wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    @Liesbeth: daar kan ik me dan weer niets bij voorstellen. Ik roep altijd dat degene die bedacht heeft dat zwangere vrouwen ervan moeten genieten, zelf vast geen kinderen had :D Vind zwanger zijn echt niet leuk. Ik verander in een chagrijnig stuk ongeluk, zit mezelf en mijn gezin in de weg. En al die mensen die het ineens nodig vinden om zich met je te bemoeien! Pfff... vreselijk!

@Suuzanna: goed idee, ik ga zo ook even met mijn korte broek de zon in. Hebben de hormonen toch nog een positieve kant: je kleurt lekker snel.

@Ilz: irritant hè, dat wakker liggen. Maar als het goed is gaat dat snel genoeg over in gebroken nachten met je kindje. Dan ben je in ieder geval niet meer de enige die 's nachts wakker is :p

Ik ga me trouwens aanmelden voor een onderzoek dat nu in het WKZ loopt (watverwachtu.nl), waarbij ze de effecten bekijken van inleiden bij 41 weken i.p.v. bij 42. Deelnemers worden willekeurig ingedeeld in de 41 of 42 weken groep, dus ik heb 50% procent kans om een weekje eerder te worden ingeleid. Duim, duim, duim, duim, duim...

2. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Mijn zwangerschap is ook niet hele tijd een pretje maar ik probeer ook echt te denken aan de mensen die dolgraag zwanger zouden willen zijn en waarbij het niet lukt.

Hiermee wil ik niemand voor het hoofd stoten en ook neemt het niet weg dat je het als zwangere soms best even 'gehad' kan hebben. Maar de wachtende dames hebben binnenkort wel de allerliefste baby in hun armen. Komt goed!

3. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    iedereen lekker aan t genieten van t mooie weer? Ik heb mijn was net opgeruimd ook in de zon gehangen droogt lekker snel! Jullie ook zo'n last van nesteldrang (behalve vandaag dan 😁) jaa heb de slaap vanochtend alweer ingehaald! Geen idee wie dat verzint!
    Maarja straks heb ik er idd een klein monstertje bij die dan ook wakker is 😊!
    Bekken klachten ken ik ook namelijk veel last gehad tijdens mijn werk. En nu omdat ze lekker aan t indalen is,
    Hoort erbij zei de VK!
    Zou nou toch wel een cocktail lusten haha!

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Suuzanna, ik ben vandaag 38+3, dus dinsdag over een week officieel uitgerekend.

Het rommelt hier wel sinds gisteren weer aardig. Flink wat harde buiken de hele dag, en 's avonds wat pijnlijke voorweeën. Maar nog niet serieus!

Liesbeth82, lastig he? Ik weet van mijn meiden dat ik snel (bij de een meteen, bij de ander binnen een uur) wist dat het serieus was. Dus dat lange voorwerk betekent bij mij gewoon voorwerk, en dan weet ik ook wel dat het snel heftiger moet worden wil het echt wat zijn. Maar goed, dat werkt niet bij iedereen zo!

Jaatje, gefeliciteerd!!

Twanneke, herkenbaar, hier ook nog twee kleintjes thuis rondlopen, en vooral het zwanger zijn met jonge kinderen er omheen is gewoon zo waardeloos! Onhandig, steeds maar zeggen dat je iets niet kunt... Vooral de jongste vindt dat heel moeilijk, en de oudste wil gewoon graag een baby :D Volgens mij zijn wij wel een beetje op dezelfde manier zwanger. Ik zie er ook de lol niet van in, waarom kan het niet gewoon 3 maanden duren ipv 9??? Vooral dat je van alles niet kunt en niet lekker jezelf bent. Het schoppen en draaien in je buik is wel leuk, maar daar zit ik nou niet de hele dag op m'n gemak van te genieten. Er moet zo veel...

Het is dat ik echt mega verslaafd ben aan kleine baby's :D En dat je daar nu eenmaal zwanger voor moet wezen...

Stringetje, tuurlijk, dat is ook zo, maar mag jij je eten nooit vies vinden omdat een ander geen eten heeft? Lastig vergelijken met elkaar. Natuurlijk hebben we het allemaal liever wel dan niet, ondanks dat het zwanger zijn niet je hobby hoeft te zijn.

5. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen lekker genoten van het mooie weer? ik moet heel eerlijk bekennen dat ik buiten gewoon in slaap ben gevallen haha🙈

Llz, herkenbaar ik zou er nu ook wel eentje lusten! Wel fijn dat je weer een beetje bij geslapen bent!

Gentle, wie weet misschien zet het wel door! Fingers crossed😀

Twanneke, oeh ik hoop voor je dat je bij de goede groep komt! Ik zal voor je duimen!!

Stringetje, klopt dat is zo wij mogen inderdaad allemaal blij zijn dat we een klein wondertje hebben binnenkort! Maar af en toe mogen we ook wel even zeuren🙊het is ook niet niks een leven met je meedragen natuurlijk☺

6. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Meiden daar hebben jullie ook zeker een punt! :)
    Ben ook wel heel benieuwd hoe het ervoor staat bij iedereen nu! Succes allen!

7. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Heerlijk genoten van het weer en ook even in slaap gevallen. Meteen een rode kop, want ik ben nou eenmaal pigmentloos! Met wat zwangertijdschriften heb ik me vermaakt in de zon.
    Het ging vandaag een stuk beter met m'n bekken, gelukkig want als het aan had gehouden had ik het niet zien zitten.
    Zal morgen eens op zoek naar een goeie zonnebrandcreme voor ons meisje, niet dat ik meteen met haar in de zon ga zitten, maar dan heb ik weer een leuke uitje voor morgen in de planning. haha. Jullie nog tips?

Twanneke, ik kan er sowieso voor kiezen om in week 41 te worden ingeleid en hier kies ik dan ook graag voor. Dit is bij jullie dus niet gebruikelijk. Succes!!

Fijne avond/nacht dames, misschien word er wel een baby geboren en anders slapen we hopelijk goed. :)

8. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Hier ook vandaag heerlijk genoten van het zonnetje. Eindelijk weer eens een dag dat ik niet zo moe ben.

9. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames! En zijn babys geboren vannacht 😀? Hier alles nog steeds rustig! Tenminste bewegen doet ze in mijn buikie wel maar nog geen drang om eruit tekomen! Dus wachten we nog 'vrolijk' af. Ik ben erg benieuwd wanneer we allemaal mama gaan worden! Geniet van jullie weekend!

10. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Llz, ik ben daar ook wel heel benieuwd naar!! Het zou wat zijn over 2 weken zijn de meeste van ons volgens mij sowieso moeder ofniet? 🙊

Bij mij is het ook nog steeds vrij rustig maar gisteravond had ik wel een paar keer vlokjes in mijn plas zitten.. wat denken jullie? Zal ik de verloskundige voor de zekerheid bellen? ik heb na die 3 plasjes gisteravond geen vlokjes meer gezien.. ook heb ik geen kramp en ik voel haar ook nog gewoon bewegen.

11. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maya123, ze zeggen zolang je baby goed beweegt er niks aan de hand is. Maar kan je ongerustheid wel begrijpen. En dan zou ik zeker bellen. Liever 1x te veel dan net 1x te weinig. En denk ook echt niet dat je VK dat erg vind! Suc6 en laat even weten wat de VK zei.

12. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik zou de vk gewoon even bellen, vlokjes is wel een goede reden hoor :)
    Ben benieuwd wanneer onze kleintjes nou es komen

13. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Llz en Vdvl., ik heb jullie advies ten harte genomen en meteen even gebeld. Ik dacht wie weet misschien zit er wel iets van vruchtwater in mijn urine ofzo🙈 ze zei dat het waarschijnlijk afscheiding is maar dat als ik toch weer meer vlokjes heb of ik twijfel dat ze dan alsnog even langs komt om te kijken. Ook zei ze dat ik mijn onderbroek even een een uurtje in een zakje zou kunnen doen zodat ik de geur beter zou kunnen ruiken. Dus dat zal ik ook maar even doen☺ bedankt voor de snelle reactie Meiden!

14. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Spannend maya.. of het is het begin van de slijmprop?? Ik zal ook altijd bellen, je weet maar nooit.
    Heb lekker geslapen vannacht, maar geen kramp of wee gevoeld. Heb wel harde buiken, maar ze zeggen als de weeen beginnen, dan weet je zeker dat dat het is. Dus daar wacht ik maar op.
    En ja, over 2 weken ben ik sowieso moeder, oei wat spannend.. een zenuwachtige kriebel in mn buik als ik er aan denk! Hoe zou ze eruit zien?

Fijne dag meiden!

15. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suuzannna, dat zou ook heel goed kunnen inderdaad! Wie weet verlies ik die nu langzaam🙊 ik merk ook dat ik datzelfde kriebeltje als jou heb! Ik heb ook heel veel zin om mijn kleine meid te ontmoeten en vasthouden😀 zouden harde buiken niet over kunnen gaan in weeën?

16. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Krijgen we allemaal meiden 😀 ? Maya123 goed dat gebeld heb! Hopelijk heb je nu meer rust.

Suuzanna, ja ze zeggen dat harde buiken soms wel een voorteken kan zijn dat t begint maar dat hoeft niet altijd. Irritant he dat het laatste stukje van de zwangerschap zoo ontwetend is 😁 ..

Vdlv ook een dagje overtijd spannend voor jou dus ook!

17. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Llz, Haha zou wel grappig zijn! Ik krijg een meisje inderdaad en jij begrijp ik dus ook? 😀 ik heb wel meer rust inderdaad maar stiekem hoop ik dat het misschien toch het begin is die vlokjes.. we zullen zien! jij was ook wat overtijd toch?

18. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maya123, jaa maandag ben ik een week overtijd.. En als ze er don nog niet is dan moet ik controle afprs maken bij ziekenhuis. Duss hoop dat ze vandaag of morgen gewoon uit d'r zelf komt 😀 .. Jaa wij krijgen ook een meisje! Zal voor je duimen dat ze niet lang meer op haar last wachten, 9 maanden is wel genoeg he 😉

19. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Llz, Haha ja ik ben heel dankbaar dat ik zwanger ben maar ik ben kapot! ik denk dat als ik het heb over de nachtelijke uitstapjes naar de toilet dat dat voor iedereen wel bekend voorkomt;) ik zal voor jou ook duimen dat ze zo snel mogelijk komt! Zou wel fijn zijn als je de 41 weken niet haalt ofniet🙊

20. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Assistente bij Mondziekte-kaak en aangezichtschiru
    Huissen
    Wij hebben vandaag de verloskamers mogen bekijken bij de open dag. Jeez nu heb ik echt last van kriebels!!!

Deel Deze Pagina