Nou er gebeurt aardig wat zo te horen! Hier hè-le-maal niks.. Ja brandend maagzuur Ga zo maar slapen, hopelijk nog wat goede nachtjes maken, uiteindelijk zal ik toch wel eens moeten bevallen..!! Succes dames en wie weet "spreken" we elkaar vannacht hier weer!
brandend maagzuur ja, een paar rennies per dag (avond vooral) gebruik ik nu ook wel. uiteindelijk zullen we wel eens bevallen ja... ha ha.
Zo, wat gebeurt er veel hier! Ik ben benieuwd of er morgenochtend weer een baby bij is Hier blijft het rustig. Vandaag bij vk weer controle gehad en hetzelfde verhaal als de afgelopen weken: bloeddruk goed, kindje nog niet ingedaald, volgende week terug komen. Ik mocht een afspraak voor een strippoging maken, maar daar heb ik voor bedankt. Zie ik niet zo zitten Dus ik wacht rustig verder af... Santje, ik ben benieuwd wat je op tv had gezien
Ik heb ook 2cm... bij de 2e 3cm toen ik m verloor. Dus dat kan hoor! Maagzuur pffff lastig hè. Gelukkig deze keer minimaal last maar als ik het dan heb! En nu naar bed. Net nog even gauw alles klaar gelegd voor belasting aangifte. Hoef ik dat straks ook niet meer. Waar denkt een mens toch aan zo richting bevallen
In je handtekeningen staat zwanger van/met bevriend homo stel. Daar heb ik eens iets over gezien op tv. En vrouw die dat ook was. Neem aan dat dit over deze zwangerschap gaat? Vind t knap en heel mooi. Wat ik op tv gezien heb is al jaren geleden maar verliep heel gemoedelijk.
Grappig dat je er eens iets over op tv hebt gezien. Ik heb vaak het idee, dat ik de enige met een dergelijke constructie ben Bij ons verloopt het ook goed, moet ik zeggen. Het gaat inderdaad over deze zwangerschap (en destijds met een andere vriend ook voor mijn eerste dochter).
Hier ook alles rustig. Ukkie heeft zelfs amper bewogen vannacht maar man man wat een pijn in m'n bekken en liezen! 4.30 klaar wakker. Begin in in slaap te vallen begint de jongste te spoken. Leg ik ze fijn bij ons in bed, normaal slaapt ze dan zo maar nee mevrouw gaat lekker liggen grappen in bed grrrr. Net eindelijk een klein uur geslapen en as we speak... Ze wordt wakker nu! Het is echt lang geleden dat ik dat gezien heb ja. Maar echt mooi. Vind t echt bijzonder dat je dit doet en het kan prima werken. Hen je veel negatieve reacties gehad of totaal niet? En heb je zelf een partner? Ik vind t in ieder geval toppie! 3 man in 1x blij wat wil je nog meer. Zo maar opstaan en om 10.30 vk controle afspraak. Meteen Date maken voor te strippen morgen.
Hier na het strippen vervelende menstruatiekrampen..en nog steeds daardoor weinig geslapen,nu hopen dat het vandaag door gaat zetten! Had al wel 2/3cm ontsluiting..dus verloskundige zag het wel rooskleurig in!
Hier weer een onrustige nacht gehad. Weer 5 x naar de wc gemoeten, had ook echt buikpijn en krampen. Nu alles weer geleegd en rustig. Ons mannetje kei vrolijk en actief, dus zometeen met hem naar de speeltuin en daarna door naar het KDV. Vanmiddag lekker rusten en met de honden wandelen als dat kan, het is wel prachtig weer iig!
Nou Sanntje en Gerdia, wat balen, had idd al half een bevalling verwacht voor jullie. Hier morgen naar vk, wil dan graag gericht plan van aanpak. Prima om het nog een paar dagen af te wachten, maar tot 42 vind ik gewoon te riskant. Rest ons niks anders dan weer van het mooie weer te genieten vandaag!
Robynn, gefeliciteerd!! Hier is alles nog lekker rustig. Het is wel weer erg mooi weer en een mooie datum om te bevallen, vind ik.. Maar daar denkt onze baby anders over.. Dus nog maar even genieten van de rustige luie dagen
Als jullie het goed vinden kom ik hier ook nog even meekletsen!? Ik zie dat sommige van jullie al overtijd lopen! Ik hoop zo dat dat mij niet gebeurd, maar ik ben er wel steeds banger voor. Ik heb namelijk nog totaal geen voortekenen oid. Het enige wat ik vanmorgen op merkte is dat mn borsten ineens weer wat gevoeliger worden aan de zijkanten. Misschien voorbereiding op de bv. Spannend om jullie te volgen in ieder geval! Ik hoop dat er snel wat babys geboren zullen worden
ik heb goed geslapen vannacht en vanmorgen verloor ik een paar stukjes slijmprop! dus toch. het rommelde ook wat maar nu is het weer rustig helaas. inderdaad gaan we maar genieten van deze mooie lente dag!
Ik neem maar ff een abonnement op dit topic Inmiddels 34.3 week, een stuk minder ver dan jullie, maar ik ben zwanger van een tweeling en heb het vermoeden dat dit niet nog 3 weken gaat duren. Maar wie weet verast m'n lijf mij nog wel en loop ik toch langer door In ieder geval zal ik nu meldingen krijgen van de updates hier in het topic en heb ik weer wat te lezen haha
Lekker bezig topic hier geeft me in ieder geval vermaak tijdens het wachten. Ik net controle gehad en morgen ochtend strippen tenzij er een bevalling tussen komt. Ik reageer later nog even meer... ga nu even wat eten met de meiden, jongste in bed en ik en de oudste zo lekker t zonnetje in!
spannend sanntje! was verder alles goed bij de vl? gezellig maartje! je hebt ook een pittige achtergrond! en nu bijna 3 kindjes. bijzonder! gaat het goed met de zwangerschap? vind je het pittig met een tweeling? ik heb net een flinke slijmprop verloren. er gebeurt dus nog van alles van onderen. spannend. maar tot nu toe nog geen druppel bloed. meestal zit bij de slijmprop toch ook wat bloed. we wachten het maar weer af. ik ga maar ramen lappen buiten. het is heerlijk buiten!
Alles was goed. Maandag weer controle. Ik ook slijmprop zonder bloed. Vk knikte dat dit helemaal goed was. Mooi zei ze.... Dus denk niet dat t uit maakt.
Hier rommelt het flink. Gisterenavond toen ik net in bed lag had ik zo'n drukkend gevoel boven in mijn buik dat ik bijna geen lucht kreeg. Verder veel korte krampjes en steken van onderen. Dat geeft me wel hoop dat de baby eindelijk is ingedaald. Hij is wel erg druk!