wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mariek3 GEFELICITEERD!! Wat een leuke naam 😀!! Blij dat alles ondanks dat ze te vroeg is, goed gekomen is! Nu lekker genieten van je kleine meid en wat fijn dat je ook al naar huis toe mag!

Oohh ik wil ook dat onze kleine meid komt!

2. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Mariek gefeliciteerd! Dat was wel een heel kort rondje op het wachtbankje :p

Hier nog steeds alles rustig, geen krampje te bekennen. Kreeg vanmorgen vroeg alweer de eerste appjes, blijkbaar was ik te lang offline en dat is natuurlijk reuze verdacht :(

3. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Assistente bij Mondziekte-kaak en aangezichtschiru
    Huissen
    Wow marieke wat snel!!!! Gefeliciteerd!

4. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mariek3, gefeliciteerd met de kleine meid! Geniet lekker van elkaar en inderdaad mooie naam!

Mar77, ik kan me heel goed voorstellen dat je het jammer vind! Wel fijn dat je je er bij neer hebt gelegd☺

Llz, heel herkenbaar die realistische dromen! Ook enigszins teleurstellend ofniet? gelukkig zal het bij ons ook niet lang meer duren!☺

Twanneke, Haha is heel verdacht inderdaad! Wat zei je dat ook zwangere vrouwen moeten slapen🙈

Bij ons is het helaas ook nog vrij rustig.. De vlokjes zijn ook weg zelf denk ik inmiddels dat ik gewoon de slijmprop verloren heb. Helaas geeft dat verder geen indicatie in Waneer de bevalling zou kunnen beginnen..

5. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Ilz, wat maf dat het geschatte formaat van jullie kleintje zo wisselt. Hier gaven ze wel aan dat de ligging van het kindje het soms lastig maakt om goed te kunnen meten, maar zoveel verschil als bij jullie lijkt me toch ook weer niet nodig.

6. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Twanneke, jaa wij vinden t ook maf, maar hebben ook 3 verschillende VK's in 1 praktijk en hun zegggen dat t een moment opname blijft.. Dusja daar zit je dan met je goede gedrag haha.
    Ik heb vanochtend zelf maar even de appjes eruit gestuurd d8 dan ben ik er vast vanaf 😂 kopie and paste! Mijn schoonzusje hing van de week al neurotisch bij me mams aan de tel omdat ik niet binnen 30 min had gereageerd 🙈 oepsie! Haha.

Maya123 zeker teleurstellend! Het wordt nu echt tijd!

7. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Llz, Haha dat is ook wel weer grappig! En ook wel lief dat ze zo met je meeleven natuurlijk! Maar het is ook wel vervelend.. ik zelf ben elke keer extra teleurgesteld dat ze er nog niet is als ik moet reageren op de appjes.. ag misschien is het voor mij ook niet zo erg om even te moeten wachten ik heb namelijk nooit echt ergens geduld voor🙊

Bij mij wordt ze waarschijnlijk een 7 ponder maar dat hangt er natuurlijk wel vanaf hoelang ze nog zal blijven zitten.. zijn jullie kindjes al volledig ingedaald?

8. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maya123 jaa zeker lief dat ze allemaal zo meeleven! Maar soms wil je gewoon even rust. Hoe lief ze het ook bedoelen.
    De kleine is bij mij al ingedaald en een tijdje ook al.
    Hoe gaat t met de anderedames?

9. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Mariek3.. gefeliciteerd met Fenna! Fijn dat alles zo goed met je gaat!

Hier alles rustig. Gisteravond misselijk en bijna overgeven. Ik dacht, dit is het begin. Maar helaas, vanmorgen zat ze nog steeds in mijn buik. Ik merk dat ik wel moe ben. Ook elke morgen een soort teleurstelling dat het nog niet is begonnen. Vanmorgen heb ik bedacht dat ik deze week gewoon mijn rust ga nemen en daar van genieten, want dat is straks zeker weten voorbij. Binnen een week is ze er! Een fijne wetenschap.
    Hier ook elke morgen veel appjes, maar ik vind het wel fijn dat mensen zo meeleven. Mijn man had gisteren ook te laat gereageerd tegen mn schoonmoeder over de app en ze had haar auto al vol getankt, klaar om deze kant op te komen.:(

Ons meisje werd 1 week geleden geschat op 2954 gram. Zal ook wel een 7 ponder worden. Wij zijn beide niet groot, dus verwachten dat ook niet van de baby, maar je weet maar nooit!!
    Vandaag dag: 40.3.. hoe lang zou het duren?

10. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Hoi meiden!

Gisteravond om 17.54 uur ben ik met 40.6 bevallen van onze mooie dochter Indy!

Vanaf de eerste serieuze weeen tot eind 4,5 uur over gedaan, waarvan 6 minuutjes persen! Het was een bevalling uit het boekje, zonder hechtingen. We zijn ongelooflijk trots en zijn heerlijk aan het genieten van onze dame!

11. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Mag ik meedoen met het wachtbankje? Ik ben woensdag 37 weken maar ben toch echt al heel nieuwsgierig nu naar ons meisje! Ik heb geen reden om te denken dat ik eerder dan 40 weken beval, maar toch een fijn gevoel om mn frustraties hier af en toe te kunnen delen haha !

12. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leolientje GEFELICITEERD🎈🎉 leuke naam ook! Geniet lekker met je gezinnetje!

Maantje555 enjoy the club 😊 ! Spannend he de laatste loodjes 😊!
    Hoe is je zwangerschap tot nu toe?

13. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Maya, mijn eerste was een sterrenkijkertje, dus die begon met knetterende heftige weeën (die erg langzaam hun werk deden helaas...) en dat was meteen heel duidelijk dat het begonnen was. Mijn tweede begon iets minder heftig, maar toch wist ik binnen een uur wel dat het menens was. Niet per sé direct veel pijnlijker dan voorweeën, maar wel meteen tussen elke wee iets minder tijd (begon met 20 min, dan 16, dan 13, dan 10 minuten) en steeds iets pijnlijker. Dat was wel vrij snel ook duidelijk dat het geen voorwerk was. Bij de voorweeën merk ik tot nu toe dat het de ene keer keurig regelmatige harde buiken zijn, die eigenlijk nauwelijks pijn doen, of wanneer het wel echt pijnlijke weeën zijn dan zijn ze heel onregelmatig of heb ik er 2 of 3 en zijn ze dan weer weg. Dus dat is dan wel duidelijk! Gelukkig maar, ik zit niet uren in de stress ;)

Twanneke, ja mijn jongste wordt ook steeds teleurgesteld helaas! Ons kleintje wordt nu gemiddeld geschat, terwijl de meiden altijd wat voor liepen op groei. Dus ik ben benieuwd of dat straks ook te zien is in het uiteindelijke gewicht. De meiden waren ruim 7 en bijna 8 pond.

Mariek3, gefeliciteerd met Fenna! Mooie naam en fijn dat ze het al goed doet. Hopelijk mag zij gauw met jullie mee!

Ingedaald hier al wel helemaal, heel erg diep, ik waggel als een gansje :D

Leolientje, gefeliciteerd met Indy! Klinkt als een heerlijke bevalling, geniet van je meisje!!

14. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Leolientje gefeliciteerd!

Maantje, gezellig. Succes met de laatste loodjes.

Onze dame is al een tijdje geleden ingedaald, ligt al een paar weken mijn blaas te verpletteren. Ze ligt ook al erg laag, ik waggel echt. Heb het idee dat ze er bij de eerstvolgende hoestbui zo uit kan vallen (oh, was het maar zo makkelijk).

15. mariek3

mariek3 Lid

3 mrt 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat al super met haar.
    We hebben geluk dat ze voor in de ontwikkeling, groei en gewicht is.
    Ze drinkt goed maar heeft van angst nog niet gepoept en geplast als ze dat gedaan heeft mag ze al naar de gewonen afdeling met minder bewaking en waar we de hele dag bij haar mogen zitten.

Ik ben super trots op onze kleine meid en op mezelf
    Succes allemaal gun jullie jullie kindjes zo snel mogelijk.

Trotse mama van fenna

16. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Dankje Ilz! Opzich prima zwangerschap gehad! Alleen ben ik het nu gewoon echt zat aant worden, maar ja wie niet... Veel last van harde buiken laatste week en kan niet meer echt lekker stukje lopen ofzo. Verlof begint me nu ook beetje tegen te werken, gelukkig Is alles helemaal klaar dus kwestie van wachten waar ik gewoon onwijs slecht in ben... Maar ja, dat zullen heel veel vrouwen hebben vanaf een week of 37 denk ik :) wil gewoon mn lichaam terug, slaap vooral heel slecht en daardoor zit ik er mentaal gewoon soms een beetje doorheen... Maar als ik zie dat er vrouwen zijn die richting de 41/42 weken gaan mag ik nog helemaal niet klagen :)

@mariek3 van harte gefeliciteerd!!!!

17. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Hallo allemaal. Mag ik ook aansluiten :)
    Ten eerste: gefeliciteerd voor degene die al bevallen zijn!
    Ik ben vandaag 38+3 van ons eerste kindje, geslacht is nog een verrassing en we hopen de bevalling thuis te kunnen doen, tot nu toe groen licht hiervoor.
    De kleine ligt al weken mooi ingedaald en wordt rond de 7 pond geschat, mooi gemiddeld dus. 1e keus is bv straks maar het moet voor beide leuk blijven, afwachten dus maar. Dit was mijn korte intro haha.
    Ik heb een beetje terug zitten lezen en zag dat er enkele dames overtijd zijn, lijkt me erg spannend. Wat is het beleid van jullie gyn/vk hierin?

18. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maantje heb nig maar even geduld, ik zit nu op. 41 weken. Net bij VK geweest, bloeddruk aan hoge kant 130/80 maar schijnt redelijk normaal te zijn voor einde zwangerschap. Moet nu verplicht rust nemen. Dat wordt wel lastig maarja proberen! Ze zegt je lichaam begint wel op te raken nu nou niet alleen lichaam ook geestelijk wordt t vermoeiend!huilen en lachen is bijna t zelfde op dit moment..
    Sorry voor al t gezeur hoor!! Woensdag moet ik trg komen ter controle bloeddruk. Ook had ik nu een harde buik (weet ik eindelijk hoe dat is) indiend er don nog niks gebeurd is dan in ochtend meteen ziekenhuis bellen voor echo, hartje luisteren enz enz.. Hoop eigenlijk gewoon dat straks alles begint, geen zin in al dat circus gebeuren!
    Hoi Joyce! Soannend je hebt dus nog wel eventjes tegaan of niet. Suc6 ook met de laatste loodjes! Ik ga maar eens eennserie opzoeken die ik kan gaan kijken en zo maar de zon in😊

19. bepje

bepje Lid

18 aug 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey hoi hier vannacht echt slecht geslapen, t voelde net alsof ik koorts had zo warm.
    nu nog steeds hot hot trillerig en koppijn, denk dat ik gewoon niet zo lekker in orde ben. (bloeddruk is wel goed)
    mijn rug begint ook een beetje pijnlijk te worden.
    ik weet t niet.. zou er wat aan de hand zijn? altijd lastig

20. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Mariek, wat heerlijk dat het zo goed gaat!

Maantje, je schrijft precies wat ik voel: ik wil gewoon mijn lichaam terug!

Joyce, welkom en succes met je loodjes. Ik ben nog niet zo heel veel overtijd, maar het beleid van mijn gyn is om liever niet in te leiden. Met een beetje pech loop ik dus tot 42 weken door.

Ilz, waarom willen ze je niet eerder inleiden? Je bent al overtijd, je zou zeggen dat zo'n hoge bloeddruk genoeg reden is om actie te ondernemen.

Deel Deze Pagina