wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Hoi meiden...hier ook aan het wachten. Nu 37,5 wk en heb als er niks geks gebeurt voor volgende wk een geplande ks staan...knijp m wel brr haha. Succes iedereen!

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hebben ze nog weer opnieuw geprobeerd te stropen puurmama?

Gefeliciteerd Noa!! Fijn dat jullie meisje er is, toch nog vlot gegaan. Hoe vind haar grote zus het? Lekker genieten van jullie gezinnetje nu..

Ik heb maandag (pas) weer een afspraak bij de vk, dan ben ik 40 weken. Ik kan gewoon niet meer slapen, zo onrustig. Heb totaal niet het gevoel dat deze baby er uit zichzelf gaat uitkomen. Pfff.. Zit echt even in een dipje.. Dochter slaapt heel slecht. Ben aan het twijfelen of ik morgen even de vk zou bellen.. Vragen of ze voor het weekend een nieuwe poging willen doen tot strippen. Wat zouden jullie doen?

3. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Spannend! Waarom een keizersnede als ik mag vragen?

4. puurmama

puurmama Lid

4 dec 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte Noa met je meisje, geniet ervan!

MJ nee vandaag niet. Vrijdag nog en dan wordt het inleiden. Hopelijk gebeurd er nog iets vanzelf. Zit ook steeds meer in t hoofd dat ik niet kan slapen. Ook niet echt handig om weeen te krijgen.

5. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    39 weken vandaag! Straks op controle. Nu nog lekker even in bed. Zo lekker nog even slape . Man heeft dochter bij oppas gebracht zodat ik even ochtendje rust heb.
    Vorige zwangerschap gingen ze me met 39 weken strippen en kwam daardoor de bevalling op gang. Ivm hoge bloeddruk. Nou had ik een mooie bloeddruk; maar check het zelf wel eens thuis met een meter en sinds gister zit ik met een onderdruk van 90 of 100.. Dus ben benieuwd straks in het ziekenhuis of het ook zo is, of dat mijn meter het niet goed doet.
    Zou wel fijn vinden als ze stippen en ik zou bevallen. Ben het best goed zat!
    Hopelijk worden er vandaag weer een hoop baby`s geboren!!!

6. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het gewoon proberen!

7. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    @Mj89

Wegens neurologische schade bij de vorige bevalling. Zenuwbeschadiging, nogal zeldzaam. Kon eerst niet meer lopen daar kwam de ellende op neer.

8. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Hier ook nog steeds aant wachten.. Gister afgesproken bij met de VK dat ze met 40+1 gaan strippen en evt met 41 weken gaan inleiden mocht ze nog niet geboren zijn, dus dat is wel prettig om te weten. Hoop alleen heel erg dat ze nog even voor volgende week donderdag geboren wordt haha

9. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook aan het wachten. Word gek van de voorweeen hoop elke keer dat ze doorzetten maar helaas.
    afgelopen dinsdag wou de vk nog niet kijken helaas.
    Ze gaan gelukkig wel met 40+1 proberen te strippen.
    Maar hoop eigenlijk dat ze van het weekend komt

10. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Hier ook aan het wachten nu 40.4 zaterdag wil de vk pas kijken of ze kan strippen. Ben benieuwd of ze dan nog zit. Tot nu toe geen voortekenen nog.
    Zoontje werd geboren met 37.0 dus stiekem wacht ik al bijna 4 weken..

11. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik ben vandaag nog wel gestript, heb wel harde buiken en wat kramp, maar kans dat het door zou zetten was 50/50 zei ze. Ga er niet van uit dus.

Zit wel veel verschil tussen verloskundigen. Bij ons strippen ze in principe ook niet voor de 40 weken maar ik heb het nu toch wel zwaar. Dochter heel onrustig en slaap zelf slecht.

Hoop dat het strippen bij jullie gelijk helpt maantje555 en anneliess86..

Vrij laat dat ze nu pas willen strippen twinty.. Schijnt wel dat het de grootste kans van slagen heeft na de 41 week. Dus heb goede hoop voor je. Kan me voorstellen dat je nu al een poos wacht dan omdat je eerder was bevallen met 37 weken. Van mijn 1e was ik ook al bevallen nu..

Hebben ze je gestript MamaPrinsesje?

12. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Dankje Mj89, ja ivm de slagingskanzen nu pas.
    Ben verder nog goed fit en geen voorweeën oid dus hou het nog wel vol.

Hoop dat het strippen bij jou gaat werken en je snel jou wondertje in je armen kan houden.

Maantje555 en Annelies86 hoop dat bij jullie het strippen ook gaat werken☺

13. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Mj89 hoop voor je dat het doorzet.

Je hoort idd verschillende verhalen over wanneer ze strippen. Hier doen ze het eigenlijk ook pas bij 40+4.
    Maar omdat ik nog al last heb van bekkeninstabiliteit en daardoor weinig slaapt en nog een zoontje rond heb lopen die overdag niet meer slaapt. Doen ze het toch maar met 40+1

Twinty jij ook succes

14. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas niks gebeurd. Vandaag controle en had een andere arts. En heb dus niks kunnen vragen over hoe het nu ook verder gaat...
    Dus gewoon pas volgende week met 40 weken weer een afspraak.. Voel me best rot eronder. Had wel fijn gevonden om beetje te weten wat ze gaan doen. Elke dag dat ik nu nog niet beval wordt het kindje groter; en ben zelf ook bang dat kindje straks te groot is voor stuitbevalling en dat het daardoor niet gaat lukken. Dochter had mooi gewicht van 2760 met 39+1 dus zou mooi zijn als het in die buurt ligt; want is vorige keer ook gelukt.
    Heb nog wel aan de CTG gelegen ivm minder leven voelen. Sinds zaterdag is de baby stukken rustiger. Gelukkig was alles goed; maar mag morgen nog een keer als het nog steeds minder is. Had daar wel andere arta gesproken en die ging nog even vragen aan de dienstdoenende gyn over wat het plan is.. Die vroeg zich ook af of ik niet te lang moest blijven lopen...
    Bah, voel me nu best down. Ben zo bang dat het deze keer niet gaat lukken en ben het wachten zat. Denk niet dat de baby uit zichzelf gaat komen..

15. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Herkenbaar dat je er even doorheen zit, nadat ik m'n verhaal kwijt was aan de vk en ze inwendig onderzoek hadden gedaan voelde ik me een stuk beter. Als je morgen aan de ctg moet, toch maar vragen of ze willen kijken anders? En als je er echt heel erg down van wordt, kan je beter even bellen..

Spannend twinty! Hoop dat de baby zich snel wil laten zien, kan gelukkig nooit meer heel lang duren. Al lijkt elke dag nu te lang om te wachten.
    Heb je al een datum voor inleiden?

Dank je Anneliess86, hoop dat het strippen dan gelijk helpt!

Heb wel wat harde buiken gehad en krampen, verlies ook oud bloed. Maar de baby zit er nog gewoon, denk niet dat ze komt voor m'n uitgerekende datum. Hoop wel dat dit meer ontsluiting opwekt..

16. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Hier ook iemand die aan het wachten is!
    Fijn om ervaringen te kunnen lezen.

Nu 38.4 en bij controke VK vanmorgen een halve centimeter ontsluiting ( hooopte ik stiekem al op )
    Nu wat rommelen/ menstruatie achtige krampen maar iets pijnlijker.

Vorige week na toucheren de slijmprop verloren vermoed ik.

Op 11 mei uitgerekend dus ik hou in mn achterhoofd dat ik nog wel een weeek met deze ontsluiting kan lopen.

Wel spannend hoor.

Succes voor iedereen !!

17. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Assistente bij Mondziekte-kaak en aangezichtschiru
    Huissen
    Jaaa ik mag nu ook officieel op de wachtbank!!!

18. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hihi welkom dames!
    Hier nog steeds geen baby.. Wel wat bloedverlies en de Slijmprop verloren. Maandag 40 weken en een nieuwe strip poging.. Hoop dat het dan gaat doorzetten. Anders wil ik toch een inleiding bij 41 weken.

Hoe is het daar? Nog baby's geboren? Veel gerommel?

19. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Linnie88 ik wil je niet flauw maken.. Maar bij m'n eerste heb ik 2/3 weken met 3 cm gelopen, is een inleiding geworden. 😖 dus zou het wel in je achterhoofd houden.. Ik baalde echt heel erg dat m'n lichaam het niet had doorgezet.

20. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog helemaal niks aan ontsluiting helaas.. Had zo gehoopt op Bertje ontsluiting en misschien een strippoging waardoor het op gang kwam.. Dus we wachten weer vrolijk verder.
    Vandaag misschien een stukkie waggelen.. Eh ik bedoel wandelen :p
    Misschien helpt dat m'n lichaam wel me iets meer klaar te maken voor de bevalling..
    Blijf de baby minder voelen dan zou moeten; maar denk zelf dat het gewoon door de weinig ruimte komt.. Denk dat ze in het ziekenhuis bezorgder zijn daarover dan ikzelf.. Moet vandaag terug komen als ik weer minder voel.. Maar kijk het even aan. cTG's van afgelopen dagen zij gewoon keurig.

Deel Deze Pagina