Stefafie, maartje en gaby; succes! Spannend voor allemaal. En miiclaire, gefeliciteerd! Klinkt als om jaloers op te zijn Sorry als ik nog iemand vergeten ben. Het is natuurlijk spannend en afwachten voor ons allemaal. ..
Gisteren om 18:15 is ons meisje geboren! Ze weegt 3110 gram en is ongeveer 52 cm! Bevalling ging opzich goed, eerste 5 cm kwamen heel langzaam op gang. Daarna weeën storm, had wel wee opwekkers en een ruggenprik. Mevrouwtje is geboren als sterrenkijker, hell of a job. Maar oh zo trots! Helaas nog een paar nachtjes zkh omdat ik koorts kreeg tijdens de bevalling en antibiotica infuus kreeg. Omdat ze niet weten of het door infectie komt of door de prik. Dus nu moet ze hier minimaal 3 nachtjes blijven en elke dag 3 antibiotica kuurtjes Via ininfuusje. Haar bloed is op kweek gezet, dat duurt dus 3 dagen om te kijken of ze dan ook iets meegekregen heeft van de infectie. Maar, verder kerngezond en ongelofelijk mooi!
Stefafie, gefeliciteerd! Vervelend dat je nog zo lang in het ziekenhuis moet blijven. Hopelijk heeft ze geen infectie. Hier heeft het nog niet doorgezet. Wel veel gerommel. Morgenochtend komt de vk weer strippen, mocht het vandaag niet op gang komen. Vanavond gaat m'n dochter van vijf uit logeren, dus dat zou wel een mooi moment zijn . Ik ga vandaag nog even lekker met haar tutten en knuffelen, wie weet is het het laatste dagje dat ze enig kind is. Zo samen ontbijt op bed maken. Iedereen een fijne Goede Vrijdag!
vdvl95, ik mag toch hopen dat de kleine geen 2 weken meer op zich laat wachten voor je. pffffh. Stefafie, gefeliciteerd! Wat een mooi gewicht zeg! En een sterrenkijker, dat schijnt idd een pittige klus te zijn. Maar ze is er nu toch maar mooi. Gaby, hopen dat het strippen morgen gaat helpen. Ik hoor 9 april wanneer ik ingeleid ga worden. Ik vind het toch wel spannend allemaal. Ook met wanneer bel ik met wat voor klachten het ziekenhuis. Steeds wat hoofdpijn, maar de arts is op de hoogte, en ik mag gewoon het paasweekend nog lekker kamperen. dus ik doe maar gewoon heel rustig aan. Belangrijkste is dat ons ventje me regelmatig even laat weten dat hij er is. Dat doet me wel goed.
Hoi goedemorgen iedereen feleciteerd aan iedereen die zijn bavallen. Eindelijkkkkkk 37 weken. Ik zit van af het begin te wachten voor deze dag(grapje) Maar wat ben ik blij.zoals Mijn gyn zeg is de baby klaar als die nu komt voor mij hoop ik dat ik met 39 wkn .net als me andere 2
Alle bevallen dames van harte gefeliciteerd! hier rommelt het al de hele dag, over twee dagen ben ik uitgerekend. Ik vind het zo spannend ik kan aan niks anders meer denken! pff wat een slopende toestand zeg!
Iedereen die bevallen is, Gefeliciteerd!! Lekker genieten van alle mooie momenten!! Ik moet zeggen ben stik jaloers!! Wat was ik een klein weekje terug positief tegenover mn zwangerschap. Nu ben ik 180 graden gedraaid. Wat voel ik me ellendig, 6 dagen overtijd en voel niets, geen krampje of voorwee, geen teken van iets wat zou kunnen duiden op een bevalling. Kan wel huilen en zit er echt doorheen. Ik roep altijd t komt wanneer het komt.. Nou leuk gezegd maar geloof er niet meer in. Sorry hoor, ff klagen. Moet ff mn ei kwijt.
Kakoe, wat vervelend! En heel herkenbaar helaas... Hoewel ik moet zeggen dat ik juist een week geleden er wel doorheen zat. Ik had echt nergens zin in en wilde goon dat het zou gaan beginnen. Was het wachten wel beu. En nu gaat het eigenlijk wel weer. Ik heb me door vl maar laten overtuigen dat het voor de kleine blijkbaar nog niet de tijd is, en dat ie nog heel even extra tijd nodig heeft om daarna gezond en wel op de wereld te komen. Het is echt een dooddoener, ik weet het, maar besef dat de kleine echt wel komt als ie er klaar voor is, en dat het sowieso niet meer langer dan ongeveer 10 dagen duurt. Nog even volhouden, en ondertussen kunnen we samen klagen hier
Hee Jaatje, bedankt. Gelukkig herkenbaar, ben ik niet de enige die in dat schuitje zit. Die rothormonen ook! Net ff een uurtje zitten mekken van ellende, ben ik het maar weer kwijt. En ik ben het met je verloskundige eens hoor, t kindje zit er vast nog met een rede. Heb een hele lieve man die me begrip toont (ook voor mn hormonale huilbuien ) ook dat scheelt enorm. Net lekker ff in bad geweest en nu proberen om ff een uurtje rust te pakken, ben ik vanmiddag weer fris en fruitig.
Ik ben gisteren voor de tweede keer gestript, maar helaas.. Weer niks op gang gekomen. Ben het enerzijds onwijs zat, en wil m'n baby'tje zien. Anderzijds heb ik nu zoiets van; ze wil blijkbaar echt nog niet, dus ze is er nog niet klaar voor. Ik mag morgen weer bellen voor nogmaals strippen, maar ik laat het maar even zo. We kijken donderdag wel weer verder, op controle. Dan ben ik 41 weken. Wil het niet teveel forceren, ik waggel nog wel even door. Vandaag maar lekker genieten van het mooie weer, en morgen nog naar de tenniswedstrijden van m'n man kijken. Ik ga er maar vanuit dat ze de komende 48 uur niet gaat komen. Iedereen een hele fijne paas!
Jammer gaby. Maar ik denk er ook zo over dat als het blijkbaar nog geen tijd is, dat we dat dan maar moeten accepteren Het wordt in ieder geval mooi weer, dus laten we daar maar van genieten! Fijne paasdagen allemaal!
Haha, het valt me nu pas op dat de baby op mn banner weer helemaal vooraan zit. Is niet gemaakt voor overtijd-babies blijkbaar!
Haha ik zie het nu ook Gaby, balen dat het weer niets heeft gedaan joh! Ik wordt dinsdag denk ik weer gestript, maar verwacht er maar weer niks van. Krijg steeds meer sterkt het gevoel dat ik weer de 41 weken ga halen net als bij mijn dochter
Jaatje, inderdaad, we moeten ons er maar bij neerleggen . Het kan niet lang meer duren haha. Bij jou al helemaal niet. Nu je het zegt, mijn banner is ook weer terug naar het begin. Loesje, ik hoop dat het strippen bij jou wel succes heeft. Het schijnt toch ook regelmatig wél te werken. Ik voel me vandaag zo fit! Heb me in weken niet zo fit gevoeld. Heb zelfs een stukje gefietst, beetje in de tuin gewerkt, net even op een terrasje gezeten, lekker maltbiertje gedronken. Geen voorweeën, geen last van m'n bekken. Echt een topdag. Als ik me zo voel hou ik het nog wel even vol haha. Of zou het stilte voor de storm zijn? Daar hoop ik dan stiekem maar op. Nog geen paasbaby's geboren vandaag??
Ons geluk kan niet op!! Gisterenavond bevallen van een wonderschoon jongetje!!! Alles is goed gegaan, nu heerlijk genieten van ons gezinnetje!! Alle meiden die nog wachten, succes!! Wachten loont
Heerlijk Kakoe! Genieten maar. En ik hoef de hoop op een spontane bevalling dus nog niet op te geven?