Maartje spannend. Het is vroeg maar met 2ling hoor je het wel vaker. Hoe is het nu? Ik heb vanaf rond middernacht harde buiken die pijn doen. Het bekende gevoel zeg maar. Zodra de buik weg is blijft t nog wel ff door zeuren Gister avond nog een gevoel alsof mijn lijf zich leeg wou maken. Beroerd en nu steeds gevoel dat ik naar t toilet moet maar lukt niet. Nu aan het timen en ga zo naar beneden. Kijken of t aan blijft houden. Evt douchen als dat is en ik denk vk bellen want ze komen best vlot al eigenlijk zie ik.... Hoop dat t door zet!
Maartje, hoe is je nacht verder verlopen? Is de bank drooggebleven ? Bij een tweeling is 35w niet eens zo heel erg vroeg toch? Sanntje, wat jammer dat het niet heeft doorgezet. Was je bij je twee dochters ook na de uitgerekende datum bevallen? Hier eens een rustige nacht. Geen voorweeën dit keer. Morgen 38 weken, en mogelijk een strippoging bij de verloskundige. Ben erg benieuwd of ik al wat ontsluiting heb. Net wezen stemmen toen ik m'n dochter naar school bracht. Ze mocht niet mee het hokje in, zo flauw. Probeer je het belang van stemmen aan je kind mee te geven, moet ze buiten het hokje wachten.
Bij mijn dochters ben ik er ook over gegaan ja. Jeetje wat flauw zeg! Mijn dochter mocht gewoon mee met stemmen vorige keer. Zal dadelijk ook vast zo zijn! Het zijn kinderen....
Blijkbaar is er een grote kans dat mijn 5jarige kleuter mijn stemgedrag beïnvloed haha. Echt belachelijk. Ze heeft daarna wel het stembiljet in die stemcontainer mogen gooien, dat dan weer wel. Vorige keer mocht ze idd nog mee.
Maartje, hoe is het nu? Sanntjr, balen dat het weer gestopt is! Nou vandaag uitgerekend extreem lang kan het niet meer duren. Binnen 14 dagen!!! Spannend!! Ik voel trouwens helemaal niets! Alleen vanmorgen tijdens het wandelen naar school (10 min heen en 10 min terug) steken in mijn buik dat ik echt even moest stoppen. Volgens mij echt de banden die rekken in mijn buik. En was helemaal buiten adem!
Haha nou het zou inderdaad maar zo zijn dat een 5 jarige dat beïnvloed. Dat ze ineens punten uit t debat van gister ofzo benoemd
Sanntje wat een nacht weer voor jou! En Maartje hoe is het nu? Hier redelijke nacht gehad, zometeen echo en naar verloskundige, en dan plan van aanpak. Ik hoop eigenlijk dat ik een datum voor inleiding kan krijgen, als "deadline". Want anders wacht deze baby tot mei Zo inderdaad ook nog even stemmen, hoop dat ik met m'n buik nog in het hokje pas! Ben de laatste 4 weken niks meer aangekomen maar buik lijkt nog wel gegroeid.... Zou de striae er last minute toch nog op komen...?? Hoor ook wel eens dat dat tijdens de bevalling nog gebeurt! ben wel 33 en "ouderdom" schijnt daarvoor wel een voordeel te zijn Mooie dag vandaag allemaal, zet hem op!!
Ik twijfel overigens enorm of ik me nog een keer laat strippen... Het viel me zo tegen! Heb met 36 weken ook een uitwendige versie gehad ivm stuit, daar zag ik tegenop maar deed volstrekt geen pijn, dus denk dat ik daarom bij strippen dacht "ach, zal wel meevallen".. Maar de tranen liepen over m'n wangen, en dus geen resultaat. Vind het alleen ook zwak van mezelf als ik dát al niet meer durf, want die bevalling zal nog wel 10000 keer pijnlijker zijn.... Ineens hele erge koudwatervrees ervoor...!!!!
Hier na een derde strippoging gister alles rustig. Ik ga er maar vanuit dat ik ingeleid ga worden. Vrijdag afspraak met de gyn er over. We blijven allemaal maar wachten,, wat zijn de kindjes eigenwijs,, hebben het zeker nog goed in onze buik. Terwijl wij zoiets hebben van kom er aub uit.. Hebben jullie ervaring met inleiden? Of verhalen er over gehoord?
Mijn vorige bevalling was een inleiding, maar dat was geen prettige ervaring. Ik werd ingeleid vanwege bekkenklachten met 38w4d, bevallen met 38w5d. Alles zat nog potdicht en mijn lichaam was er nog helemaal niet klaar voor. Het was hels. Maar dat is een compleet andere ervaring dan wanneer je al overtijd loopt lijkt me. Ik hoor over het algemeen met name negatieve ervaringen als ze inleiden voor de 40w, en positieve verhalen bij 41w/42w. Dus eigenlijk heb je niks aan mijn ervaring .
Ik heb al wel ontsluiting en het is ook al verweekt zei de vk gister. Misschien dat ik daar geluk mee heb? Ik heb idd ook bekkeninstabiliteit, vocht, moe etc. Ben het gewoon beu. En dan blijft ie maar zitten en zitten en zitten. 3 strippogingen gehad zonder resultaat helaas. Veel harde buiken en voor weeën maar het zet gewoon niet door.. Erg frustrerend..
hier nog een wachter...vandaag 38+4, dus technisch gezien nog niet uitgerekend Maar toch wacht ik al merk ik...Eerste kindje dus ben zo benieuwd! En aan de andere kant geniet ik volop van mijn verlof, de vrije dagen, het niksdoen en tegelijkertijd lekker alles op orde krijgen. Ik heb geen klachten en energie voor 10, maar dus ook geen enkel voorteken van een aankomende bevalling.... Dubbel gevoel Meer meiden daar last van?
Bloemetje, wat onwijs frustrerend. Drie strippogingen zonder resultaat? Pff dat schiet ook niet op zeg. Als de boel wel al verweekt is en je hebt ontsluiting dan is een inleiding denk ik wel goed te doen. Volgens mij kun je dan meteen aan het infuus? Ik heb drie keer die gel ingebracht gekregen, niet leuk. Geen infuus meer nodig gehad vanwege een weeënstorm, dat dan weer niet. Morgen word ik waarschijnlijk gestript, als het kan. Ik ging er een beetje vanuit dat de boel dan wel op gang zal komen, maar nu ik jouw ervaring zo lees.. Het kan dus ook helemaal niks doen, dat blijkt wel weer. Is dit jouw eerste zwangerschap of heb je al een kindje rondlopen? Roosjedoosje (leuke naam ). Ik kan me echt nauwelijks bewegen door de bekkenklachten, waggel wat heen en weer tussen school en bed. Wat heerlijk dat je nog zoveel energie hebt! Jaloers! Ik ben ook zo benieuwd naar de baby, kan niet wachten.
Hey dames. nou eindelijk kan ik hier weer een berichtje plaatsen..ik was mijn Wachtwoord kwijt en elke keer als ik het wilde veranderen ging er iets mis...ben jullie al weken aan het volgen maar antwoorden lukte elke keer dus niet poohh wat zijn hier veel dames al overtijd! echt frustrerend he! ik ben zelf morgen 41 weken en gister gestript... ik ging naar de verloskundige omdat ik telkens sterretjes zag zonder dat ik me druk maakte ofzo. en toen vroeg mijn man aan de verloskundige of ze me niet even wilde strippen...en ze zei ga maar liggen dan zal ik eens kijken... vannacht veel gerommel gehad in mijn buik maar het zetten niet door.. vanmorgen rond 9 uur een grote slijmprop verloren.. en nu heb ik af en toe wat krampjes en een harde buik maar doet geen pijn ofzo.. ik zie dat er al veel dames een strippoging gehad hebben...en dat het niet altijd werkt... gek he dat elk lichaam anders is..
Inderdaad veel meiden overtijd hier! Kom op baby's!! Zou leuk zijn een babyboom hier voor het weekend!!! Ik lig heerlijk in de tuin in de zon met een kop thee. Kids hebben vriendjes mee uit school genomen en spelen lekker in de tuin. En de jongste ligt in bedje te slapen. Zo hou ik het nog wel even vol!
ooh dat klinkt goed Little Feet.. vandaag jou uitgerekende datum en van je 4de kindje zie ik? zelfs dan kun je dus gewoon tot de 40 weken zwanger zijn.. geniet van het zonnetje
Ha Bloemetje, ik heb 1 vriendin die is ingeleid met 39+5, en zij was binnen 5 uur bevalleb en vond het prima. Maar het kan ook 3 (!!) dagen duren voor je genoeg ontsluiting hebt. Dat betekent niet 3 dagen bevallen , maar wel in het ziekenhuis liggen en hyper alert zijn op elk krampje... Hier echo gehad. Baby heeft het nog prima. Besloten om niet nogmaals te strippen nu, maar in plaats daarvan morgen consult bij gyn over inleiden. Ik wil gewoon een datum. Komt het eerder, erg fijn, zo niet dan hoop ik met een dag of 10 over tijd maar dat het een beetje vlot op gang wil komen... Inderdaad we steken elkaar aan hier met over tijd maar het is wel zo dat 50% voor de uitgerekende datum bevalt en dus ook 50 % erna. Maar met 41 weken is wel 90% bevallen!! Goede hoop dus voor de dames die pas een paar dagen uitlopen.. En ikzelf behoor kennelijk tot de lucky few
@sanntje wat vervelend zeg! Oh bloemetje 3 strippogingen zonder resultaat, dat schiet niet op! Vriendin van mij is ingeleid met 41 weken. Zij kreeg in de avond een ballon, moest overnachten en de volgende dag wee opwekkers. Ze is binnen 5 uur bevallen en heeft het als positief ervaren! @roosjedoosje: ja hier! Ook nog fit en aan het genieten van verlof, aan de andere kant mag de kleine van mij wel komen! Ook hier geen voortekenen, geen harde buiken, geen voorweeen, niks. Heb zojuist een laatste echo gehad, alles was goed! Ze heeft ruim voldoende vruchtwater en je zag ook al die vlokjes erin drijven, super grappig om te zien! Ze is (zo goed als) ingedaald en het is nu echt wachten tot ze komt! Ze wordt geschat op zo'n 3500 gram, dus prima! Was best zenuwachtig, dus nu weer ontspannen..
Ik wacht ook nog steeds. Ik ben nu 38.6. wegens zwangerschap suiker willen ze niet verder gaan dan 40 weken. Ik hoop dat inleiding niet nodig is.