spannend Eva! Nee, als je twijfelt zijn het geen weeen zeggen ze. Maar wie weet is het het begin? Die eerste weeen zijn meestal nog niet zo heftig
Als er regelmaat in zit en het blijft aanhouden, kunnen het wel weeën zijn toch? volgens mij is dan de regelmaat belangrijker dan de hoeveelheid pijn? en inderdaad zijn de eerste weeën niet altijd zo pijnlijk. daarom kun je er beter op letten of er regelmaat in zit volgens mij. wie weet eva...
Ze zeggen als je twijfelt dat t niets is... Nou schiet mij maar lek wat ik 2x getwijfeld heb maar wat wel echt werk was hihi. En inderdaad zegt pijn weinig vind ik persoonlijk. Iedereen heeft een eigen pijngrens! De een vind t vanaf wee 1 ontzettend pijnlijk de ander pas tegen 10 cm... Hier trouwens flink buikkramp. Bahbah ik hou nog alles binnen maar door de kramp krijg ik harde buiken steeds. Als ik ze time komen ze elke 10 minuten. Maar ook hier twijfel. T zal vast door de buikgriep zijn en onder valse start vallen. Hopelijk voel ik me morgen beter!
Vals alarm. Ben vannacht nog gaan douchen. Buiken kwamen elke 7 minuten maar deden geen pijn, alleen gevoelig en irritant. Dit heeft zeker een paar uur aangehouden. Na t douchen ben ik naar bed gegaan en in slaap gevallen. Heb echt zo slecht geslapen door oa de harde buiken. Ben er eerder nooit echt wakker van geworden. Nu komen ze ook nog altijd vrij regelmatig denk ik maar ben gestopt met timen. Ze doen geen pijn en dat maakt dat t voor mijn gevoel niet t echte werk is. Morgen heb ik controle dan hoor ik het wel. Als ik nog op evenveel cm zit wil ik ook niet meer gestript worden. Als dit wat opgeleverd heeft kan ik er nog over denken.
Hier wat krampen gehad maar verder best goed geslapen gelukkig. Nu wat krampen en het gevoel dat er 100 kg daar beneden hangt . Ik vind vandaag een mooie dag om te bevallen !
Nou Sanntje dat klinkt voor mij "als leek" aardig als weeën... Hier wakker geworden zonder weeën en zonder baby Dag 5! Wat duurt het laaaaaang! Hoe is het met de rest?
Aah lees nu pas je volgende bericht. Balen! Maar inderdaad 15-3-15, ik teken ervoor (betekent voor mij met een eerste dat er nu wel ergens iets moet beginnen anders red ik dat niet meer vandaag! )
@sanntje: ik lees hier regelmatig dat weeen niet als zodanig werden herkend omdat het niet super pijnlijk was, maar dat het toch weeen waren! Ik ben zeer benieuwd of dat bij jou ook het geval is! Ik heb wel oke geslapen vannacht, vandaag 37 weken! Weer een mijlpaal want de zwangerschap is officieel 'voldragen' jeeeeej! Al zal het nog wel een paar weken duren voordat ze komt ongeduldig!!
Ja ik lees het ook vaak. Zelfs bij een 3e! Nou ja als t echt wat is merk ik dit vanzelf. En anders hoor ik het morgen.
@sanntje: ja het scheelt dat je morgen controle hebt, kunnen ze meteen even checken en anders zal het vast wel door gaan zetten, er zal toch een punt komen waarop je niet meer twijfelt denk ik zo! @eva: ja alles klaar! Heb wel last van nesteldrang dus veel aan het poetsen en kasten aan het opruimen enzo haha wanneer heb jij weer controle? Je bent nu 5 dagen overtijd, kan nooit lang meer duren!
15-3-15 inderdaad, waar kan ik me inschrijven! Even wat opbeurende statistieken opgezocht 😊 Serotiniteit is een zwangerschapsduur van 42 weken of langer. Het percentage zwangeren dat serotien wordt is 6% en bij 41 weken is 24% nog zwanger. 80% Van de zwangeren die bij 41 weken nog niet bevallen is, bevalt spontaan vόόr 42+0weken. Dus nog alle kans dat het deze week spontaan komt 😊
Hier zijn afgelopen nacht de vliezen gebroken!! Whoehoe!! Dus een bevalling laat hopelijk niet meer lang op zich wachten.. Heb op wat menstruatiekrampen na nog nergens last van.. Om kwart over 12 komt de verloskundige voor een check up en om te bespreken hoe nu verder. Ben heel nieuwsgierig of hij/zij vandaag nog komt of lekker wacht tot morgen!
Dat is fijn Gerdia!! Zou willen dat ik dat ook mocht zeggen.... Hier een supervervelend klein mannetje die ontzettend aan het stieren is en mijn buik die ontzettend zeer doet. Vriend is voetballen, maar die mag zich de hele middag met de draak bezighouden. Ga ik lekker iets voor mezelf doen en proberen te ontspannen