wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Mijn dochtertje roept steeds morgen... morgen.... en elke keer dat t morgen is is er niets en zij teleurgesteld.
    Scheelt dat t hier nu echt niet meer lang kan duren.

2. cat2

cat2 Niet meer actief

Wat schattig sanntje.

ik heb nog helemaal geen last gehad van harde buiken of voorweeen. Ik weet niet hoe dat voelt. Vandaag vond ik het wel een beetje rommelen. Had last van buikpijn. Nu is het weer over. Het is echt lastig dat je niet weet wanneer het gaat gebeuren. Kan morgen zijn maar kan net zo goed nog twee weken duren.

3. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Kan de slaap maar niet vatten.... Lijkt te rommelen maar het zet niet door....

4. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    De weeën zijn toch nog spontaan gekomen en ons kleine ventje is om 23.40 geboren..dus op de valreep 15-3-15!

5. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ohhh gaaf, gefeliciteerd !!

6. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Gerdia! Wat fijn! Geniet ervan!

Hier niet echt goed geslapen helaas, maar ook geen enkel voorteken. Ik merk dat ik de moed eigenlijk gewoon heb opgegeven! Heb jij dat niet Renske..?

Mag straks bellen met vk of ik vandaag (40+6) al onderzocht kan worden en evt gestript ipv morgen. Ben alleen erg bang dat alles nog potdicht zit wegens totaal gebrek aan "voorwerk" hier :(

Kortom: zit er best wel doorheen...!! :(

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Gerdia gefeliciteerd! Super fijn dat het zo spontaan is gebeurd nog allemaal. Geniet ervan.

Eva je kan zonder rommelen echt wel ontsluiting hebben. Ik had bij de eerste ook zomaar al wat cm. Succes vandaag en een dikke knuffel. Hoop dat je je snel wat beter voelt.

Ik heb geslapen als een roosje! Dat was lang geleden zeg. Nergens wakker van geworden... gewoon door geslapen tot net :D

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Gefeliciteerd Robynn, ik hoop dat je inmiddels thuis bent en alles goed met jullie gaat!

9. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Vannacht is mijn dochter Robyn met keizersnede geboren. Alles gaat goed! Heel blij en moe. Later meer!

10. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Wow renske! Zo is alles weer rustig zo is je kleine er....
    Gefeliciteerd! Hoop dat alles goed gaat met jullie!

11. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Gefeliciteerd Renske , lekker genieten nu!

12. Gaby123

Gaby123 Niet meer actief

Hi! Mag ik hier ook mee kletsen? Ik ben vandaag 37w4d zwanger, uitgerekend 2 april. Dit is mijn tweede zwangerschap, ik heb al een dochter van 5. Het rommelt hier aardig, veel voorweeën savonds en snachts.

Gefeliciteerd Gerdia en Renske, wat een mooie datum om te bevallen!

13. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Renske, dat was toch nog onverwacht!! :) Gefeliciteerd..!! Hoop dat het goed met jullie gaat...!!

14. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Thanks Sanntje!! Ik ga gewoon weer wat afleiding proberen te zoeken vandaag! Relaxed dat jij zo goed bent uitgerust!!

15. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gerdia en renske beide van harte gefeliciteerd!

Eva ik hoop dat ze wat kunnen doen voor je vandaag!

Hier rustig nachtje, ook eindelijk goed geslapen op wat plaspauzes na, maar ja dat hoort er bij.
    Komende dagen mooi weer, ik ga vooral proberen te genieten, anders ben ik veel te gefocust op de uitgerekende datum.

16. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ja die uitgerekende datum is wat hè, toch een ding!
    Ik mag vandaag al een eerste strippoging, vind het erg spannend, vooral omdat ik dus denk dat er nog niks verweekt is.. Maar who knows! Ik houd jullie op de hoogte!
    De rest ook succes vandaag en hopelijk lekker weer (hier in randstad nog grijs...)

17. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hier komt t zonnetje nu door. Benieuwd wat hier nog gebeurd is. Nu wachten op m'n controle. Dochter lief verbouwd ondertussen de hele wachtruimte pffff ruim dalijk wel op haha

18. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier hele nacht krampen en harde buiken gehad. Toen ik eenmaal uit bed was ging het beter. Het huishouden gedaan, zoontje naar KDV en nu wachten tot 12.10, weer een controle. Ben benieuwd ... Vanmiddag even lekker de bank op en misschien naar een vriendin voor wat afleiding en gezelligheid.

19. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Gerdia en Renske, van harte gefeliciteerd!!!

Zo zie je maar weer, ineens kan het beginnen!

Eva, ik hoop echt dat jij de eerst volgende bent!

Vandaag een rustig dagje, kleine meid is op het kdv en de twee oudsten zijn op school.

Geen tekenen van een aankomende bevalling hier.. We wachten rustig af. Komende dagen wordt het mooi weer, ik wil in de voortuin nog wat planten, denk morgen.
    Verder heb ik niet veel meer te doen... Dus lekker luie dagen komen me tegemoet!

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ik ben niet gestript. De dienstdoende vk was met een bevalling bezig dus daarom ging t nu niet door. Morgen mag ik weer bellen. En dan zien we wel.
    Ben er niet erg rouwig om met dit mooie weer! Kindjes zijn bij opa en oma en ik ga zo ff boodschappen doen. Daarna genieten van het zonnetje!

Deel Deze Pagina