wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Little feet... je weet t nooit! Kan zo omslaan hihi.

Gaby ik heb ook gruwelijke last van mijn bekken.
    Gek genoeg sinds een week minder. En dan de zon erbij. Voel me meteen stuk fitter. En.... erg belangrijk, gebruik sinds en maand ijzer tabletten. En die beginnen aan te slaan. Merk dat echt wel.
    Maar goed. Zo de vk hier. Even kijken of elke avond voorweeen zonder pijn wat doet. Ik heb er mijn twijfels bij!

Succes allemaal vandaag! En geniet vooral vaak dit heerlijke zonnetje.
    Denk dat tuinieren en mooie afleiding is ja. Straks eens kijken wat ik kan doen nog met die dikke hang buik haha.

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Vk belt net. Weer een bevalling. Weer niet strippen. Voelt wel even als een dikke domper :(

3. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Alles nog steeds goed hier! Herstel verloopt voorspoedig; katheter en infuus eruit. Al rondgelopen, gedoucht en naar de wc geweest. Genieten van mijn meisje. :)

Meiden, ik wens jullie nog veel sterkte met de laatste loden. Ook al geloof je er niet meer in, dat je kind ooit nog (spontaan) zal komen; het kan ook zomaar, zonder voortekenen in 2,5 uur voorbij zijn!

4. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wat een domper inderdaad! En je begon nog wel zo positief vandaag! Kun je evt later vandaag nog? Of wordt het weer morgen?

5. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Sanntje wat balen zeg!

6. Gaby123

Gaby123 Niet meer actief

Ah nee, dat is balen :(. Misschien later vandaag alsnog? Of is dat niet mogelijk?

7. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Vk heeft nogmaals gestript, snapt ook niet waarom het niet doorgezet heeft... als t vandaag niks wordt, wordt ik morgen ingeleid. Moet straks komen voor CTG en bepalen hoe ze in willen leiden. Als ik vanmiddag niet nog beetje kan slapen ga ik vannacht in ziekenhuis slapen met pethidine...

8. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Renske, gefeliciteerd met je dochter!
    Bij de rest schiet het nog niet echt op zie ik. Hier ook niet. Vanmorgen weer naar het ziekenhuis. Inwendig onderzoek gehad maar de gel had niks meer gedaan. Omdat mijn bloeddruk nu goed was met de medicatie en de baby het goed deed wilden ze nu niks forceren. Wat ik wel begrijp want als ze toch een ballon inbrengen en mijn vliezen breken kunnen ze niet meer terug. Als mijn lichaam het dan niet overneemt moet ik een keizersnede en dat willen ze liever niet. En ik ook niet. Donderdag weer terug dus en weer beginnen met de gel. Ik had dit eigenlijk niet verwacht na een redelijk zorgeloze (nou ja, geen reden tot zorgen, dat is wat anders 😏 ) zwangerschap.

9. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    @ Novastar: dat is idd niet het einde dat je je voorstelde. Herken het heel erg. Sterkte!

@ Hanneke: ben je blij met de beslissing? Mocht je zelf kiezen?

Ik mag morgen weer bellen en wil dan eigenlijk ook graag datum voor inleiding afspreken... Maar weet niet of dat al kan.

10. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Vandaag gelukkig weer even een hele goede dag :)
    Het zonnetje schijnt, vanmorgen met ons mannetje cakejes gebakken (bedankt voor de tip gisteren!) en met de honden gewandeld.

Verder samen de tuin geveegd en daarna samen wat gedronken en een lekker cakeje gegeten.
    Toen hem naar het KDV gebracht en net lekkere tosti's gegeten.

Lijk even over te lopen van de energie, want heb ik zin om verder te gaan in de tuin en de kledingkast uit te zoeken van ons mannetje.

Maar denk dat ik ook nog even in de tuin probeer te relaxen met de honden :)

11. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    LaVitaBella klinkt als een goeie dag. Neem t ervan zou ik zeggen!

Ik ga lekker even een uurtje liggen. Wil dolgraag buiten zitten maar ik ben op. Heb iets te ver gelopen vanmorgen met de meiden. Maar t was zo mooi buiten.
    Denk dat vandaag strippen niet meer gaat lukken. Zet m'n hoofd maar op morgen. Hopen dat t dan wel door gaat.

12. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Hier ook alles rustig..
    Vandaag voor 3e keer gestript en voor vrijdag een afspraak bij de gyn,, consult inleiden..
    Ik hoop dat ie voor vrijdag nog spontaan gaat komen, al heb ik er een hard hoofd in.
    Voor nu lekker rustig aan doen, buik is erg gevoelig en steeds weer een harde buik..
    Zou 3 keer dan toch scheepsrechts zijn?

13. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ik hoop het zo voor je bloemetje!!

14. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nou we lopen zo onderhand allemaal flink over tijd hè!! Inderdaad gelukkig lekker weer... Ik heb mezelf even streng toegesproken en voel me een stuk beter ;) er zijn veeeeeeel ergere dingen dan een weekje over tijd, en of de bevalling extra lastig word kan ik toch nietvoorzien! (Nu nog deze vibe vasthouden ;) )
    Net ineens harde buik en weer nieuw bloed / slijm verloren (sorry voor details) terwijl het allemaal weer rustig was na het strippen.. Maar dat is inmiddels al 25 uur geleden dus ik probeer er maar geen valse hoop door te krijgen (lastig! Bij alles denk je toch "zou het"..?!)

15. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Bloed/slijm verliezen is vaak toch wel echt een duidelijk teken... maar goed. Ik vertrouw de signalen van m'n lichaam niet meer.
    Daar waar een vrouw tijdens t zwanger willen worden schijnzwanger kan zijn van alle symptomen kunnen we volgens mij ook schijn bevallen haha.
    Je gaat inderdaad echt op alles letten. En dan soms nog stiekem ff op Google spieken hoeveel en vooral hoe snel vrouwen na een symptoom aan de gang gingen met bevallen.
    En het zegt allemaal niets!

16. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh meiden die overtijd lopen het schiet maar niet op zeg. Sterkte nog even! En Eva goeie instelling! Het is waar wat je zegt, dat ene weekje extra is niet het einde van de wereld, die ga ik ook proberen vast te houden!

Renske (als ik je naam goed onthouden heb) gefeliciteerd met je kleine! Klinkt wel als en heftige ervaring, maar gelukkig heb je dat zelf niet zo meegekregen. Misschien maar goed ook. Waarschijnlijk was het voor de artsen je vriendin en misschien de papas wel enger allemaal. Geniet ervan in ieder geval en laat je flink verwennen!

Hier wederom rustig dagje zonder enig teken. Morgen naar de vk, ik ga vragen of ze wil voelen of er al wat ontsluiting is, zou bij een derde wel vaak het geval moeten zijn, maar ik ga uit van potdicht en strippen wil ik ook nog niet, dat komt volgende week wel. Ik heb me nu helemaal gericht op komend weekend, ik hoop zo dat de kleine dan vanzelf komt. We zullen zien!

17. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Oh meiden wat een gedoe allemaal en wat moeilijk dat de beebs zo lang op zich laten wachten!

Het is een cliche maar je weet wat ze zeggen: er is er nog nooit eentje blijven zitten! Dus ook al wordt jullie geduld flink op de proef gesteld, het komt echt goed!

Maar goed, ik loop natuurlijk ook nog niet overtijd, dus dat is misschien makkelijk praten.

Heb lekker in de tuin gezeten vandaag, wat een fantastisch weer! Ik heb morgen een afspraak bij de VK, ik krijg nog een liggingsecho :) wie heeft dit nog meer gehad?

18. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Leolientje, ik heb met 36.6 nog een echo gehad. Was leuk om nog even te mogen kijken!

19. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Morgen is het mijn uitgerekende dag... En word nu pas nerveus voor wat er komen gaat binnenkort. Je leeft zo lang naar de uitgerekende datum toe. En ben er meteen al vanuit gegaan dat de baby zeker niet voor de uitgerekende datum geboren zou worden. Voel me lichamelijk en geestelijk echt nog wel goed. Maar besef me nu ineens dat er binnenkort echt een baby is! En mijn buik weg is. Toch nog even van de zwangerschap genieten, ik weet hoe druk het straks mét baby en borstvoeding wordt...

En nu heel erg nieuwsgierig welke dag onze baby als verjaardag kiest. Lijkt me heel leuk als ze wacht tot 21 maart, begin van de lente!

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nog meer wachtende dames die nog wakker of weer wakker zijn?
    Ik heb echt zoveel harde buiken op dit moment en inmiddels al een dubbele dosis vloeibare gaviscon én een dubbele dosis gaviscon tabletten ingenomen terwijl ik maar beneden op de bank lig om manlief maar niet weer een nacht wakker te houden met mijn gedraai.

35.2 is nog te vroeg, de kindjes zouden dan nog prematuur zijn maar op momenten als deze geloof ik niet dat ze nog lang blijven zitten. Lig zonder zeiltje op de bank... Dapper hé? ;)

Deel Deze Pagina