Loesje, ben heel benieuwd of het strippen wat gedaan heeft. Misschien lig je nu wel te bevallen.. Miiclaire, en bij jou? Ik hoop dat jouw bevalling ook ondertussen begonnen is. Maartje, succes vandaag! Mijn beste vriendin is vannacht bevallen, na een inleiding. Ik hoop vandaag nog even op kraamvisite te kunnen, of anders morgen meteen na het strippen. De baby mag vandaag dus niet komen, want 1 april is al bezet. Morgen dan maar haha. Gisteravond wel weer veel voorweeën, maar het zet maar niet door. Ik ben zo benieuwd naar de baby
Whaaaaaa!! Ik heb vanmorgen weer m'n wekelijkse controle gehad en wat blijkt??? Vorige week werd ik blij verrast door m'n gyn dat kindje 1 toch van stuitligging naar hoofdligging was gegaan én dat de boel verstreken was! En vandaag.... BLIJK IK AL EEN GOEDE TWEE CM ONTSLUITING TE HEBBEN!! Hoera!!! Kans is zeeeeer aannemelijk dat bij de inleiding ze straks direct m'n vliezen kunnen doorprikken ipv eerst balloncatheter of een veter oid. Jippie!!! Vandaag 37.2... Ben zooooo blij!!!
Gaby; nee helaas...het strippen heeft hier niets gedaan Nu dus gewoon weer verder wachten en wachten en wachten, haha Maartje, oh dat is even lekker nieuws zeg!!! Helemaal super!
Wat een goed nieuws Maartje! Loesje, jammer dat het bij jou niks heeft gedaan. Cat gefeliciteerd. Gaby, nog 1 dagje wachten dan hopelijk. Bij mijn vorige werd ik de ene dag gestript en de volgende morgen was hij er. Hier net weer terug uit het ziekenhuis bloeddruk zakt nog niet dus weer aan de ctg, lab en urineonderzoek. Hoefde niet te blijven en mag morgen weer op de poli komen. Nog gevraagd over het inleiden en de vk denkt met 38 weken. Wel raar dat de datum dan ineens zo dichtbij komt.
Vandaag op controle geweest bij vk. Bloeddruk was weer iets gestegen, 130/95. VK heeft mij doorgestuurd naar het zh. CTG bloed en urine waren prima, alleen de bloeddruk bleef fluctueren. VK van het zh heeft mij nog gestript (wat een onplezierig gevoel). Maar nu weet ik wel dat ik al 1 cm ontsluiting heb (na strippen nog iets meer) en de baarmoedermond was al week. Oh oh, nu wordt het wel spannend en de kans des te groter dat de kleine op de verjaardag komt van mijn oudste. Ze is a.s. vrijdag jarig :-S. Morgen moet ik weer terug op controle. Jammer dat ik nu niet meer bij de vk kom, maar alles gaat via het zh. Ik wil sowieso bevallen in het zh, maar dat de vk er niet meer tussen zit, is wel even wennen. Succes iedereen!!!
Zo net terug van gesprek bij de gynaecoloog. Vanavond om 19:00 moet ik terug komen en gaan ze beginnen met inleiden. Ik krijg vanavond eerst een ballon katheter omdat ik nog geen ontsluiting heb. Dan moet ik blijven en kijken ze morgenochtend of het zijn werk gedaan heeft. Als dat zo is, word ik aan het infuus gelegd en gaat het beginnen. Ben in ieder geval voor Pasen moeder. Spannend wordt het nu opeens zeg! Hou jullie op de hoogte
Het strippen heeft hier toch geholpen. Vanmorgen vroeg is ons meisje geboren. Een super bevalling van 3 kleine uurtjes, lekker thuis, geen hechtingen of napijnen. Echt geweldig, wat een verwennerij na een moeilijke eerste bevalling!
Miiclaire, gefeliciteerd! Dat klinkt goed! Ik ben zojuist gestript. Het zag er heel goed uit volgens de vk, 3 cm ontsluiting, baarmoeder helemaal naar voren en rijp. Ze verwacht dat ik binnen een paar dagen beval. Mocht het zaterdag nog niet begonnen zijn, dan komt ze nog een keer strippen. Ze verwachte echter dat ik dan wel bevallen zou zijn. Spannend!
Gefeliciteerd miiclaire, wat fijn dat je zo een snelle voorspoedige bevalling hebt gehad. Nu lekker genieten! En heerlijk thuis, ben best een beetje jaloers!
Nou ik kom ook om een hoekje kijken. Nog lekker wat meelezen met jullie laatste spannende dagen en wie weet ga ik dan binnenkort voor t echie meedoen Wel wat voorweeën gehad de afgelopen dagen, maar gisteren weer heel rustig en vannacht niet helemaal lekker, dus vandaag sla ik liever even over! Eerst even opknappen. Morgen is trouwens wel een mooie datum! Mijn uitgerekende datum is pas over 2,5 week trouwens, dus ik heb nog ff
Miclaire gefeliciteerd! Geniet er van!!☺ Voor iedereen die inmiddels gestript of ingeleid worden heel veel succes! @gentle wel spannend! Ik heb wel eens gelezen dat een 2e bevalling rond dezelfde tijd komt als een eerste bevalling.. zou je dan nog lang moeten? 🙊
Gefeliciteerd aan iedereen die haar kindje al vastheeft! Ik heb s nachts veel voorweeen en harde buiken, vanochtend kon k er haast niet meer van lopen maar het is toch weer weggetrokken.. Pff ben benieuwd hoe lang t nou nog duurt of dat t pas over 2wk doorzet