wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Suuzanna het is onze eerst idd! Dat maakt t nog spannender😊! Voel verder behalve dat ze druk aan t bewegen is niks waarvan ik denk oh daar begint of he dat kan t zijn.
    Wij zo ook zo benieuwd naar de kleine! De familie om ons heen zegt dat ze 12 april of 13 april komt van mij mag t nu wel beginnen haha.
    Voor jou ook dus spannend suuzanna! Denk je eindelijk de datum bereiken blijven de kleintjes nog lekker in ons buikie zitten 😂.
    Maya spannend! Voor jullie allemaal de eerste ook? Morgen rokjes dag wordt wat met onze buiken hahaha!

2. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Llz, ik geloof dat ik de rokjes dag misschien toch maar even oversla haha🙈 Oh heel spannend voor ons is het ook de eerste! 12 april is mijn uitgerekende datum dus dat zou wel heel grappig zijn als je dan gaat bevallen! Ook wel fijn dat je geen krampjes hebt of niet? Ik denk nu bij elk krampje en pijntje: zou het nu doorzetten haha🙊

3. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Kakoe, gefeliciteerd met jullie ventje. Nu lekker genieten.

Jaatje ook voor jou is het wachten lang, je wilt de kleine gewoon zo graag in je armen sluiten.

Gaby, jammer dat het strippen niet heeft geholpen, wel fijn dat je er nu zo over denkt dat ze er nog geen zin in heeft. Ze zit bij Mama gewoon nog heel lekker.
    Zie ondertussen dat je bevallen bent, gefeliciteerd hoor!

gentle, lekker even je ei kwijt raken hier, dat helpt soms al.
    En misschien toch een beetje hulp aannemen van een ander, zelf dan lekker even op bed gaan liggen. Soms is het niet anders. Kan je er dan net weer een beetje beter tegen.

Maya, kan me voorstellen dat de kleine even het enige is waar je mee bezig bent hoor. Tis dat ik er hier nog een heb rondlopen, maar anders….

Stefafie, fijn dat jullie weer thuis zijn! Nu kan het echte genieten beginnen.

Suuzanna, nog heel even hoop ik voor je. Inderdaad, lekker bezig blijven, dat helpt.

Liesbeth1982, gaan ze je niet eerder inleiden? Ik wordt aanstaande maandag denk ik opgenomen als de boel van onder nog niet week is. Krijg dan een balloncatheter en dinsdagmorgen vroeg willen ze dan starten met weeopwekkers zodat de kleine die dag geboren gaat worden.
    Dit alles vanwege de hoge bloeddruk waar ik medicijnen voor krijg.
    Ik ben dan 38+1 week

Oh ilz, spannend hoor. lief van je neefjes dat ze een filmpje hebben gemaakt.

Ik ben afgelopen weekend nog een weekend weg geweest en tja, daar met misselijkheidsklachten toch in het ziekenhuis geweest ter controle. Gelukkig alles goed met de kleine en met mij.
    Vnadaag weer controle gehad bij de Gyn en de datum voor de inleiding dus gepland. Spannend wordt het nu wel.
    Ik had gerekend op weer over tijd te lopen en nu wordt het zomaar bijna 12 dagen eerder. Hopelijk dat alles verder wel volgens plan gaat verlopen. Ik ben benieuwd.

4. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Assistente bij Mondziekte-kaak en aangezichtschiru
    Huissen
    Mar77 de volgende controle wilde de gyn een plan gaan maken. Denk het haast wel dat het inleiden word aangezien de bloeddruk elke keer hoger is.

Pff heb de hele dag al harde buiken die best lang duren en wel pijn doen. Wat denken jullie? Harde buiken, voorweeën, oefenwee???

5. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Jeej! Gisteren is dan eindelijk ons meisje geboren! Naam laat ik ff achterwege. Het uitgebreidere verhaal volgt ook nog wel, voor nu zijn we vooral happy dat we thuis zijn met ons drietjes, gezond en wel. Wow, wat een geweldig gevoel!

Succes dames met wachten. Het kan zomaar ineens heel snel gaan!

6. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Huissen
    Gefeliciteerd jaatje!!!

7. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Jaatje, gefeliciteerd!

Liesbeth, geen idee wat het kan betekenen voor je. Je moet nog best wel een tijdje zie ik aan je onderschrift.
    Gebruik je ook medicijnen voor je bloeddruk of dat niet?

Bij mij was hij van de 1 op de andere controle naar de 150/100 geschoten. Dus direct de volgende dag na observatie medicijnen en nu zijn ze tevreden. Rust nemen is het advies.

8. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaatje, gefeliciteerd met je kleine meid! Lekker rustig aan doen en lekker genieten van elkaar☺

Mar77, wat vervelend van je hoge bloeddruk! Hopelijk krijg je niet meer klachten erbij! Wel fijn dat je dan dinsdag wordt ingeleid! Hopelijk gaat het dan lekker snel!

Liesbeth, heb je dat alleen vandaag gehad of heb je het al vaker gehad? Ik zie dat je nu 33 weken zwanger bent.. Misschien even overleggen met de verloskundige?

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Gefeliciteerd met alle nieuw beebjes !
    Ik sluit me hier ook aan hoewel ik nog niet echt aan het wachten ben.
    Ben nog fit en goed op de been ;). Ik ben alleen verkouden en dat samen met de normale astma klachten is heel vervelend.
    Ik heb nu door het vele hoesten ontzettende bandenpijn (denk ik)
    Ik hoop dat het snel over is.

Eens kijken wie vandaag aan de beurt is om te bevallen ?!

10. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Huissen
    Ik gebruik al vanaf de eerste controle methyldopa. Bloeddruk was 150/100. Toen met medicijnen 120/80. En nu vanaf 30 weken 145/90 en oplopend tot 145/95. Harde buiken heb ik wel vaker, maar zo vaak als vanavond nog niet gehad. Ben gaan douchen en lig nu in bed. Het is rustig, dus wacht nog even af.

11. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Vervelend dat je bloeddruk ondanks de methyldopa weer oploopt, misschien kunnen ze de doserIng nog ophogen. Ik krijg 3x dgs 250 Mg, maar dat was een lage dosering zei hij.
    Hij loopt nu gelukkig niet meer op.
    Harde buiken heb ik vlg mij nooit. Kan me er geen voorstelling bij maken. Alles rustig in mijn buikje.

Bij twijfel altijd aan de bel trekken hè!

12. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liesbeth, wat vervelend zeg dat de medicatie niet helpt! wel lastig dat je zoveel last hebt van harde buiken.. ik hoop dat je er snel meer duidelijkheid over krijgt! Als het aanhoud zou ik misschien wel even bellen🙊

Mar77, een harde buik voelt een beetje alsof er een band om je baarmoeder zich strak trekt.. meestal doet het geen pijn.☺

13. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Ik meld me ook als wachtende. De 40 weken komen in zicht, maar nog geen teken van de baby. Nu ben ik nog nooit voor de 42 weken bevallen, dus iedereen lijkt het er over eens te zijn dat dat ook dit keer niet gaat gebeuren :( Met een beetje pech kan ik hier dus nog 2 weken met jullie mee wachten.

14. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maya123 rokjes dag wordt hier ook overgeslagen, lekker ziiten in de zon wordt t wel 😊. Voor jou wordt t dus ook met de nacht spannender! Ja heel fijn dat ik geen krampen/pijntjes heb. Kan me ook goed voorstellendat je dat denkt bij een kramp of iets, ze zeggen het he: je merkt t direct als t zover is! Nou ik ben benieuwd. Suc6 met de laatste loodjes!

Mar77 ja ze zijn erg lief! Hele zwangerschap al! Fluisteren tegen de baby in buik even aaien over de buik heen. (Gelukkig zit niet iedereen aan mijn buik😁) en dinsdag ingeleid worden spannend!! Hopelijk worden je klachten niet erger, suc6 ook!

Sm1 ook ik waggel nog vrolijk door maar ondertussen zit ik ook met smart op de kleine tewachten 😊, ze zeiden bij ons eerst in feb dat ze 2 weken eerder kon komen en nu loop ik bijna een week achter! Fijn dat jij je ook nog zo goed voelt dat maakt t wachten minder erg. Suc6 ook met de laatste loodjes!

Liesbeth1982 wow hoge bloeddruk zeg! Doe je voorzichtig met jezelf en voor de baby😊! Suc6 met de laatste loodjes!

Iedereen die mama is geworden onder tussen GEFELICITEERD🎈🎉

15. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Huissen
    Oeh twanneke nog nooit voor 42 w bevallen. Wat een geduldig mens zul jij zijn!!!

Hier een vrij rustige nacht gehad. Wel de gyn gebeld vanmorgen. Als het weer opsteekt mag ik komen. Ze zei wel dat het ook indalingsweeen konden zijn omdat ik ook druk voel op mn onderste.

16. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Hahaha, valt wel mee hoor, ik kan niet wachten tot de jongedame er is! Of eigenlijk, ik kan niet wachten tot ik niet zwanger meer ben. Heb het helemaal gehad met zwanger zijn. Zeker met nog een peuter en een kleuter erbij, was ik het al snel zat (rond de 20 weken al).

17. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    liesbeth1982 fijn dat je wel rustig nacht hebt gehad! Ik lag al wakker vanaf 3 tot 7 uur vannochtend😂! Hoort erbij zeggen ze dan! Fijne dag iedereen☀️

18. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liesbeth, wel fijn dat je nu inieder geval meer duidelijkheid hebt! En indalingsweeën kan ook goed dus. Hoe gaat het nu met de harde buiken?

Twanneke, een peuter en een kleuter en dan ook nog hoogzwanger! Poeh dat is ook niet niks hopelijk laat de kleine niet te lang meer op zich wachten!

llz, ik ga vandaag ook maar gewoon lekker in de zo'n zitten zelf denk ik met een Legging ofzo😀 wat vervelend van je nachtrust! Hopelijk haal je vanavond de slaap weer een beetje in! Mijn verloskundige praktijk zegt altijd dat je dan alvast even kan oefenen haha

19. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Oh ja.. het is erg spannend en bij elk steekje denk ik ook: wat is dit? komt ze nu? Heb maar bedacht dat ik rustig moet afwachten. De was hangt lekker buiten in het zonnetje en ik ga er ook even bij zitten. Liever zonder legging, want m'n benen zijn zooo wit!!

Heb trouwens erg veel last van mn bekken, kon er gisteren niet van lopen. Las vannacht (kon ook niet slapen) dat het komt omdat de bekken weker worden zodat de baby er goed door kan. Laat haar maar gauw komen dan :)

Twanneke, ook lekker aan het wachten dus. Ik denk ook elke keer: over 2 weken is ze er sowieso!

20. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Huissen
    @ twanneke daar kan ik me echt niks bij voorstellen. Vind het heerlijk om zwanger te zijn!

@ ilz zo irritant dat wakker liggen, wie dat heeft bedacht?!

Ik ga lekker de zon in, zonder legging want idd de benen kunnen wel wat kleur gebruiken!

Deel Deze Pagina