Hier ook nog aan het wachten, 39w5d. Donderdagochtend word ik gestript, spannend! Hoop zo dat de boel dan op gang komt.
Gefeliciteerd Derde! Lekker zo'n snelle bevalling! Spannend ook voor jou Gaby! Ik ben morgen 39 weken, dus nog 2 te gaan! Pfft...duurt best nog lang eigenlijk
Wat raar he, dat er zo'n verschil lijkt te zijn in VK wanneer ze gaan proberen te strippen. Hier toch echt op 41 weken wachten... En dan kan ik trouwens ook nog een echo krijgen, dat is dan om oa te kijken of er nog genoeg vruchtwater is. Het is trouwens echt perfect weer om een dagje binnen te blijven en te bevallen, het is maar guur buiten!
jaatje, ik heb geen idee wanneer er hier gestript wordt. Ik vermoed bij 40.5, omdat als je dan nog loopt je extra onderzoek krijgt. Bij 41 weken gaan ze je hier sowieso inleiden, dus dan heeft strippen geen zin meer.
Ik ben vanmorgen gestript, maar op wat harde buiken na nog geen teken van de bevalling. Wat is nu wijsheid, rusten en ontspannen of juist een wandeling, wn wat toegeven aan nesteldrang? Iemand enig idee?
Op een ontspannen anier toegeven aan de nesteldrang, zou ik doen als je gaat zitten usten heb je kans dat je op elk steekje en ingetje gaat letten, daaran in de stress of zenuwaen schiet en dan is onspanning ook ver te zoeken. Lekker bezig blijven, je gedachten verzetten maar dan wel op een ontspannen manier, dat lijkt me het beste!
Dan ga ik toch nog maar even lekker poetsen 😎, best spannend zo wachten. Hoop dat het hier ook snel gaat. Veel hoopvolle berichten gelezen..
Ha dames, Mag ik hier ook meekletsen? Sinds mijn laatste werkdag vorige week donderdag voel ik me enorm alsof ik op het wachtbankje zit Gisteren volgens mij de slijmprop verloren, maar weet dat dat helemaal niks zegt... Ben zo benieuwd! Overigens mag de kleine van mij echt nog wel een tijd blijven zitten, voel me vrij goed
Volgens mij is bij mijn vk ook het beleid om pas met 41w te strippen, maar ze maken een uitzondering voor mij vanwege mijn bekkenklachten. Ben de vorige zwangerschap met ruim 38w ingeleid door de gyn, ook vanwege m'n bekken. Dat wil ik nu niet (vervelende ervaring), vandaar dat ze me donderdag al strippen. En als het niks doet wordt het dinsdag herhaald. Ik had 2 weken terug al 1 cm ontsluiting en een verweekte baarmoedermond, dus ik heb goede hoop dat het donderdag het laatste zetje is. Ondertussen wel dagelijks voorweeën en slijmprop verloren. Miiclaire, ik heb begrepen dat je het beste kunt blijven bewegen na het strippen. Hopelijk begint je bevalling snel! Ik ben al de hele tijd aan het opruimen en poetsen, word echt gek van mezelf. Nesteldrang . Ook net nog even het een en ander in de supermarkt gehaald, vriezer zit nu ook goed vol. Volgens mij heb ik voor een maand genoeg voorraad haha. Laat die baby maar komen
Hai dames ik zit ook lekker te wachten. Morgen 39 weken dus ben benieuwd. Zoonlief is met 39+2 geboren. Ben er wel klaar voor. Krijg steeds meer last van harde buiken die af en aan pijnlijk zijn, maar verder nog niks wat wijst op een naderende bevalling.....
Ha meiden, Nou, ik had het niet verwacht, maar ik kom net terug van de gyn en ze heeft me gestript! Ik had 1cm ontsluiting, dus nog niet veel, maar wie weet Pfft...wordt spannend nu zeg!
Aha Gaby, vandaar. Vervelend van je bekkenklachten. Wat dat betreft heb ik lichamelijk weinig te klagen. Ik duim voor je mee dat je kleine snel komt. UIt zichzelf, of donderdag na het strippen!
Allemaal succes met wachten! Ben al een poosje trouwe meelezer van dit topic en zit (on)geduldig te wachten tot ik zelf gezellig mee kan gaan schrijven ik vind het zo leuk om jullie verhalen te lezen! Over strippen, mijn vk doet dat ook pas bij 41 weken, tenminste toen ik zwanger was van de eerste. Maar omdat ik al twee weken wakker lag van de voorweeen zeiden ze bij 39 wkn dat ze me bij de 40 weken al wilden strippen, bij uitzondering. Gelukkig was het niet nodig, zoontje kwam met 39.2 maar wel fijn om te weten alvast voor deze keer!
Spannend meiden! Morgen heb ik weer een controle. Inleidingdatum staat inmiddels maar ben erg benieuwd of ik nu inmiddels al ontsluiting heb. Vorige week bleek ik al wel verweekt te zijn. Eventueel wil ik gaan vragen of hij mij ook wil strippen... Ben nu zoooo ontzettend er aan toe om mijn kleintjes te gaan ontmoeten!!
Oh loesje.. je bent al gestript. Wat fijn. Hoe voel je je nu? Ik heb morgen weer controle en een echo. Nog geen slijmprop oid verloren alleen wat harde buiken af en aan maar zonder regelmaat. We lopen precies gelijk en ook met jou Marlijn. Spannend hoor allemaal... Andere dames die aan het wachten zijn, ook heel veel succes.
Nou, ik voel me nog goed, maar helaas nog geen tekenen van weeën ofzo Jammer hoor! Naar mate het later wordt geef ik de moed alweer op, haha.
Ik kom stiekem ook meekletsen hier. Ik ben nog maar 36 weken, maar kreeg vandaag te horen tijdens een zkh opname dat ze me rond 38/39 weken willen inleiden. Dit vanwege een flinke hoge bloeddruk waar ik nu voor behandeld wordt. (150/100). Moet nog een beetje wennen aan het idee dat ik nu medisch ben, want ik had graag thuis bevallen, maarja, het is niet anders. Vandaag ontslagen uit het zkh en donderdag alweer op controle. Ben benieuwd hoe het nu verder zal verlopen.