wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Vanmiddag veel harde buiken,, nu is het aardig rustig, af en toe een harde buik..
    Wel de slijmprop vermoedelijk verloren.

2. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Nou dames, de VK is net weer weg..
    had zeer regelmatige weeën, maar ineens weer weg..
    Nu zijn ze er natuurlijk weer.. maar ze had gecheckt en het 2e keer strippen
    had nog niets uitgehaald..(helaas)..

Weet mij nu even geen raad meer.. ga maar gwn lekker proberen te slapen..

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Noujaaa! Hebben wij hetzelfde ofzo?! Snap zo goed hoe je je voelt! Heb je al even gedoucht? ( staand zei vk), dat kan wel goed helpen!

Bloemetje, het is iig iets!

4. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Nog niet gaan douchen, had ik gedaan vlak voor VK kwam..
    als ik vannacht echt last van mn weeen houd, ga ik lekker onder de warme douche..
    moet minstens 3 cm ontsluiting hebben, kunnen we iets beginnen.. :(

Ze heeft nachtdienst, en ze zei dat ik in het ziekenhuis ook in een bad mocht..
    Dus dat lijkt me wel wat! Misschien dat het mij beter ontspant dan pijnstillers..:(

Pffoee wat voel ik die kleine beneden in drukken zeg... jeetje..

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik denk dat hij er morgen echt wel is Robyn! Alle tekenen zijn er...mijn vk zek, als je kan slapen moet je dat doen. Maar als dat toch niet lukt kun je beter lopen en in beweging blijven, dan drukt het hoofdje van de baby meer en gaat ontsluiting sneller.... Succes!

6. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    ff een update... probeer de nacht door te komen met veel weeën..
    ze zijn goed op te vangen..maar erg fel.. ben benieuwd wat de ochtend brengt..
    ik was eerst heel bang voor de pijn...(nog wel).. maar inmiddels stukken minder
    heb zoiets van oh ja? Kom maar op!! ben eigenlijk best een beetje trots op mezelf..
    doet echt zeer..maar ik zet nu.eerst even door...(waarschijnlijk piep ik later wel anders)
    maar voor nu houd.ik het nog.uit.. (waar.ik eerder in paniek raakte)

hoe.is het bij jou Sallie?

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zo, even hier spieken! Ik slaap zelf als een roosje, maar zoontje had een nare droom dus was er even uit en wakker. Hij slaapt weer heerlijk, nu ik nog 😁...

Robynn, had al verwacht hier iets van jou te lezen! Klinkt pittig, maar wat goed dat je zo rustig blijft! Zijn ze ook echt regelmatig, of dat niet? Komt de vk nog langs? Ik hoop voor jou dat het gewoon echt de bevalling is, dan heb je morgen in de loop van de ochtend/dag je mannetje!!

8. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Spannend Robynn!! Klinkt alsof je de goede mindset iig te pakken hebt...!! Het is vandaag mijn uitgerekende datum dus een prima dag om te bevallen!! ;) voor jou dan, want hier gebeurt helemaal niks... Behalve wakker liggen en me zorgen maken om alles wat ik overdag nog prima kon relativeren.... Inclusief zorgen dat ik nu m'n rust niet krijg en dan uitgeput aan de bevalling begin :( :( :(

Sallie ik hoop dat jij alweer slaapt nu! ;)

9. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dus het lijkt nu echt door te zetten bij jou, Robyn. Fijn! Hoe gaat het bij jou Sallie? Rust weer helemaal weergekeerd?

10. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ohhhh spannend Robyn!!! Veel succes en zet m op!! Hier een hele rustige avond en nacht gehad. Geen buikpijn meer gehad of gerommel. Wel fijn na zo'n vermoeiende dag! Hopelijk vandaag weer een goeie dag voor iedereen , wij wachten geduldig af :)

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nou hier dus bijna alles rustig! Omdat Robynn niet meer heeft gereageerd zal het me niet verbazen als ze naar het ziekenhuis is gegaan, spannend hoor, hoop dat alles goed is!

Eva, vervelend die zorgen. Hoop dat je vandaag een rustig dagje hebt!
    Lavita, heerlijk zo'n nachtje!
    Renske: hier alles helemaal rustig ja, heb heerlijk geslapen de hele nacht verder! Bij jou ook alles rustig dus?!

12. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Spannend Robyn! Ben benieuwd of het nu écht is begonnen!

13. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    spannend Robyn! Hoop voor je dat het door is gezet!
    Hier een rustige nacht en verlies sinds vanochtend weer bloed met slijm, dus de rest van de slijmprop zou dit wel zijn!
    Hopelijk zet het nu een beetje door.. wel steeds menstruatiepijn, hopelijk doet het iets en dan morgen weer naar de verloskundige!

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gerdia, hier zei de vk dat bloed eigenlijk altijd wel het begin is, dus zou fijn zijn!! Spannend. Wat gaat vk anders doen?

15. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Ik wilde al haast de vk bellen, ik heb ook steeds slijm met bloed.
    Verder zet het helaas niet door.
    Wel de menstruatieachtige pijn steeds..
    Vrijdag moet ik weer naar de vk.
    Hoop echt dat ik voor die tijd ben bevallen.
    Hebben jullie al het idee dat het strippen z'n werk doet?

16. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Robyn.. Spannend! Hoop dat er iets is doorgezet?
    Hier na de strip poging van gister werkelijk niks! Vk zei al, succes vannacht met weeën weg puffen.. Nou geen krampje geen wee geen helemaal niks! :( wel veel wakker geweest, in de hoop wat te voelen maar nee hoor zo rustig als maar kan.. Echt balen. Ik begin de hoop dat t nog spontaan begint een beetje te verliezen, en dan zou ik zondag of maandag worden ingeleid.. :(

17. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Ben benieuwd of dat het begin zou zijn! Ik hoop het zo..
    Anders gaat ze waarschijnlijk weer een strippoging wagen morgen, maar hopelijk beval ik vandaag/vannacht!

Verliefd91, ik hoop voor je dat het toch nog spontaan gaat komen! Anders gewoon even weer bellen met de verloskundige..mijn verloskundige zei dat het soms wel 48uur duurt voordat een strippoging effectief is!

Hier nog maar even dankbaar gebruik gemaakt van het mooie weer en de was heerlijk buiten opgehangen..

18. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wat frustrerend allemaal he dat afwachten! Hier ook weer een rustig dagje... Nog maximaal 2 weken, en ik klamp me er maar aan vast dat VK zei dat meeste babies tussen 40 en 41 weken komen... Maar ondertussen bij elk wc bezoek "teleurgesteld" dat er geen bloed of wat dan look te zien is, geen krampje te bespeuren en zeker niks wat ook maar lijkt op vruchtwater.... Zou deze baby het niet begrepen hebben dat hij eruit moet?! ;)

19. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Is het slijmerige bloedverlies een teken dat het kan beginnen?
    Ik heb af en toe wel een pijnlijke kramp, maar door zetten doet het verder niet..
    Bij jullie al veranderingen?

20. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ja Bloemetje, bij mij is het de avond na het verlies van slijmerig bloed allemaal begonnen! :) Ook met kleine krampjes ;)

Deel Deze Pagina