Ik wacht het dan maar rustig af ,, ben gistermiddag gestript, veel hoe buiken maar verder niks,, gister avond slijmerig bloed en nu nog steeds! Fijn te horen dat het een teken ken zijn dat het dan niet lang meer duurt! Ben jij ook gestript rainbow?
He meiden, onze kleine meid is 09 maart geboren. 08 maart braken mijn vliezen rond 22.00 uur. 22.30 uur in zh en toen kwamen de weeën steeds krachtiger opzetten. Getoucheerd en ik had GEEN ontsluiting 😁 Hier begreep ik niets van en aangegeven dat eerste ook heel snel ging met ontsluiting. Vk heeft toen telefonisch overlegt met gyn en die gaf aan na uurtje weer toucheren en dan plannen wat te doen aangezien ik voor ks stond gepland. Vervolgens kwamen de weeën weer giga opzetten en ik dacht echt dat de baby zo zou komen, de vk zag aan mij dat het menes wAs, na 45 minuten bleek ik toch duidelijk ontsluitingsweeen te hebben en had ik 4 cm ontsluiting. Toen hele circus opgestart en wat werden die weeen heftig zeg! 01.50 uur was ze er! 2925 gram, een beauty ❤️
Gefeliciteerd Ester! Fijn dat het goed met haar gaat, hopelijk met jou ook? Hoe is het met de rest...?! Mrt name Robynn is al lang stil..! Spannend!
Ik weet niet of het iets zegt hoor... Maar ik voel de hele tijd veel druk naar beneden en flinke kramp in mijn liezen en bovenbenen. Moet echt gaan zitten dan, anders zal ik er doorheen... Zou dat een voorbode kunnen zijn? Misschien wordt er wel iets afgekneld, dat kan natuurlijk ook...
Gefeliciteerd Ester!! Heb zo'n vermoeden dat Robynn ook wel (aan het) bevallen is, is te lang stil hihi Morgen vk controle met zo mogelijk strippen... vind t best spannend wel. Hoop eigenlijk dat ie vannacht gewoon komt hahaha
Ja ik denk ook dat Robynn nu wel klaar moet zijn! Hoop snel goed nieuws! Hanneke, bij jou ook spannend! En voor alle meiden met slijm en bloed, dat kan toch nooit lang meer duren!
Spannend hier hoor! Ik kijk steeds even om het hoekje om te zien bij wie het rommelt en bij wie het ineens toch wel heel stil wordt Hier wel veel harde buiken 's avonds, maar verder echt niets... Gek idee dat het binnen nu en uiterlijk 11 dagen toch echt gedaan zal zijn. Morgen weer naar vk. Ik wil niet gestript worden. Lijkt me helemaal niets en die paar dagen red ik dan ook wel weer...
hoi dames, ben ook erg benieuwd hoe het met robynn gaat... zelf ben ik vanmorgen ook gestript. ik had al een 1 cm ontsluiting en ze heeft er even 2 van gemaakt Maar het rommelt niet zo heel veel dus ik denk niet dat het iets gaat doen. volgende week word ik iig ingeleid. dit omdat het kindje voorloopt op de groei. mn zoon was bijna 10 pond dus dat willen we nu niet meer. spannend allemaal. iedereen sterkte en succes met het rommelen en uiteindelijk de bevalling!
Spannend allemaal.. Grappig / gek dat bij niemand het strippen echt het beloofde wondermiddel lijkt... Ik ben ineens misselijk en heb hoofdpijn; wat is dat nu weer..?? Kan ook gewoon moeheid zijn, en heb qua buik nergens last van, dus beetje wishful thinking om dit als voorteken te beschouwen... Maar ik ga nu maar slapen. Wie weet?? Heb gek genoeg wel soort voorgevoel dat het gaat beginnen, maar als ik nuchter nadenk is dat meer 1) dat ik het wil, en 2) dat ik vandaag uitgerekend ben....
Liz, hoop voor jou dat het wel wat doet! Deed het veel pijn? Die extra cm heb je vast . Renske,ik denk ook dat het geen pretje is hoor! Aan de andere kant, inleiden is ook niet alles denk ik.. Eva,kijk je uit voor je bloeddruk? Klinkt een beetje alsof die ook hoog kan zijn. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik laatste tijd ook veel hoofdpijn heb hoor....
Vorige bevalling was met inleiden en dat was inderdaad geen pretje Nu wil ik dus heeeeeeel graag spontaan... Zonder gedoe Blehhhh, net getypt dat ik alleen last had van harde buiken, maar laatste uur veel gemene voorweeën... Vals alarm? Of toch iets? Pffffffff...
Ik hoop het ook voor je Renske! Zou toch fijn zijn, ' gewoon' spontaan. Ik hoop Dus voor je dat het begonnen is nu! Al zou ik het niet zo snel meer denken na al die valse starts hier!
Lijkt toch vals alarm inderdaad... Ik geloof dat het afzakt. Nou ja, dan maar lekker proberen te slapen
Whaa! Mijn vliezen zijn gebroken... Was het bij zoontje een klein lekje, dit was met recht een plons 😱. Lang kan het dus niet meer duren... Nu word ik wel nerveus!
Dank je! Ik denk het wel, ze komen nog maar om de 7 min, maar al goed aanwezige weeën zegmaar haha. Ik laat jullie weten hoe of wat!!
Jeeee sallie, goed nieuws! Spannend! Het is stil dus ik hoop dat het goed heeft doorgezet, of dat het lukt nog wat rust te pakken! Kan niet lang meer duren! Hier nog steeds niks aan de hand behalve dat ik dus weer wakker lig