wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Spannend sallie!!! Ben benieuwd hoe het er nu voorstaat ! Hier een onrustige nacht met heeeeel veel harde buiken en plassen.

2. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Jee Sallie zet hem op!!

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Later meer, maar na een vlotte thuisbevalling is vanmorgen ons zoontje geboren! We zijn er allebei helemaal gezond uitgekomen 😁

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier nog niet zo ver zwanger als de rest van jullie maar hier verwachten ze dat ze eerder komt. Vorige week maandag in het zkh gelegen ivm dat mijn weeën waren begonnen. Ze denken dat ik voor de 37 weken een baby op mijn buik ga hebben dus tja dan duurt het niet lang meer (zal je zien dat ze het mis hebben en ik tot 42 weken loop ;) ) maar goed we houden er dus nu maar rekening mee dat ze eerder gaat komen. Ze houden er rekening mee dat ik vanaf nu ieder moment kan bevallen en elke dag die ze blijft zitten is mooi meegenomen.
    Morgen verhuizen en vrijdag word de babykamer in orde gemaakt dus hopelijk blijft ze in ieder geval tot zaterdag of zondag zitten.

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Volg al n poosje dit spannende topic! Kom nu toch echt nog aansluiten. Hoop niet al te lang.
    Ik ben gister gestript maar t heeft niet veel gedaan. Af en aan wat gerommel. Maar dat had ik natuurlijk al...

Sallie succes. Hopelijk verloopt alles goed en soepel en ben of mag je snel genieten van je kleintje!
    Robynn hopelijk is alles goed gegaan en geniet jij van je kleintje.
    En de rest.... Succes met wachten. Wat kan het toch slopend zijn hè.
    Geestelijk mag t nog best even duren van me maar wat is mijn lijf op zeg... vrijdag misschien weer strippen.

6. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wauw dat is toch nog hard gegaan!! Gefeliciteerd, geniet er ontzettend van..!!

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Sallie gefeliciteerd!!!

Wachtend spannend zeg... en nog even verhuizen op de valreep. Hectisch lijkt me?

8. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    @Sanntje en Wachtend: welkom, gezellig.

Sanntje ik heb precies het omgekeerde: fysiek gaat het op zich nog prima, maar mentaal zit ik er zo doorheen!!

9. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Eva lijkt me nog slopender! Geestelijk is een hele zware. Had ik bij de 2e. Lichamelijk ook wel maar was het zo spuugzat!
    En gister je uitgetelde datum. Vond ik echt een zware k..dag.
    Hopelijk mag je gauw bevallen! Ben t even kwijt misschien maar ben je ook al gestript?

10. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Sallie, gefeliciteerd!! Fijn dat alles zo vlot is gegaan! Ben benieuwd naar je verhaal!

11. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Sallie, wow! Na een heerlijke nacht, zie ik ineens dat jij al bevallen bent! Jeetje, zo snel kan het dus gaan! Fijn dat alles goed gaat met jullie!

Sanntje, ik heb hetzelfde als jij: mentaal trek ik het nog wel, maar fysiek gaat het echt prut (bekken, ribben, slapen). Maar dat is beter dan het omgekeerde. Eva, lijkt me zwaar om er mentaal doorheen te zitten. Hoop dat het snel doorzet bij je...

Robyn, hopelijk gaat het goed met je/jullie!

Na een onrustig begin van de afgelopen nacht, ben ik in slaap gevallen en ik heb werkelijk heerlijk geslapen. Voel me ook fysiek meteen een stuk beter! Ik geniet dus nog even van dit gerevitaliseerde momentje 😄

12. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Sallie gefeliciteerd!! Dus toch niet meer zo lang hoeven wachten!! Leuk hoor, lekker gaan genieten nu.
    Hier echt een klote nacht gehad, vanaf 2uur niet meer geslapen door harde buiken en een drukke baby.

Om 1uur ga ik weer naar de verloskundige, hopelijk kunnen ze me weer even goed strippen en dat dat het laatste setje is!

Robyn hoop dat je ondetussen gezond en wel je kindje lekker bij je hebt!

13. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Gefeliciteerd Sallie!

Robyn ik hoop dat bij jou alles goed gaat!

Hier is alles nog steeds rustig..
    Helaas..
    Ben er wel klaar mee, het frustreerd me enorm.
    Lichamenlijk is het zwaar, maar mentaal houd ik het ook niet lang meer vol.
    Elke keer weer vals alarm.
    Het strippen van maandag heeft niks opgeleverd, alleen wat harde buiken en nu steeds slijmerig bloedverlies.
    Vrijdag mag ik weer naar de vk,, hopelijk stript ze me dan weer en doet deze poging wel wat!

14. ester77

ester77 Actief lid

6 sep 2009
    127
    0
    0
    Gefeliciteerd Sallie

15. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nee ik ben nog niet gestript.. Vrijdag weer vk, dan ben ik 40+3. Ik denk alleen niet dat ze gewoon tijdens het spreekuur willen strippen? Zal wel een aparte afspraak voor nodig zijn? Hoop het dan iig voor die maandag in te plannen...

Gerdia en Bloemetje hoop dat het strippen werkt bij jullie..!

16. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Wat is het hier spannend zeg!
    Meiden die bevallen zijn, van harte gefeliciteerd !!!
    Ik lees hier al een paar dagen mee. Ik ben zelf nu een week voor de uitgerekende datum. Spannend hoor!

17. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ik hoor bij veel mensen dat ze gewoon tijdens spreekuur strippen. Bij ons doen ze dat niet. Moet je inderdaad zo afspreken en dan komen ze aan huis.

Renske bijzondere zwangerschap voor jou/jullie! Heb dit wel eens gezien op tv. Heel bijzonder was dat. Heel mooi.

De rest succes met strippen en wachten... moet er even inkomen hier hoor. Er gebeurd hier zoveel haha. Weet niet of ik alles kan onthouden of bij kan houden.

18. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Salli gefeliciteerd!
    Andere wachtende dames welkom!
    Hier een goede nacht gehad, heerlijk geslapen. Vanmorgen ineens een paar krampjes gevoeld. Voelt alsof ik nodig moet poepen maar er komt dan vervolgens niks.. Moet om kwart over 11 weer bij vk zijn voor de 2e strippoging, die hier overigens gewoon tijdens spreekuur is inderdaad.
    Ben benieuwd of deze poging nu wel t laatste zetje is wat ik nodig heb om eindelijk eens te bevallen. Zowel lichamelijk als mentaal hou ik het nog wel vol, maar ik wordt toch wel erg zenuwachtig nu voor de bevalling, heb ik al die tijd nog niet gehad..
    We wachten de poging van zo maar netjes af, meer kunnen we toch niet doen..

19. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Inmiddels bevallen. Enorme chaos rondom de bevalling.
    Kom hier later nog.op terug. Moet nu rusten. Ben momenteel nogon het ziekenhuis.

20. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Gefeliciteerd Sallie!!

Ik heb ook 1 uur controle, we gaan het zien weer...
    Zit er zelf het meest lichamelijk doorheen, al helpt de brandnetelthee wel tegen vocht dus eigenlijk is nu ietsje beter dan vorige week misschien. Mentaal vind ik t ook erg zwaar... kan al lang lichamelijk vrijwel niks en dat breekt op. Kan echt om alles boos worden of janken nu...

Deel Deze Pagina