Wauw Robynn, klinkt heftig! Ja dat randje weghalen op een wee.... Heerlijk! Pffff je had wel echt de jackpot van opstapeling van dingen zeg. Wat ontzettend fijn dat je man je zo gesteund heeft. Geniet van elkaar!
Robynn wat een verhaal! Maar met een heel mooi eindresultaat! Nou hier een plan!! In ziekenhuis nog een keer gestript en had al 2 cm! Deze keer deed het vrijwel geen pijn, bizar toch? Ennnn... Zondag word ik ingeleid, tenzij hij nog vanzelf komt. Omdat ik al 2 cm heb, is het direct vliezen breken en gaan. Vind het eigenlijk een heel fijn perspectief dus kan er weer helemaal tegen. Lijkt wel of ik ineens pas besef dat er echt een baby komt..!!
Robynn, heftig zeg, van het een naar het ander, alles zat zo'n beetje tegen! Maar gelukkig is jullie kindje gezond en hopelijk kun je het snel een plekje geven. Geniet van de kleine! Fijn Eva! Hopen dat het nu doorzet en je zondag niet meer naar het zkh hoeft. Ook fijn dat het strippen nu geen pijn deed. Misschien is dat wel het beste als er al meer cm ontsluiting is voor ze strippen. Ik weet het niet. Nou ik duim voor je! O mn man zn werk denken ze dat de baby van ons morgen geboren wordt tijdens de zonsverduistering, wie weet, hopelijk hebben ze gelijk, haha.
Robynn, jeetje wat heftig meid! Eva, wat fijn voor je zeg, ik hoop dat het strippen gaat helpen en zo niet, is het eind bijna in zicht!! Hier bij de vk geweest, alles was weer prima. Ze heeft geprobeerd te strippen, deed mij wel veel pijn, maar voel nu nix. Maandag moet ik weer terug komen. Fijne avond!
Ben benieuwd of er nu toch nog iets gaat gebeuren little feet, hoop het voor je!! Balen dat het zo n pijn deed, vind dat ook geen fijn idee voor as maandag... @ Derde, zou een mooie dag zijn morgen toch?
En wat een verhaal Robynn, niet echt iets om fijn op terug te kijken helaas . Hoop dat jullie nu samen kunnen genieten van jullie wondertje!
sow Robynn wat heftig joh!! en En Eva Eindelijk het einde in zicht voor jou! t lijkt me idd ook wel weer spannend... als je echt weet dat het dan zeker gaat gebeuren... ik ben vanmorgen voor de tweede keer gestript t was dit keer gevoeliger als dinsdag.. maar dat heb ik dus ook daarna gemerkt...rond 10 uur vanmorgen gestript en rond 12 uur begonnen de krampen te komen elke keer om het kwartier.. die krampen zijn een paar uur aangehouden en werden een beetje minder maar bleven wel. tussendoor nog met de honden gewandeld en in bad geweest..en nu zit ik op de bank omdat het steeds heftiger wordt... ik hou de tijden bij en het zit nu ongeveer om de 10 min en de kramp duurt 1 minuut....vind het allemaal zo spannend en hoop dat het doorzet. slapen kan ik niet meer ben ik bang..dus dan maar wat laptoppen en hopen dat het snel overgaat in echte weeen.. wachten duurt zo langg!!
Lavitabella, vandaag ben je uitgeteld!! Molly, dat klinkt heel hoopgevend! Nou hier heeft het strippen 2 pijnloze harde buiken opgeleverd en verder niets! Kheb dan ook prima kunnen slapen gelukkig! Goh, is het alweer vrijdag! Vliegt de tijd zeg! Ook al ben ik overtijd, ik hou het gelukkig nog goed vol. Komt natuurlijk ook door mijn andere 3 kinderen die mij lekker bezig houden, dus tijd om me te vervelen en te zitten wachten heb ik niet. 21 maart lijkt mij een hele mooie datum om te bevallen, maar hoe ik me nu voel zou het ook makkelijk 28 maart kunnen worden, haha! Vanaf wanneer willen jullie ingeleid worden? Begreep dat je in Nederland het recht hebt om vanaf 41 weken je in te laten leiden.. Dat zou bij mij vanaf woensdag zijn. Maar denk niet dat ik dat al wil.
Goedemorgen! Robynn, wat een verhaal, heftig! Neem de tijd om het allemaal te verwerken. Eva, heeft het strippen bij jou nog wat in gang gezet? Little Feet, bij jou heeft het de boel dus niet op gang gebracht. Jammer! Ik had geen idee dat je dat recht hebt vanaf 41w. Ik zou er zelf niet voor kiezen, omdat ik een slechte ervaring heb met inleiden. Daarom zou ik me pas met 42w laten inleiden. Maar hopelijk komt het niet zo ver haha. Molly, hopelijk lig jij nu met een kleintje in je armen. Het klink iig goed, veel succes! Hier gister de hele dag harde buiken van het toucheren sochtends. Nu is het weer rustig in m'n buik. Ben zo blij dat het bijna weekend is, ben echt gesloopt van deze week. Vanmiddag nog even gezellig op de koffie bij een vriendin, en verder lekker niks gepland. Fijne dag allemaal!
Molly wat spannend! Zet het door?? Hier heeft het strippen niks gedaan, ik zet alles in op de inleiding, geeft ergens ook wel rust! In het ziekenhuis vertelden ze dat tot 41 wkn ze inderdaad niet inleiden, tenzij het echt moet ivm bijv hoge bloeddruk. Risico's inleiden zijn dat idd hoger dan afwachten (in z'n algemeenheid). Vanaf 42 weken is het precies andersom: dan wordt afwachten riskant voor de baby (ook: in z'n algemeenheid). Tussen 41 en 42 weken is het dus net 50/50 en mag je, als er geen bijzonder risico's zijn, zelf kiezen. Mijn baby maakte het gelukkig goed, maar met 41+5 vind ik het zelf wel mooi geweest. Vandaar mijn keuze... Tja en of je er goed aan doet, dat weet je natuurljk nooit zeker...
hey dames.. wat raar he dat het strippen bij jullie totaal niks uithaalt! pff eva moet je nu echt nog wachten tot zondag... duurt echt lang joh!!! de verloskundige is om half 11 bij me geweest en had toen 3/4 cm ontsluiting om 2 uur komt ze terug om te kijken hoe het dan is.. ik heb nu om de 5 min flinken weeen...heb mijn vriend sinds 2 maanden man net naar supermarkt gestuurd om vers fruit te halen daar heb ik zon zin in! mocht het vanmiddag nou niet veranderd zijn kwa ontsluiting gaan ze kijken of ze me gaan inleiden omdat ik vannacht geen oog heb dicht gedaan. maar ik denk dat het wel goed komt met deze heftige weeen. 9 maanden lang me afgevraagd hoe een wee zou voelen...nou....daar kun je inderdaad niet omheen!!! dames ik hoop echt dat we dit weekend gewoon allemaal bevallen en dat we plaats kunnen maken voor nieuwe mensen
Molly succes vandaag! Niet om je bang te maken, maar aangezien je nu nog op het forum kunt komen zal ik je alvast waarschuwen, de weeen kunnen nog veel heftiger! Ik was uren van de wereld, had dan wel twee keer weeenstorm gehad, maar ik kon niet aan eten denken, het kwam er alleen nog maar uit. Ik hoop dat het je bespaard blijft, maar nadat je je kindje in je armen hebt zul je vast zeggen, die weeen waren nog niks vergeleken met de laatste voor de ontsluiting maar hoe dan ook je kunt het, daar moet je aan blijven denken de komende uren! Eva weer niks dus, bah. Ik begrijp wel dat je wilt laten inleiden hoor. Als het bij mij zover komt wil ik graag uiterlijk op negen/ tien dagen overtijd ingeleid worden, op 30 maart ik wil namelijk echt geen 1 april kindje haha. Andere dames ook succes, balen dat het strippen bij zo weinig effect heeft hier. Ga bina twijfelen of ik het straks nog wel wil. Maar ik denk dat ik het volgende week woensdag echt zat ben en dat ze dan alles mag proberen wat mogelijk is. Ook al hoop ik stiekem nog steeds op morgen een spontane bevalling
Molly veeeel succes, zet hem op!! Dank voor jullie medeleven allemaal Ik vind het helemaal prima hoor, zondag inleiden! De beslissing heeft me een enorme rust gegeven! Morgen nog een dag met m'n man lekker met z'n 2en, hopelijk goed uitrusten en dan gewoon vol aan de bak! Zal vast veel heftiger zijn dan ik me kan voorstellen, maar in zh passen ze vast goed op ons! En wie weet met deze eigenwijze baby (eerder al gedraaid met versie uit stuit) komt ie toch nog vanzelf... De Tas staat klaar en ik heb zoiets van kom maar op! Heb me heeeel bang gemaakt voor scheuren, knippen, zuurstofgebrek, nou ja waar niet voor, maar nu wordt dat gek genoeg minder. Zooooveel vrouwen bevallen, ik kan het vast ook... Iemand nog een eclipsbaby weten te krijgen? of zelfs maar de eclips gezien? Hier in de randstad totaal bewolkt....
Hier een eclipsbaby! Vannacht om 1:11 uur is onze zoon Jonah geboren. De bevalling was vreselijk (sorry meiden die nog moeten) maar het resultaat mag er zijn! In het kort: ingeleid met gel. Na de tweede keer gel en een zeer pijnlijk inwendig onderzoek (en ik dacht dat ik na de ivf-behandelingen wel wat gewend was) kreeg ik een weeënstorm. Toen mijn vliezen braken werd het alleen maar erger. De weeën sloten naadloos op elkaar aan. Ik kreeg een ruggenprik maar deze werkte niet. Om 23:30 uur had ik nog maar 4 cm ontsluiting en was de baby nog steeds niet helemaal ingedaald. Na 14 uur bevallen waarvan 12 uur weeënstorm werd er besloten tot een keizersnede. Ik baalde enorm maar was dolblij dat ik bijna van de pijn af was. Niet de bevalling die ik graag had gehad maar daar heb je uiteindelijk toch niets over te zeggen.
Gefeliciteerd novastar!! Wat ontzettend jammer dag de bevalling je zo tegengevallen is... Niet leuk... Desondanks hoop ik dat je nu toch lekker kunt genieten van je mannetje, mooi naam hoor
Novastar: ondanks dat je bevalling niet is gelopen zoals gehoopt: van harte gefeliciteerd met jullie zoon en een prachtige naam! @molly: ik hoop dat het goed heeft doorgezet en dat ook jij inmiddels bent bevallen, of in ieder geval bijna! @eva: ik denk dat het je wel rust geeft wetende dat je zondag ingeleid gaat worden, fijn hoor! Ik ben vandaag nog met mijn zoontje naar de stad geweest voor nieuwe schoenen en een jas, helemaal geslaagd! Nu een lekker rustig en lui weekend voor de boeg. Vannacht gelukkig weer eens goed geslapen, hopelijk komende nacht weer! Iedereen een fijn weekend en hopelijk nog wat baby's erbij!!
Hm....vandaag de kleine niet gevoeld ....zelfs net in bad niet.... Ben nu een beetje ongerust . Voorbereiding of niet?
LaVitaBella: heb je al geprobeerd iets te eten en een half uurtje te liggen? Als je je ongerust maakt, gewoon bellen!! Ik heb dat met 34 weken ook een keer gedaan, en de vk bezwoer me dat je echt beter 1 10 keer teveel dan 1 x te weinig kunt bellen! Novastar: van harte gefeliciteerd...!! Molly is stil, ik gok doorgezet!