Novastar, gefeliciteerd! Wel balen van de nare ervaring. Dat lijkt me zo erg, uren de pijn doorstaan en dan eindigen met een keizersnee maar gelukkig heb je wel een gezond kereltje nu! Geniet ervan! Lavitabella, NU bellen als je dat nog niet gedaan hebt! Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en ze hebben inderdaad liever dat je voor it soort dingen aan de bel trekt, zeker met dit termijn. Succes!
Novastar gefeliciteerd! Geniet ervan. LaVitaBella idd even bellen. Zeker Na een dag niet gevoeld. Wij moeten zelfs eerder al bellen. Beter voor niets maar dat je wel weer gerust bent gesteld. Hoe is het nu? Hier alles rustig. Maandag gyn en denk zelf dat ik dat wel haal. Gelukkig heeft m'n vriend vrij en gaat mee.
Na advies op de bank gaan liggen en haar proberen wakker te maken, dat is gelukkig gelukt. Meteen harde buiken en overal voetjes tegen mijn bovenkant baarmoeder maar dat is alleen maar goed. Ik hou het dus even goed in de gaten....
Fijn dat de baby weer beweegt! Wat een onrust kan dat geven hè! Sanntje jij wacht ook al best lang.. Maar klinkt alsof het ok gaat? Hier beginnen de zenuwen voor het inleiden zondag (morgen al!) flink te komen. Ik weet natuurljk best dat je niet op andermans verhalen moet afgaan, maar je leest soms zulke horrorbevallingen... En die onthou ik dan snachts veel beter dan de positieve verhalen... Hoop dat er zondag tijd is om nog even 10 minuten met de gyn/vk te spreken voor ze beginnen, lijkt me fijn om even uit te kunnen spreken dat ik erg nerveus ben (zal iedereen vast zijn, maar toch...) Verder balen dat ik alweer tijden wakker ben! Wil er uitgerust aan beginnen? Nu dus maar even eruit en dan straks weer naar bed. Hopelijk dit weekend wat slaap pakken! Hier vannacht vrij rustig dus hoop dat iedereen lekker slaapt!
T klinkt alsof t ok gaat maar zit er even aardig doorheen. Jongste die snachts spookt... Dalijk even vk bellen. Wilde eigenlijk niet meer strippen ivm steeds averechts resultaat maar wil eens vragen wat hun ervan denken. Heb ik weer wat meer ontsluiting? En m'n buik wordt kleiner vind ik. Maandag naar de gyn en ook hier wel zenuwen. Gaat alles wel goed daar binnen? Daarom ook vk bellen. Stukje geruststelling. Als er maandag niets is wil ik graag over inleiden praten. De pijn in m'n bekken is te erg aanwezig. De complete druk down under is niet te hebben en m'n benen voelen als lood. Tintelende tenen agv slechte doorbloeding, heb spataderen waar je ze liever niet hebt Ik heb me goed gehouden maar raak nu wel een beetje mijn grens.
Oh Sanntje, wat vervelend meid! Het wachten duurt ook zo lang! Ik duim voor je! Lavitabella, gelukkig dat je kleine weer lekker aan het bewegen is, is altijd even schrikken! Geen babies geboren vannacht? Hoe zou het met molly zijn?? Morgen 38 weken zwanger, ik ben zo benieuwd wanneer ze komt! We zijn er klaar voor dus ik hoop dat ze ons niet te lang laat wachten!
oh ja en Eva, lekker rustig aan doen vandaag!! Morgen is de grote dag, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar je hebt straks wel je kindje in je armen, fantastisch! Probeer al die horrorverhalen een beetje los te laten, ik heb vriendinnen die een goede en vlotte bevalling hebben gehad na inleiding, dus het komt vast goed!
Sanntje, kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent! Je bent zo wat al een week overtijd! Hier gisteravond ineens de slijmprop verloren na een uur oefenweeën!! Ik voelde letterlijk wat uit me komen, echt een heel groot stuk, bah!! Daarna was de onrustige buik over. Maar dat was voor het eerst dat er iets in mijn buik gaande is! Net de middelste naar een kinderfeestje gebracht. Vanmiddag weer de grote weekboodschappen halen, dan heb ik daar van de week geen omkijken meer naar. Had graag vandaag willen bevallen, mooie datum en bevallen in het weekend leek me fijner voor de kinderen. Maar goed, ik heb het niet voor het zeggen.. Fijn weekend allemaal!!
Oh die slijmprop ja. Bah. Gister hier ook weer kwijt geraakt! De vk gebeld maar kan nu niets voor me doen. Strippen zal geen zin meer hebben. Morgen mag ik even bellen hoe het is en dan komt ze iig even langs. Gewoon, al is het maar voor een praatje. En dan maandag verder plannen!
Sanntje wat balen dat je er toch zo doorheen zit. Ik vermoed - volgens mij is dat landelijk beleid - dat jij omdat je ook tussen 41 en 42 week zit zelf mag kiezen voor inleiding. Mij hielp dat zo enorm ook qua mentale gesteldheid! Nog maar heeeeel even doorzetten! De rest ook een fijne dag. Snap het ongeduld met 38 weken ook goed hoor, hoewel dat voor mij alweer weken geleden is! maar na die magische 37 week is gewoon zo'n gekke periode!
Ik ben deze keer ook ingeleid en moet zeggen dat het een heftige maar korte bevalling (ervaring) was. Kijk er best met een goed gevoel op terug. Om 9u hebben ze mijn vliezen gebroken en nadien ging het echt super snel! Om 11u27 was onze kleine man al geboren. Belandde bijna onmiddellijk in een weeënstorm en vroeg na een uurtje of 2 om een epidurale omdat ik het echt niet meer uithield. Hij is gezet geweest, maar het ging zo snel dat het eigenlijk pas begon te werken bij de allerlaatste persweeën, verder heb ik totaal niets aan de epidurale gehad. Dit is het enigste wat ik graag anders had gezien. Als ik had geweten dat het ineens zo snel zou gaan, dan had ik er gewoon geen gevraagd, hier baal ik best om. Maar dat valt niet meer te veranderen . Verder vond ik het niet erger of zwaarder dan de vorige bevalling . Hoop dat het bij jou ook een aangename ervaring wordt! Succes morgen!!
Eva volgens mij mag het inderdaad tussen de 41 en 42 weken. Heb t wel aangegeven bij de vk dat mijn grens bijna bereikt is. Maandag maar eens horen wat t plan wordt.
Auw die harde buiken! Op deze foto lijkt het bijna alsof je blauwe plekken hebt maar da's de schaduw. Ik ga zo lekker vroeg naar bed, hoop dat ik slaap.. Om 6.30 bellen of ik mag komen voor de inleiding!! Duim voor me!! Het verhaal volgt natuurljk (maar kan even duren, zeg ik maar meteen, weet niet of posten direct op m'n lijstje staat zeg maar )
Oww succes Eva! Hoop dat je wat kunt slapen. Ben erg benieuwd naar je ervaring. Had je topic met tips nog zitten lezen. En aangezien ik zelf vermoed dat wij ook richting inleiden gaan, waarom weet ik niet. Voorgevoel... ik houd t ff in de gaten hihi. Succes!!
Eva succes en sterkte morgen! Verder even geen puf om te reageren. Hier in ieder geval geen nieuws of tekenen....
Ik hoop dat ik vandaag ons ukkie mag gaan ontmoeten. Geloof dat t nu toch echt aan de gang is. Alleen als ik weer eens naar de wc ben gestrompeld zwakt alles weer even af. Ga zo even douchen en daarna vk en ouders optrommelen als het zo aan houd.
Spannend sanntje! Mooie dag om te bevallen Hopelijk zet het door en heb je over een aantal uren jullie kleintje in je armen, zet m op!!! Hier alleen wat lage buikpijn en gerommel, gisteravond heel veel harde buiken. Van mij mag het allemaal doorzetten...