wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh gerdie, spannend! Hopelijk heb jij dan je kindje op deze mooie datum! Succes!

Over die pijn, tja het kunnen voorweeen zijn, of toch het begin van de weeen, helaas valt er inderdaad weinig over te zeggen. Regelmaat is inderdaad wel iets waar je op kunt letten.
    Die steken die eva? (Sorry kan even niet terug naar je naam, staat op de vorige pagina) omschrijft zijn denk ik indalingssteken. Weeen zijn namelijk geen steken, maar echt krampen die langere tijd aanhouden tegelijk met een harde buik. Maar het kan natuurlijk ook een begin zijn. Bij iedereen loopt het anders!
    Ik hoop voor de meiden die overtijd lopendat het snel door zet! Lijkt me zo frustrerend, ik vind het nu al frustrerend dat ik elke ochtendwakker word zonder baby, haha en ik ben nog niet eens uitgerekend vandaag. Verder nog geen enkele teken hier, zelfs geen harde buiken meer afgelopendagen, dus gaat nog wel even duren!

2. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    @Derde: ik heb dit idd eeder gehad en toen was ie daarna ingedaald.. Misschien dat hij gisteren nog een stukje verder ingedaald is of met z'n hoofd aan het draaien was..... Iig is het nu weer volledig weg!

Verder hou ik me maar vast aan Renske's statistiek en het feit dat het bij sommigen zonder voorteken begint :)

3. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Heb de controle gehad, alles was prima met beeb gelukkig! Nu is het afwachten totdat de weeën gaan komen, hopelijk komen die gauw..zo niet dan word ik morgenvroeg om 7uur ingeleid in het ziekenhuis! Dus we zullen zien!

Jullie ook succes dames!

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hopen dan dat de weeën uit zichzelf gaan beginnen gerdia! Spannend hoor. Maar er gebeurd in ieder geval iets. Die vieze breken niet zomaar. Succes!

5. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Weet je zeker, dat je dan morgen wordt ingeleid? Toen mijn vliezen braken, moest ik me ook de volgende dag in het ziekenhuis melden (omdat de weeën niet op gang kwamen) en ik dacht dat ik daar zou worden ingeleid, maar dat bleek niet het geval. Ze hebben het drie dagen willen aankijken toen (geen idee waarom, want ik was al bijna 40 weken). Hopelijk komt het bij jou niet zover en komen de weeën nu snel op gang ;)

6. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Gerdia wat spannend meid, zet hem op!

Hier de weekboodschappen gedaan met mijn moeder samen. Alles weer in huis. Zelfs voor de 3 kinderen de traktaties gehaald. De roze muisjes zijn gekocht..
    Hooguit van de week nog naar de winkel voor brood en fruit.

Hier geen tekens van een naderende bevalling.
    Straks op de koffie bij m'n schoonouders en dan is het weekend alweer voorbij. Vond het ook een hele mooie datum vandaag! Helaas, red ik dat denk ik niet meer.
    Ik zet nu in op zaterdag 21 maart :) begin van de lente! En bevallen in het weekend is wat fijner voor m'n andere kids..

Fijne zondag!

7. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hier nu wel af en toe wat steken, maar nog enorm onregelmatig helaas:( we zullen zien wat de avond gaat brengen straks..

Mijn verloskundige zei dat ze hier in t ziekenhuis mensen niet zolang meer met gebroken vliezen wouden laten lopen en helemaal omdat ik de 41week voorbij ben en m'n vorige bevalling ook is opgewekt..
    We zullen zien..

Bij jullie alles nog rustig dames?

8. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spannend gerdia, het kan zomaar regelmatig worden!

Hier alles rustig. Behalve de kids... jeetje zeg wat zijn die hyper! Ik ben blij als in het weekend m'n vriend mee thuis is maar de kids zijn dan vaak uit hun ritme en uit hun doen. Terwijl we niets anders doen ofzo... blij als vanavond de rust is weder gekeerd!

9. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @gerdia: heeeeel veel succes meid, je weet nu dat het niet lang meer duurt voordat je je baby vast hebt!

@vitabella: heel goed! Af en toe ook wat tijd voor jezelf inplannen, heerlijk!

@sanntje: tja de kids zullen ook de spanning van mama (en papa) voelen denk ik :) die van mij vindt het ook wel spannend worden nu hoor!

@hier: lekker rustig weekend gehad, morgen het 'gewone' leven weer (dwz: kind naar school brengen, zwemles, enz) middagslaapje overgeslagen vandaag, dus ik ga op tijd naar bed!

10. cat2

cat2 Niet meer actief

Mag ik ook meeschrijven? Ik ben vandaag 38.3

11. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Gezellig Cat2!

12. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Gerdia, hoe gaat het? Hoop echt voor je, dat het spontaan doorzet.

Hier de hele middag al regelmatige harde buiken. Zal wel weer niets zijn, maar we gaan zien wat de nacht brengt ;)

13. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Gerdia: succes morgen !

De rest: lijkt toch stil te blijven, balen dat we 15-3-15 allemaal niet halen..!

Ik heb eigenlijk weinig hoop dat ie ineens vanzelf komt. Voel gewoon echt niks wat op een bevalling kan wijzen, zelfs niet veel harde buiken. Probeer nu dus maar te richten op afspraak vk met 41 wkn en dan wil ik een datum voor inleiding bespreken. Dan heb ik iig houvast. Komt ie toch nog vanzelf, dan heb ik geluk, en anders heb ik iig meer rust dat ze hem niet te lang laten zitten (want dat vind ik een eng idee).

Goede nacht allemaal!

14. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hopen dat t wat wordt renske! Zal voor je duimen. Hier ook weer zelfde als gisteren... ook weer zien wat de nacht brengt.
    Hoeveel tijd zit er bij jou tussen?

15. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik time niet, maar nu weer veel! Het lijkt weer af te nemen... Hopelijk gaat er bij jou wel wat gebeuren.

Eva, dat kan inderdaad wat rust geven. Ik ga morgen ook even bellen met de vk om te horen wat het plan voor deze week is. Donderdag namelijk pas weer een afspraak, maar ik wil eigenlijk wel weten of een inleiding dan op vrijdag (41+6), zaterdag (42) of pas maandag (42+2) gepland zou gaan worden... Of dat het nog anders kan lopen.

16. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Morgen 39 weken en om 11:45 afspraak VK . Vandaag veel harde buiken, buik lijkt nog meer gezakt en deze avond gevoelige borsten en ongesteldheidsgevoel. We zullen zien wat de nacht gaat brengen. Fijne nacht allemaal X

17. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Poeh 42.2 klinkt echt lang :(
    Ben benieuwd wat je vk zegt!
    Hoe vaak moet je op controle nu je over de 41 bent?

18. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ja, klinkt lang inderdaad. Daarom wil ik het graag weten, dan kan ik me erop instellen (en praktische zaken regelen).

Ik hoef niet vaker op controle nu. Laatste keer was woensdag en nu pas as donderdag weer.

Buik is weer helemaal rustig. Zucht. Vannacht of morgennacht zou zo fijn zijn: m'n dochter is bij haar vader, dus dan hoeft die niet uit bed geplukt te worden.

19. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Zou inderdaad wel gemakkelijk zijn ja! Scheelt een hoop geregel.
    Komt dr vader haar anders halen?

Hier krijg je met 41wk extra controle in t zkh... heb je die dan ook niet? Gewoon om te checken of je genoeg vruchtwater hebt, ctg, etc etc...

Hier is het ook weer rustig... Hoop op een rustig nachtje! Hoop dat iedereen door slaapt. Geen snurken, huilen, hoesten, natte bedden en dat soort zaken. En dan morgen van t mooie weer genieten!
    Rustig nacht iedereen!

20. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte vannacht dames! Evenwat uurtjes slaap pakken en dan hopelijk morgen een paar spontane bevallingen!

Ik had vanavond ineens wat rugpijn endacht, wie weet is het een begin (het was in ieder geval iets wat ik eindelijk voelde), maar het was loos alarm, ik moest gewoon naar het toilet, hahaha...

Maar mn zoontje zegt al twee weken dat de baby de 16e geboren word, zou wel leuk zijn als dat klopt! :D maar ik ga er maar niet van uit....

Deel Deze Pagina