En ook ik ben wachtend op donderdagavond gaan ze beginnen 41+ 2, as vrijdag is het gewoon zeker pffff zo spannend nog meer dames met data?? Sterkte dames op een spoedige bevalling
Dat heb ik ook nu, doei allemaal!! Gistermiddag ineens onverwacht bezoek van m'n schoonzus. Lief bedoeld hoor, maar echt geen zin in. Ik ben vandaag geweest bij de verloskundige. Volgende week donderdag (bij 41+1) gaan ze strippen. Ik ga kijken of ik maandag of dinsdag een shiatsu drukpunten massage kan scoren, baat het niet... Maar ergens hoop ik natuurlijk dat hij gewoon binnenkort komt! Wel wat gerommel gehad maandagochtend en vannacht. Maar ja dat zegt ook niks!
Ik ben 19 feb bevallen van mijn zoon. Het ging ineens zo slecht met hem dat het echt niet meer kon wachten. Dus aan aan de weeenopwekkers en huppa na 11 uur lang weeen en 20 min persen was hij er. En hij is zo mooi, gelukkig een kilo lichter dan dat ze hem geschat hadden. En jullie dames nog heel veel succes!
Gefeliciteerd!! Gaat nu alles wel goed met jullie? En mogen we weten hoe hij heet? Ik ga zo naar een Shiatsu masseuse. Hopelijk kan zij de motor starten!
Ja tuurlijk hij heet Demir, helaas moeten wij nog in het ziekenhuis blijven. Hij is erg misselijk van de bevalling en hij heeft nog steeds niet geplast. Maar hopelijk mogen we morgen wel gaan.
Gefeliciteerd Videlsje! Wat fijn! Hier nog steeds niks.. Gisterochtend bij de vk geweest. Ik had 3cm ontsluiting, dus ze heeft me gestript. Helaas heeft dat niet geholpen. Ben vanmiddag wel de slijmprop verloren... Dus hoop dat het niet lang meer duurt! Bij mn eerste verloor 's ochtends de slijmprop en ben ik 's avonds bevallen! Dus, nog ff afwachten...
Videlsje Van Harte Gefeliciteerd en ik hoop dat jullie gauw naar huis mogen! Lovexx ik hoop voor je dat jouw bevalling ook vandaag begint. Ik word woensdag gestript als het dan nog niet begonnen is. Bij mijn dochter resulteerde dit wel in weeën alleen niet sterk genoeg. Tis even afwachten.
Ik ben nu al 3 keer gestript en verlies al een week de slijmprop....maar er gebeurd mooi niks Nu dinsdag weer naar de verloskundige en wss voor de 4de keer strippen...zucht.
Hier ook overtijd, en ook bij mij heeft strippen deze week niets opgeleverd terwijl ik eerst ht gevoel had dat het werkte, maar helaas... Morgen word ik ingeleid hoorde ik vandaag, dus nu gaat het dan toch sneller dan ik dacht ( bij mijn dochter pas bij 41+6 ingeleid)
Gefeliciteerd allemaal!! wat geweldig nieuws?? Duurde de bevalling lang?? Pijnlijke weeen? Hier nog steeds niets! wel al helemaal goed ingedaald.. en voorweeen, lijkt erop dat ons mannetje nog wat langer blijft zitten dan verwacht.. hoop niet dat ik net als velen van jullie doormoet tot de 40 weken of langer ... Ben er zo aan toe!!
Gisteravond zijn mn vliezen gebroken.. Maar nog steeds geen weeën! Ongelooflijk.. haha.. Hoop dat ze snel komen!!
Gisteravond zijn mn vliezen gebroken.. Maar nog steeds geen weeën! Ongelooflijk.. haha.. Hoop dat ze snel komen!!
Mooie naam Videlsje! Rainbow88 ook gefeliciteerd! Robynn ga er maar vanuit dat het wel zo is, dan kan het alleen maar meevallen . Ik dacht ook, nou ik ga zeker met 39 weken bevallen! Spannend lovexx!! Hier na de massage wat gerommel, vandaag mijn man nog eens wat punten laten masseren. Ik voel me echt een dieseltje, duurt wat langer om op stoom te komen, maar hopelijk rijdt de trein dan ook goed door
Gefeliciteerd Rainbow! & spannend lovexx Hier niks af en toe een krampje maar het zet nog niet door. Ik heb ook zo'n gevoel dat het voorlopig ook niet gaat gebeuren..
Merci! Vanaf dinsdagnacht slijmprop verloren, woensdag naar wekelijkse monitorcontrole gegaan en alles in orde, af en toe kleine harde buik zichtbaar. Woensdagavond zijn de weeen begonnen, maar ik dacht dat het oefenweeen waren (hele zwangerschap geen last van gehad). S nachts man wakker gemaakt, in bad gegaan en pijn bleef komen. Verloskwartier gebeld en daar aangekomen tegen 6u s morgens, bleek ik 5cm opening te hebben! Een uur later 7 cm dus epidurale kon ik vergeten. Echt pijn geleden (vooral het persen), was echt in mijn eigen wereldje! Om kwart na 11 is ze geboren, maar de pijn was ik echt meteen vergeten en het was het zeker waard. Dus ge ziet, het kan heel snel gaan dames! Succes allemaal!
Dag dames!! Ook ik ben bevallen van een gezonde zoon! Heel raar gegaan de hele zwangerschap goed gelegen en op de dag van de bevalling in stuitligging, de gynaecoloog heeft hem nog geprobeerd te draaien maar dit lukte niet,dus een keizersnede!! Veel succes nog wachtende dames en veel geluk voor de bevallende dames geniet van jullie kindje!