje nerveus begin te worden. Was hele zwangerschap heel relaxed maar nu weet ik dat t nog maximaal een week kan duren wordt ik wel wat zenuwappig.. Maar he, ik wil ons kleintje ook gewoon heel graag ontmoeten.. Wat ik lees over de angsten en piekeren, heel herkenbaar. Ik denk steeds, ik kan t vast niet, wordt zeker keizersnede en dat wil ik niet.. Me man is heel lief en zegt steeds maar je kan het wel je doet het al de hele zwangerschap super goed maar toch.. Ben zo bang dat t allemaal niet past. En nu ik zo over tijd ben ben ik ook nog eens bang dat me placenta het niet meer goed doet en dat ons kleintje nog voor de bevalling gaat overlijden.. allemaal doem scenario's waar we niks aan hebben dus! Kop leeg maken nu en hup boodschappen doen. Even tot 16.00 alles voor elkaar maken, we hopen natuurlijk dat snel daarna een bevalling op gang gaat komen!
Hey dames. ik meld me hier ook aan! ik zit ook te wachten...hou jullie al een tijdje in de gaten maar merk dat het hier ook steeds spannender wordt.. je kunt er geen pijl op trekken he wanneer het misschien gaat beginnen... heb vanaf week 37 veel harde buiken,rugweeen en menstruatiepijntjes...maar dat was het dan ook...t lijkt nu ook wel hoe dichter ik bij de uitgerekende datum kom hoe minder kwaaltjes ik krijg... en dan zie ik hier sommige dames die al 41+5 ver zijn en dan denk ik pfff het kan nog zooolang duren voor je gevoel..... maaar 1 ding dr is er nog nooit 1 blijven zitten he
Verliefd91 zooo herkenbaar, ik pieker ook over de vreselijkste dingen! Bizar hè, terwijl er echt weinig reden toe is. Alleen daarom al wil ik het gewoon gehad hebben, hoe ik er ook tegenop zie. Maar idd hier ook nul gerommel.. Jij veel succes met strippen! Robynn hoe ging je strippoging...? En Molly1: je hebt helemaal gelijk
Ha meiden, Ik meld me hier nog niet aan, maar vind jullie verhalen wel spannend om te volgen Sally, hoop dat het lekker door gaat zetten bij je! Degene die al bevallen zijn; gefeliciteerd e geniet er van! En natuurlijk de anderen die aan het wachten zijn; succes!! Hoop dat jullie geduld niet al te lang op de proef zal worden gesteld!
Hoi meiden, korte ego update haha. Hier nog altijd rustig. Het is wel onvoorstelbaar hóe moe ik ben. Heb bij elkaar al drie uur geslapen, en kan het blijven doen. Ik gun mezelf maar voor één keer zo'n dagje, ben normaal wel hard voor mezelf. Wekker op 16.00, kan ik daarna nog een uurtje door huis doen wat moet... Wat denken jullie, zou er iets zijn waardoor de weeën weer afzwakken, of gewoon nog niet het échte begin?! Ben ook benieuwd naar Robynn! En alle andere, hebben jullie een goede dag? Verder welkom nieuwe kletsers .
Hello ladies, nou het strippen is weer achter de rug.. viel reuze mee deze keer... Helaas geen ontsluiting, en nog steeds een tuitje aan de bmm.. Ze kon wel makkelijker binnenkomen.. maar nog niet met 2 vingers.. Voel nu wel steeds weeën af en aan komen.. dus probeer het een beetje bij te houden met zo'n app.. Verder kregen we de keuze om voor woensdag een consult naar het ziekenhuis te gaan.. Zouden we een echo, ctg, en hartje luisteren etc.. krijgen.. dan zouden we dus overgeleverd worden aan de gyn plus evt ingeleid worden.. We hebben er toch voor gekozen dit (nog) niet te doen.. We willen eerst aankijken wat mijn lichaam gaat doen na deze x strippen.. We kunnen altijd nog naar het ziekenhuis.. de optie blijft staan.. Dat geeft ook wel een bepaalde rust eigenlijk.. Gek .. dan mag het, en dan besluit je toch nog af te wachten..haha.. Ik wil gewoon heel graag dat mijn lichaam het zelf aangeeft..zoals de vorige 2 keren.. Dus beginnen met weeën ..dan evt naar het ziekenhuis en de rest..
Hier net ook gestript.. Bmm was 3/4 versterken en ze konden met twee vingers naar binnen.. Ik vond het totaal niet pijnlijk het strippen, ben dan ook reuze benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Als er niks gebeurd kunnen ze woensdag een nieuwe poging doen en anders donderdag naar t ziekenhuis voor consult om te kijken of onze kleine het nog goed heeft, voldoende vruchtwater enz.. Ben zo benieuwd nu.. Wordt echt spannend zo!
Ook ik ben vanmorgen gestript. Ik merk wel dat ik een gevoelige buik heb en vermoedelijk vanavond de slijm prop verloren. Ik ben erg benieuwd of het wat gaat doen. vrijdag heb ik weer een afspraak staan..