O Robynn ook bevallen, gefeliciteerd! Joh klinkt naar, hopelijk gaat het naar omstandigheden goed met jullie en mogen jullie snel naar huis!
Robynn van harte..! Hoop idd dat het naar omstandigheden goed gaat. Hier maar even rondje wandelen in de zon! Heb besloten te proberen het positiever te zien, want maak mezelf alleen maar gek / chagrijnig ... Ben benieuwd of me dit ook echt lukt Rest van de dames ook succes - niet niks als je je fysiek zo slecht voelt!
Robynn gefeliciteerd! Hier inmiddels wat vervelende krampjes.. Zou dat het begin zijn? Ben benieuwd..
Robynn gefeliciteerd! Eva ik ga met je mee doen. Ik heb dan wel veel fysieke kwaaltjes maar ben vandaag laagdrempelig toch flink bezig. Had bedacht dat als ik nu bezig blijf de dag sneller voorbij is en ik ook wat positiever ben. Even vertaald... nesteldrang?? Haha
Haha heerlijk he die nesteldrang...ik heb vanochtend de oven maar even helemaal uitgesopt en zal zo nog even de woonkamer helemaal netjes maken! Ben net weer terug van de verloskundige..ik mag om kwart voor 6 na haar spreekuur weer terug komen, dan word ik opnieuw gestript..ik hoop zo dat er er wat is veranderd en ze even flink kan strippen!
Nou ik blijk 1 cm te hebben Schijnt best goed te zijn voor eerste kindje, bmm vrijwel verstreken en 1 cm en geen pijn van gehad. Was wel te weinig om echt te kunnen strippen. Maar wie weet doet voelen ook wat... heb wel meer kramp nu. We gaan het zien
Spannend gerdia. Ja echt... die nesteldrang. Ik ga dan allemaal klusjes doen die nergens op slaan. Op plekken boenen waar je normaal amper komt, tenzij je zwanger bent dus haha. Hanneke ook voor jou spannend. Wie weet! Hier strip poging officieel niet geslaagd. Maar heb in ieder geval wat energie door t zonnetje. Morgen op controle bij de vk en dam zien we maar verder hè!
Robynn, gefeliciteerd! Ik hoop dat het nu goed gaat met jullie beide en ben benieuwd naar je verhaal. Hier vandaag alles rustig. Een nacht gehad met om de 2 uur naar de wc dus dat was helemaal niet fijn. Voelde me dus ook niet echt uitgerust. Zoontje naar ons mam gebracht, daarna boodschappen gedaan en lekker in bad en daarna 2 uur in bed gelegen, heerlijk! Zometeen met de honden een uurtje in weiland zitten om foto's te maken en lekker van het zonnetje te genieten
Hier gerommel. Stond net op met een nattige klamme broek. Niet doorweekt ofzo. Meteen naar de wc en daar m'n slijmprop dus verloren. Kijk t even aan of er meer nattigheid komt Wel een aanhoudende zeur/kramp in m'n buik. Bij m'n eerste begon t zo dus wel. Slijmprop kwijt en kwartier erna weeën. Heb niet t gevoel van yes dit is het! Maar ach... er gebeurd weer wat! Das al fijn hihi
Sanntje dat klijnkt goed, jouw positief denken heeft wel héél snel resutlaat Hier nog niet maar ik heb me wel voor het eerst sinds dagen weer eens een beetje leuk aangekleegd (lees: geen joggingbroek), haar gedaan, sieraden, stukje gewandeld in de zon, etc voelt alweer wat beter!
Haha had ik dit maar eerder gedaan! Nou ja er is nog niks zwaars gaande. Ik belde net mijn vriend en toen moest ik ff puffen. Maar onregelmatig, geen minuut duren, en niet te herkennen als wee. Dus t zal wel loos alarm zijn. Bij m'n eerste 2 had ik meteen om de 4 min weeën dus weet niet hoe t anders kan beginnen haha. Maar dit kan ook nog weken duren. Misschien moet ik me ook even uit m'n joggingbroek wringen en in normale kleren. Wandelwagen pakken en stuk lopen met de meiden. Geeft dat t laatste zetje? Hihi ik blijf positief en ik denk dat dit t niet is... We zullen zien!
Hier rommelt het ook enorm.. Elke 4 à 5 minuten behoorlijke kramp die doorgaat in me rug. Ben er ook misselijk bij en had net wat helder rood bloedverlies. Ben benieuwd of dit nou weeën zijn.. Spannend hoor!
klinkt al goed verliefd91! voor alle dames die op het punt staan te bevallen: Bij mij heeft het strippen van gistermorgen ook niet geholpen. Volgens mij helpt het alleen als je rond de 41 weken zwanger bent en als het kindje uit zichzelf ook bijna komt.
Liz84: ja zoiets dacht ik ook. Mag ik vragen waarom je al gestript werd? (Of had je dat al vermeld; hou het niet helemaal meer bij met al die wachtenden!) Verliefd91: het klinkt voor mij wel "echt"! Zet hem op!
Verliefd dat klinkt goed! Als t door zet... zet m op. Hier is alles wat kramperig aanvoelde weg.... hen de kids ook weer uit hun slaap rond rennend dus krijg de kans niet iets te voelen
Nou dames, klinkt allemaal veelbelovend! Hier net een stuk met de honden gewandeld en wat foto's proberen te maken. Het was heerlijk in het zonnetje, maar omdat ik niet meer oveel kan doen als wat ik gewend ben werd ik daar een beetje chagie van... In de brievenbus at de serie zwangerschapsfoto's, dus die ga ik zometeen maar eens bekijken. Hopelijk vrolijkt me dat een beetje op. Daarnaast hoop ik op wat meer zon morgenvroeg zodat ik met ons mam en ons mannetje naar de speeltuin kan gaan, daar verheug ik me op!
@eva: Mijn zoontje was bijna 10 pond bij de geboorte met alle gevolgen van dien. Nu loopt het kindje ook weer voor op de groei. gister werd hij/zij al 3850 gram geschat. Ik had ook al 1 cm ontsluiting en het kindje ligt al erg laag dus de gyn heeft me maar meteen vast gestript en er 2 cm van gemaakt. volg week dinsdag word ik ingeleid. @santje: als mijn kids op bed liggen, voel ik ook meer krampen en komen de harde buiken weer opzetten. ontspanning denk ik.... gaat het lopen bij jullie ook zo moeilijk? ik waggel erg volgens mij, en loop erg zachtjes. het voelt zo zwaar van onderen.
Zow heel gewicht liz! Mijn uk wordt nu onder de 4kg geschat. Ging ik echt niet halen. Ik blij.... eindelijk een baby! Niet meteen baby af En inderdaad. De kids liggen op bed en ik kramp weer. Onregelmatige harde buiken die iets gevoelig zijn. Nog een stuk slijmprop kwijt net. Flink stuk... dacht dat ik alles wel kwijt was haha. Maar nee hoor... het kan nog meer! Zat net te bedenken dat bij de 2e die nacht erop de weeën al komen. Bij de 1e meteen. Benieuwd wat de prop nu dan inhoud. Ik wil t loslaten maar ga straks toch met een heel andere gedachte naar bed denk ik! Gelukkig goede afleiding op zp op de wakkere momenten haha. Liz ik waggel ook hoor. Heb t goed aan m'n bekken. Bowling bal gevoel tussen m'n benen Sokken, broek of schoenen aan doen doet zo'n pijn! Draaien in bed... au!
ja inderdaad! zo herkenbaar! volgens mij kan het ook dat je iedere keer weer een nieuwe slijmprop aanmaakt? bij mijn vorige zwangerschap heb ik op het laatst ook een aantal keer een flinke slijmprop verloren maar helaas kwam de bevalling toen niet op gang. nu nog helemaal niets verloren aan slijmproppen. of heb je die sowieso niet meer met 2 cm ontsluiting? k zou het niet weten eigenlijk. ik hoop dat we een beetje kunnen slapen vannacht... of juist niet