wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Even bijgelezen, gefeliciteerd iedereen die bevallen is.
    Benieuwd hoe het gat met Robynn...!
    Succes iedereen die nog wacht!

2. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hier alles rustig en heerlijk met man en dochter vanmiddag gewinkeld en ergens koffie gedronken! Ik stel me maar opnieuw in op een inleiding, hopelijk volgende week vrijdag... Ga dit zondag nog even met de verloskundige bespreken...

3. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Na een heeeeeerlijke (drukke) dag nu ongelofelijk harde buiken en steken van onder......
    Zometeen een warme douche, hopelijk helpt dat iets!

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Gerdia heerlijk. T was ook zo'n fijn weer om er even uit te zijn!
    Volgende week vrijdag pfff klinkt ver weg. Heb je daar geen moeite mee? Scheelt dat je dan in ieder geval een uiterste datum hebt...

LaVitaBella scheelde de warme douche?

Hier een redelijke dag gehad. Lekker in t zonnetje. Alleen die pijn in m'n liezen. Verschrikkelijk.
    Net even samen met m'n vriend de boel op orde gemaakt. Je weet maar nooit morgen na het strippen.
    Oudste gaat n dagje naar opa en oma morgen dus hier blijft t rustig. Kan ik smiddags even slapen.
    En nu voetjes omhoog!

5. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    De douche scheelde inderdaad wel iets maar nu alweer 3 x uit bed gemoeten vanwege harde buiken en plassen.... Net wakker geworden van een nachtmerrie waar ik nog hartkloppingen van heb, dus even een Liga eten , wat drinken en zo maar weer eens proberen te slapen...

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    He bah rot nacht dus. Heb je nog wat geslapen?

Hier was het niet veel beter. Wakker dat ik moest plassen, kon m'n bed niet uit. Met pijn en moeite eruit en dan begint t grote draaien en woelen weer. Warm, zweten, linker zij, rechter zij, wekker van vriend, weer plassen, weer... etc.
    Maar die pijn. Bah ben m echt even erg kots beu.
    Straks bellen! Spannend!

7. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Rottige nachten voor jullie dus :( Niet fijn. Ik ben alleen om vier uur een uurtje wakker geweest. Niet zo gek dus. Wel veel pijn bij draaien. Ik moet mijn buik fysiek met mijn armen ondersteunen, als ik ga draaien. En echt ook optillen om er een kussentje onder te leggen. Het is nu echt tijd, dat het meisje eruit komt. Maar nog steeds geen voortekenen. Alles heel rustig. Dus vandaag zal er ook wel niets komen. Rustig verder wachten...

Sanntje, succes met strippen vandaag. Hopelijk doet het wat.

8. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Hier zowaar maar 1 keer eruit, fijn! Ik probeer echt savonds weinig te drinken, helpt wel.
    Renske ik herken je draai verhaal - alles kraakt dan - zowel het bed als ikzelf :)
    Hier ook nog geen enkel voorteken. Zo naar verloskundige, ben benieuwd wat het "plan" is: of ze wil strippen bijv. of iig voelen of er al iets is gebeurd...
    Succes vandaag weer dames, met name de slechte slapers... Middagdutjes?

9. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hier een keer een middagdutje ja. Heb alleen de jongste thuis straks dus dat scheelt. Met de oudste erbij slapen lukt niet.
    Succes vandaag bij de vk!
    En iedereen met wachten natuurlijk ;)

10. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier zeker een middag dutje ! Gelukkig slaapt ons mannetje meestal van 12.30 tot 14.30 dus dan kan ik ook lekker gaan liggen!

11. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Woehoe! Op 11 maart om 22.58 is onze prachtige dochter Lotte geboren!

12. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Wauw gefeliciteerd!! Geniet ervan!

13. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ben erg benieuwd hoe je bevalling verder is verlopen ;)

14. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Gefeliciteerd met jullie dochter!!

Hier wel lekker geslapen. Omdraaien is verschrikkelijk pijnlijk, maar verder slaap ik nog wel goed. Hier nog steeds geen last van voorweeën of harde buiken.
    Eind van de middag weer naar de verloskundige, zal dat de laatste keer zijn?

Middagdutjes doe ik ook, op de bank, meestal 20 minuutjes, daar heb ik genoeg aan.
    Vanmiddag gaan de oudste 2 uit school spelen, dus een heerlijk rustige middag! Jongste slaapt dan..

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

15. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Vanmorgen strippen ging niet lukken. Als de vk klaar is met dr visites mag ik naar de praktijk komen vanmiddag. Gelukkig heb ik alleen de jongste. Dat scheelt weer in het zeulen. En ben er toch nog even uit.

16. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Wauw gefeliciteerd verliefd!! :D

17. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Verliefd met jullie dochter! :) lekker genieten nu en laat je verwennen in de kraam!

Hier heel veel wakker snachts, al weken en dan om 6 uur zijn de andere twee wakker, dus van slapen komt al weken niks :( ik probeer ook zo vaak mogelijk een middagdutje te doen, maar lukt niet altijd.
    Mijn buik valt nog mee met slapen, maar moet wel een kussentje tussen mn benen, anders lig ik niet fijn.

Verder geen nieuws, alles was goed bij de vk. Ik voel verder nog helemaal niks, dus afwachten maar weer.

18. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik krijg met 41 weken een inwendig onderzoek en word dan indien
    Mogelijk gestript. Die afspraak alleen al geeft me rust... Ik denk namelijk dat ik voor die tijd al bevallen ben.. Nergens op gebaseerd want nog geen enkel teken, maar toch :)

Verliefd91 van harte!! Hoop dat het goed is gegaan met jullie beiden!!

19. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Verliefd91 gefeliciteerd!! Wat fijn dat ze toch nog zelf heeft besloten om te komen..
    Hier is alles weer heel rustig, helemaal geen voorweeen oid meer en het slijmverlies valt ook mee.. T strippen doet dus wel iets bij me maar geeft niet genoeg het setje tot bevallen...
    Ik zal zondag weer even contact hebben met de verloskundige hoe en wat nu verder!
    Ik verwacht gewoon tot de inleiding door te lopen..

20. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Hier alles ook nog rustig.
    Vanmorgen weer controle gehad.
    Opnieuw gestript, 2 cm ontsluiting.
    We wachten het maar rustig af..

Voor degenen die zijn bevallen : gefeliciteerd, geniet ervan!
    En degenen die wachten : heel veel succes.
    Binnenkort hebben we allemaal de kleine in onze armen!

Deel Deze Pagina