ik lees ook even mee. Nu 41+4. Mamaprinsesje ik lees dat je ook een stuitkindje draagt en je eerste ook een stuitbevalling hebt gehad. Hier hetzelfde maar dan mijn tweede in een stuit. Bij mijn dochter ben ik ingeleid met 42+3. Ik begin nu wel ongeduldig te worden. Had gehoopt en hoop nog steeds dat het vanzelf mag beginnen. Ik had bij de tweede ook gehoopt op een thuisbevalling, maar inderdaad stuit dus ook naar t ziekenhuis.
Spannend Noa!! Hoop dat het doorzet en jullie vandaag je prinsesje ontmoeten! Snap wel dat jullie dochter het nog niet helemaal beseft, is nog net iets te jong.. Maar komt vast helemaal goed als de baby er is. Gefeliciteerd Duqi! Het wachten is eindelijk beloond.. Nu lekker genieten! MamaPrinsesje hoop dat je gestript kan worden donderdag, ik was gister 39 weken en zat helaas helemaal dicht dus ze kon niks doen. Balen! Hoop wel echt dat ze voor 41 weken komt.. Begin nu wel wat ongeduldig te worden. Van mijn dochter was ik bevallen met 39,1. Vorige keer ook in het ziekenhuis bevallen, denk dat ik me nu veel prettiger voel.. Gewoon lekker thuis, eigen huis, eigen douche. Puurmama, jou geduld wordt flink op te proef gesteld.. Hoop dat de baby zit alsnog uit zichzelf meldt! Inleiden wil ik ook graag voorkomen. Maar elke dag met jou termijn lijkt me gigantisch lang duren. Hoop dat het snel begint! Jammer dat je niet thuis kan bevallen, met een stuitbevalling lijkt me dat ook heel eng. Nu ben je bij profs in het ziekenhuis.
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik ongelijk had, vanmorgen is na een voorspoedige thuisbevalling van vijf uurtjes onze zoon Mats geboren! Toch nog helemaal uit zichzelf met 41+4 Ik ben super trots en blij, en opgelucht dat het achter de rug is. Voor alle dames die nog wachten: heel veel succes en ik hoop dat jullie kindjes snel komen!
Gefeliciteerd Lenne!! Lees het toch wel vaak, op moment dat je denkt begint niet meer vanzelf, gebeurd het toch nog wel. Wat heerlijk dat je zo'n snelle bevalling hebt gehad. Hoop dat alles goed met jullie gaat, nu lekker genieten van jullie zoon Mats!
Van harte Lenne, wat heerlijk dat je de bevalling achter de rug hebt. Geniet van je zoon. (Ik ben vandaag 41+4 lijkt me ook wel wat bevallen.) Mj89 Ja het is wat dat wachten. Je hebt meer tijd om na te denken op een gegeven moment. Als het je overvalt voor of rond de 40 weken... Nu wordt elke dag wakker worden zonder dat er iets gebeurd is een beetje een teleurstelling. Zeker omdat het bij mijn dochter ook zo lang duurde, ik al weet dat het dit keer misschien ook zo kan zijn. Het is mijn grote wens dat het in ieder geval vanzelf mag beginnen. Kan alle (fabel)opwekkende middelen van ananas tot weet ik veel proberen, maar helpt allemaal niks.
Gefeliciteerd lenne! En puurmama wat balen dat je al.zo lang aan het wachten bent. Mijn dochter kwam met 41.4 na strippen. Hopelijk komt jouw kindje ook gauw! Bij mij is de bevalling toch echt begonnen, de verloskundige is geweest, heb 3 cm ontsluiting en de hele tijd weeën. Rond 2 uur komt ze terug om te kijken hoe t ervoor staat en Hopelijk kunnen we dan richting het ziekenhuis.
Wauw noa2013, Wat fijn en bijzonder! Heel veel succes de komende uren. Morgen heb ik weer controle. Maar ik hoop toch echt dat het niet nodig is.
Succes Noa! Spannend, zet hem op! Vandaag jullie 2e meisje in jullie handen. Hoop dat het vandaag nog begint dan puurmama, hebben ze je al wel gestript?
Wat fijn dat het begonnen is Noa. Succes! Hebben jullie de afgelopen week/weken ook een echo gehad? Ik had vandaag een vruchtwater en groei echo en ben 41 weken zwanger. Werd gewoon door de vk ingepland zonder dat ze aangaf waarom. Op de echo was bijna geen vruchtwater meer te zien en de placenta vertoonde kalkplekjes. Ze faxte het door naar de vk en ik heb daar vanmiddag weer een controle. Ben heel benieuwd of ze er iets mee gaan doen en zo ja, wat dan? De dagen na je uitgerekende datum duren al zo lang en als je dan pas laat een controle bij de vk hebt al helemaal haha. Wel fijn om te weten dat ik niet alleen zit te wachten en dat het toch allemaal nog vanzelf kan beginnen als ik jullie berichten lees. Soms denk je dat er geen einde meer komt aan de zwangerschap
MJ89 hebben ze wel, maar tot nu toe geen resultaat. Morgen maar weer proberen. Gister rustig aan gedaan. Vandaag maar weer druk in de weer met boodschappen, poetsen. Gelukkig kan ik dat allemaal nog.
Fritsie1@ja dat is standaard bij 41 weken echo en ctg om conditie van de baby in de gaten te houden bij ons doen ze dat vanaf 41 weken om de dag omdat vruchtwater idd snel kan opraken
Oh mooi dat is wel fijn. Heb ik bij mijn vorige zwangerschap niet gehad en toen ben ik met 42 weken bevallen. Heb jij zelf ook al zo'n echo gehad?
hallo hier dan eindelijk een berichtje van mij. vorige week maandag bevallen van onze kleine zoon!! vrijdags avonds waren mijn vliezen gebroken de hele nacht zon beetje aan het draaien geweest van; goh zou dit het zijn? zou het nu gebeuren? maar er kwam maar niks. zaterdags ook niet. zat op zondag nacht goed geslapen want ik merkte al wel dat er niet veel gebeurde van binnen. zondags 's ochtends naar het ziekenhuis voor een kweekje ivm infectie. daar zeiden je mag nog wachten maar dan word je dinsdag pas ingeleid of we doen het nu want we hebben nu verder toch nog niemand. nu ja dat maar gedaan. om 11 uur s ochtends aan de weeen opwekkers. 11 uur s avonds nog maar een keer laten checken hoe ver het stond. 1cm...... ik ging door de grond pff. toen stelden ze zelf een ruggeprik voor. (ben helemaal niet van de spuiten en prikken en dat soort dingen brr) dat maar gedaan. toen de anesthesist er was was hij aan het praten met ML (kreeg er niet veel meer van mee) ik kijk op een gegeven moment ML aan en zie dat hij een mond kapje draagt.. hey zeg ik: Dokter Bernhard is er ook haha. ik was een beetje wazig. s nachts volledige ontsluiting gekregen en eindelijk s ochtends rond 10 uur hadden we onze kleine guppy in handen. sorry lang verhaal maar dit was nog de verkorte versie hihi
Bah, weer even een klaag momentje! Zit er echt helemaal doorheen! Kan me niet herinneren dat ik dit ooit bij m'n eerste zwangerschap heb gehad.. Maar ja toen had ik ook geen kleintje erbij lopen. Kan vandaag me alleen maar rot voelen en huilen. Heb ook helemaal geen zin in de komende dagen. Terwijl ik normaal altijd wel uit kijk naar de volgende dagen... Heb nu maar even momentje voor mezelf, even maskertje op, straks douchen en favo Pyama aan en dan door man m'n voeten laten masseren; misschien wekt dat nog wat op.. Hoe houden jullie het? Ook van zulke momenten zoals ik?
Dus jij gaat ook voor een natuurlijke stuitbevalling? Tot nu toe nog niemand tegen gekomen die dat ook doet. Bij m'n eerste ging het goed; en heb wel ren draaipiging gehad; want had het idd deze keer ook graag thuis gedaan; maar mocht helaas niet baten. Dus nu gaan we er gewoon weer voor! Hopelijk gaat het net zo goed als Bij m'n eerste en dat ik geen keizersnee hoef! Maar je wordt nog niet ingeleid?
ik ga ook voor de stuitbevalling. Maar ja moet het wel op gang gaan komen. Heb ook de draaipoging gedaan en verder voetreflex en Moxa. Het mocht allemaal niet baten. Kon kiezen voor de geplande keizersnede in week 39. Of gewoon proberen. Gekozen om het te proberen. Het zou ontzettend mooi zijn als dat goed verloopt. Ik probeer het te zien als een gewone bevalling. Ik wordt nog niet ingeleid, omdat ons kindje het nog goed maakt. Ik heb genoeg vruchtwater en omdat ik bij de eerste ook ingeleid ingeleid ben met 42+3 en me dat totaal niet is bevallen wil ik wachten tot het vanzelf begint. Vandaag ben ik 41+5, het begint nu wel te knagen moet ik zeggen. Ik vraag me af of mijn lichaam ooit zelf weeen aan kan maken. Waarschijnlijk draag ik gewoon lang. Kan dr niks aan doen. Maar voel nu ook nog druk van buitenaf. (Het ziekenhuis en mensen gaan vragen loop je dr nog?) Duurt wel lang. Ja ik weet dat het lang duurt. Van mij mag het ook wel komen.
Hoi allemaal, even een update: gisteravond om 7 uur ben ik bevallen van een prachtige dochter, Jinthe. Het was een heftige bevalling, maar alles is goed gegaan. We zijn zelfs alweer thuis! Het is een flinke meid net zoals haar grote zus (3915 gram), en ze drinkt al goed uit de borst. Wil jullie allemaal nog heel veel succes wensen en hopelijk worden er vandaag veel babies geboren! P.S. de dames die voor een stuitbevalling gaan, heftig hoor! Heel veel sterkte alvast en hopelijk is het mogelijk om het allemaal natuurlijk te doen, dat is toch het fijnste