wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Weet iemand trouwens of ze in het weekend ook (niet spoed) inleidingen doen?

2. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Marleneke, gefeliciteerd met Jens! Fijn dat jullie alweer nel naar huis mogen.

Twanneke, bij ons doen ze ip geen gewone inleidingen in het ziekenhuis. Alleen spoed.

Ik geniet hier enorm van mijn mannen. De dag vliegt voorbij, ik heb 2 lieve kraamhulpen en ben onwijs blij dat ze er zijn.

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier begint het grote wachten nu ook echt voor mijn gevoel!

Roep al vanaf het begin dat ze wat te laat komt, dus ben benieuwd.

Wel sinds vanmorgen een beetje een 'raar' gevoel, heel gek? Neig er ook naar om nu maar vast te gaan slapen ofzo, hormonen :p ook wat meer last van m'n buik vandaag, heb geen enkele harde buik of voorweeen gehad tot nu toe, dus dat is ook al wat raar.

We gaan het allemaal zien, ben heeeeel benieuwd :D

4. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Dames, ik wou jullie toch nog even op de hoogte brengen :) door alle hectiek niet meer aan gedacht. Ben na een vrij zware bevalling vorige week in t ziekenhuis bevallen van mijn lieve dochtertje en ze maakt t hartstikke goed. Aan iedereen: gefeliciteerd of succes met de laatste loodjes. Binnenkort heb ik mss weer wat meer tijd voor het forum haha

5. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Vdvl gefeliciteerd!

Enneh... geen Gentle vandaag? Zou het eindelijk doorgezet hebben?

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Gefeliciteerd vdvl !

Twanneke bij ons doen ze ook geen gewone inleidingen
    In het weekend maar ik woon niet in nl.

7. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, na een onrustige nacht (krampjes) en een nog onrustige ochtend (bijna geen leven voelbaar in mijn buik) dus snel naar vk en natuurlijk alles goed met baby! Toch nog even doir naar ZH voor CTG ook alles (mama maakte zich te druk 😁 .. Eenmaal thuis na een rare ochtend en daarna nog op de koffie bij mijn vader geweest en in de tuin gezeten.. Lekker op ons gemakkie naar huis en ben neergeploft op de tuinbank in schaduw voelde me totaal niet lekker, ben gaan douchen en voor ik t wist begon de show🎉 heftige weeën, vliezen die snel braken en voor ik t wist liep ik op mijn sokken naar de auto 😁 schoenen t kon me niks intreseren.. Ik had pijn en die pijn moest weg 😂 .. Hup t ZH in tegelijk met VK aangekomen t leek wel een film! Toen kon ik er niet om lachen maar nu... Durfde niet eens zo terug tegaan want heb de boel bij elkaar geschreeuwd gekrijst haha. Ben zelfs nog de rolstoel uit gesprongen haha, ze hadden t moeten opnemen! Aangekomen op verloskamers meteen 9 cm onsluiting WOW dacht ik nog dat is veel haha.. Na iets minder dan een uurtje persen enz is onze mooie dochter geboren Liv Ilana 😍 ze weegt 3590 gram.. Wat een nacht en een dag.. Half 9 waren wij weer thuis. Nu lekker genieten metz'n 3tjes..
    Lieve meiden suc6 met wachten, ik blijf zeker hier nog even rondhangen want ben erg benieuwd hoe t bij jullie allemaal gaat.. toi toi toi allemaal en dat jullie ook snel jullie wondertje in de armpjes mogen sluiten liefs ilz

8. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ilz van harte gefeliciteeerd!!!!!! Klinkt als een fijne bevalling!
    Geniet van je meisje !

9. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Marleneke stoere naam en gefeliciteerd 🎉 en vdvl gefeliciteerd 🎉 wat is bij jullie de naam geworden?!! Ik zie net dat ik een paar berichten over t hoofd gezien had, sorry!! Sm1 dank je wel gaat helemaal goed komen 😊. T was ondanks alle hectiek een fijne bevalling.. Ik hoop dat je ook niet meer lang hoeft te wachten!

10. Waaghals

Waaghals Actief lid

20 okt 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Ilz@gefeliciteerd!wat een nacht en dag joh maar wel heel snel je dochtertje in je armen!heel veel geluk!

11. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Ilz gefeliciteerd, dat was een snelle bevalling volgens mij.

12. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Ilz gefeliciteerd!

13. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte meiden met de geboorte van jullie kinderen!
    Hier gister een vriendin bevallen.. Zo mooi die babyfoto! Ik wil ook!! :p

14. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Ik heb straks weer een afspraak in het ziekenhuis. Duimen jullie met me mee dat ze me willen gaan inleiden?

15. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Ilz gefeliciteerd! En mochten er meer bevallen zijn en ik heb het gemist: gefeliciteerd!
    Twanneke, succes straks en mijn duimen draaien hoor :D
    Hier na een vreselijke nacht eergisteren nu gelukkig goed geslapen. Heb sinds de 23e week ischias en die speelt sinds 3 weken weer erg op, ws ligging en indaling van de baby. Had dus een hele verkrampte bil en been snachts, dat slaapt natuurlijk niet lekker. Vannacht gelukkig geen last gehad dus weer bijgetankt.
    Iedereen succes vandaag, dat er maar veel baby's geboren mogen worden hihi.

16. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Twanneke ik ga duimen voor je!! Bedankt meiden! T is echt genieten! De bevalling is super snel gegaan!
    Joyce vervelend die krampen! Helot een kruik niet? Of een verwarme pittenzak? Dat deed bij soms worden! Hopelijk heb je vannacht een beter nachtrust.. Genietse iedereen van deze mooie dag 😊

17. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @twanneke suces straks. Hier begin ik de moed te verliezen of er iets gaat gebeuren voor de 40 wk:( alleen een beetje kramp dat was het . Mijn 2 kinderen zijn precies met 39.5 gekomen. Dus hoop het deze ook.

18. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Net terug uit het ziekenhuis. Moet donderdag terug voor controle, maar heb wel alvast voor zaterdag een afspraak staan om in te leiden. Daarnaast CTG en inwendig onderzoek gehad: bbm lekker aan het verweken en 1 cm ontsluiting. Ze heeft gelijk gestript, dus nu maar hopen dat dat iets doet. Maar ik voelde echt helemaal niets van het strippen (ze zeggen toch altijd dat dat best even zeer doet?), dus ik hoop maar dat dat goed gegaan is.
    De duimen draaien hier in ieder geval op topsnelheid.

19. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat het strippen helpt!
    Bij m'n eerste bevalling om 11 uur gestript en om 18 uur gebroken vliezen. En om 0:05 uur die avond bevallen. Dus kan heel goed dat het door het strippen opgang komt. Duim voor je!!

20. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    #1060 Twanneke, 21 apr 2015
    Laatst bewerkt: 21 apr 2015
    Gebeurde er bij jou tussendoor ook nog iets (gerommel, weeën)? Of begon het echt pas een paar uur later? Heb namelijk nog ongeveer 2 harde buiken gehad na het strippen en daarna niets meer.

Beebje probeert ondertussen aan de bovenkant een uitgang te creëren, geloof ik. Echte vrouw hè, richtingsgevoel van niks ;)

Deel Deze Pagina