wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Hier is alles nog altijd veelste rustig!

Eva en sanntje, zet hem op vandaag!!!

Lavitabella, ik hoop dat het bij jou ook door gaat zetten!

2. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanntje, ik hoop het ook voor je!!!

Lavitabella en little feet ook nog even sterkte. Hier ook veel te rustig, word er bijna gek van, want slapen doe ik al weken nauwelijks, dus zit er al aardig door heen. Woensdag eens overleggen met de vk wat het plan wordt. Ook al hoop ik nog steeds dat de kleine dan al geboren is, maar ik heb er een hard hoofd in :(

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    En het is door gezet!
    Vanaf 5.30 zoiets werden de weeën zwaarder en om de 5 minuten.
    6.23 had ik 10cm ontsluiting en om 6.25 uur is met een kleine pers en vooral een zucht onze kleine man geboren! 3960 gram.
    Niet gescheurd of geknipt, amper gebloed.
    Bevalling uit t boekje!

4. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Wauw Sanntje, dat is lekker snel gegaan!
    Een droombevalling, gefeliciteerd :) :) :)
    Ik hoop dat het hier ook zo gaat gebeuren haha.

Geniet er van!!

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wow sanntje, hoe bizar! Ik moest het even aan mijn mannetje laten lezen ;) Zo'n bevalling wil ik ook!
    Fijn hoor! Nu eindelijk lekker genieten, het lange wachten is beloond!

6. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Jaaa Sanntje, wat fijn zeg, van harte gefeliciteerd!!!

7. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met julli zoon Sanntje! Wow geef mij ook maar so'n bevalling :) fijn hoor! Nu lekker gaan genieten!

Eva hoop dat het bij jou ook zo snel gaat vandaag!

8. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    wow sanntje wat fantastisch! Van harte gefeliciteerd!

Ik hoop dat we eva inmiddels ook mogen feliciteren!

Lavitabella: hopelijk zet het bij jou ook door en ben je de volgende!

Voor de dames met voorweeen en harde buiken: wanneer begon dat bij jullie? Ik ben nu 38 weken zwanger, maar heb helemaal nergens last van! Begin nu wel echt wat minder energie te krijgen en moet wat rustiger aan doen merk ik. Vanmorgen nog een uurtje met de oudste naar het zwembad geweest, maar dan val ik daarna echt om, zo moe!

9. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier al hele dag weer harde buiken, rommelen en pijnnlijke steken van onder.
    Ook verlies ik al de hele dag wat slijm, maar of dat ermee te maken heeft?
    Morgen ben ik uitgerekend, zou wat zijn..... :D

10. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend lavitabella! Hoop voor je dat het doorzet! Ik dachtaan je banner te zien dat je overtijd liep net als mij, maar je bent dus morgen uitgerekend!? Zou leuk zijn op de uitgerekende datum!

Hier nog steeds niets, ben het echt zat, maar ik verwacht niet dat het komende dagen gaat gebeuren.. Wat valt dat tegen zeg overtijd gaan als je andere kindjes te vroeg en precies op de dag kwamen. Elke dag lijkt een week te duren :(

11. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik ben as donderdag uitgerekend. Heb woensdag een gesprek om datum inleiding te bespreken. Ik ben benieuwd of ze deze week nog uit zichzelf komt....

12. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Sanntje van harte!! En wat een fijne bevalling!!

Ook hier is vannacht onze zoon geboren! Helaas Iets minder volgns het boekje; na 15 uur nog steeds 3 cm (had echt geen goede weeën want z'n hoofd daalde niet goed in) een keizersnee. Lig dus nu gevloerd, maar ons kereltje (8 pond) doet het super en heeft ook al gedronken. Ben smoorverliefd!!!!

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Eva gefeliciteerd! Wat balen zeg dat t niet wou lukken. Maar dat je smoorverliefd bent klinkt goed!
    Ik doe daar in mee met je! :D

14. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Eva van harte gefeliciteerd!! Nu herstellen en genieten!

Derde en Cat2: allebei een spannende dag woensdag! Ik ben benieuwd of er een plan van aanpak komt van jullie, of, nog beter, dat jullie kindjes er dan al zijn!

Lavitabella: hoe is het nu met jou?

Had gisteren echt een off day, was zo moe! Vandaag lekker rustig aan, wel aardig geslapen. 38 weken zwanger en nog geen enkel teken van een naderende bevalling. Mijn eerste kwam met 40+4 ben nu heeeeeel benieuwd!

15. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eva van harte gefeliciteerd! Jammer dat de ontsluiting niet doorzette en het een keizersnee werd. Maar nu genieten van je zoontje, je hebt lang genoeg op hem moeten wachten!

Leolientje hopelijk voel je je vandaag beter. Denk je dat je weer overtijd gaat dit keer? Hier eentje met 37.0, 40.0 en nu dus overtijd, had ik geen rekening mee gehouden, dus tijd kruipt echt voorbij.
    Onze oudste is ook goed ziek, dus die ligt al twee nachten te spoken, dat helpt ook niet mee, ik sliep al zo slecht. Straks naar de dokter met hem, hoop dat hij antibiotica krijgt, hij heeft denk een fikse oorontsteking (heeft hij helaas al vaker gehad).

16. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Eva, van harte gefeliciteerd!!!

Nou, hier nog niets veranderd, geen tekens van een naderende bevalling. Vanmiddag weer naar de verloskundige. Denk dat ik voor de 2e keer gestript word.
    Vandaag is mijn neef jarig, vind ik eigenlijk niet zo leuk om op dezelfde datum te bevallen. Dus doe mij morgen maar, hihi!

17. cat2

cat2 Niet meer actief

Eva, gefeliciteerd!!

@leolientje. Ivm zwangerschapssuiker willen ze bij mij niet verder gaan dan week40. I wil het lliefste geen inleiding, maar de tijd dringt nu wel. Ik heb nog msar een paar dagen. Voordeel is wel dat het sowieso week 40 wordt. Maar ik ben wel bang hoor voor inleiding. Daarom hoop ik dat ze toch nog uit zichzelf komt.

18. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Nou, hier nog helemaal niks...

Vannacht gelukkig wel heerlijk geslapen en voor de verandering maar 2 x naar de wc gemoeten ipv 5 of 6 keer.
    Ben dus goed uitgerust, lekker met dit mooie weer.
    Zometeen met de honden naar het bos en en heel klein stukje lopen.

Net naar de VK geweest en ze heeft me proberen te strippen.
    Vond ik niet pijnlijk, maar ons meisje had er duidelijk nog geen zin in want ze kroop gewoon naar boven.
    Nog geen ontsluiting dus, dat was wel jammer.
    Verder maar weer afwachten, gisteravond veel krampen en harde buiken gehad maar helaas dus niet doorgezet.

Geduld.......geduld.....

19. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik ben op controle bij de vk geweest. Mijn bloeddruk is te hoog. Ik ben nu naar het ziekenhuis verwezen. Het kan zijn dat ik vandaag word ingeleid. Ik ben best bang ervoor allemaal.

20. puissant

puissant Niet meer actief

Eva je zwangerschap kwam niet vanzelf, wat verrukkelijk dat je nu het grootste wonder van je leven in handen mag hebben, geniet ervan.. maar ook sterkte bij het opknappen, want ook na de bevalling kun je nog aardig wat ongemakken hebben die je maar 'vrolijk' weg lacht als er bezoek is. Maar je kunt nu zien voor wat je het doet.
    Cat2 sterkte meid, het zal een opluchting zijn als jullie kleine er is en gezond en wel in je armen of in aart bedje ligt. Een onwerkelijk gevoel dat je straks echt een heel klein meisje in handen hebt wat van jezelf is...

Deel Deze Pagina