Hoe was het bij jou Baily1989? Hier goed gelukt vond de verlos zelf. Een verstreken baarmoeder en dus 1cm ontsluiting. Ze heeft helemaal kunnen doen wat ze wilde. Ik vond het erg meevallen, kon m'n bekkenbodem goed ontspannen. Zaterdag nog een strippoging als hij er nog niet is. robynn, ik hoop dat het snel zover is voor je, als je ervanuit gaat dat het nog tot 42 weken duurt, valt alles ervoor mee . Ik heb me daar wel een klein beetje in vergist. Dacht oh die komt echt wel eerder!
Dat is heel fijn BZD! Hopelijk is een tweede strippoging niet meer nodig! Ik ga uit van een maart kindje Maar ik blijf wel hoop houden voor een thuisbevalling. Heb geen moeite met een ziekenhuis bevalling maar wil nu ook graag een thuisbevalling ervaren.
Ik wil ook wel even meekletsen, al ben ik niet echt aan het wachten... Heb wel last van veel harde buiken vandaag en ongi gevoel, maar om nu te zeggen dat ik het hélemaal zat ben of snel verwacht, dat niet. Mijn zoontje is met 38+3 geboren. De verloskundige zei gisteren dat hij verwacht me niet meer te zien op de controle van volgende week woensdag, dus ik ben benieuwd! Jullie hebben allemaal spannende dingen met strippen enzo, gek idee lijkt me dat het dan opeens tóch door kan zetten...
Nou het strippen is gelukt, ik heb een verweekte baarmoedermond en 1 cm ontsluiting. Over het strippen zelf ik had een andere pijn verwacht voelde meer alsof ze mijn bot plat drukten.. maar goed achteraf viel het wel mee. Ze gaf het 50% kans dat het door zou zetten anders moet ik morgen naar het ziekenhuis aan de CTG en om een afspraak te maken voor een inleiding. Maar ik hoop toch echt dat hij zelf komt!
Spannend idd! Hopen dat er wat gaat gebeuren (vannacht?!) Hier nog nauwelijks ingedaald en geen enkel "symptoom". Zei tegen vk dat ik dacht dat het nog wel even zou duren, en zij dacht dat ook ("maar je weet maar nooit").. Pff probeer me nu dus maar in te stellen op 41 weken.... De baby en ik zijn in goede conditie dus mag niet klagen, maar pieker veel over bevalling/eerste dagen... Dus wil het liever gewoon achter de rug..! Jullie ook zo in piekermodus tijdens wachten of juist niet?
Ja! Ik dacht vandaag, maar das dus morgen. Hier tot nu toe heel licht ongi gevoel, t mag bijna geen naam hebben, t indalen/voorwerk heeft meer "pijn" gedaan. we waaachten nog een beetje meer.....
De laatste loodjes pfff.... Ik kan me amper nog omdraaien in bed. Heb wel alles al klaar staan Dus meneertje mag wel komen....
Ja hier ook alles start klaar.. zijn jullie ook zo klaarwakker snachts? Ik kom maar moeilijk in slaap.. veel wakker ivm plassen.. overdag erg moe, maar toch niet echt kunnen rusten..
Jullie maken het allemaal wel spannend! Hier nog niet zo op wacht, maar moet ook eerlijk zeggen dat een peuter best wel afleidt... .
Aankomende maandag ben ik 41 weken dus mag me nu wel als wachtende zien denk ik. Afgelopen Dinsdag ben ik gestript en kreeg eigenlijk gelijk krampen. Eenmaal thuis bleken ze om de 3 minuten te komen en dat ging zo een aantal uur door. Uiteindelijk rond 20:00 de vk laten komen en toen zat ik op 3-4 cm (smiddags was dat nog 2-3) vk bleef tot een uur of 22:00 en ging toen even weg, daarna zou ze terug komen en weer toucheren. tegen 23:00 was ze er weer en bleek ik ineens weer terug op 3 te zitten. Morgen (vrijdag) mag ik weer bellen om 09:00 voor een nieuwe poging pfff Heb nog steeds geregeld krampen/hharde buiken maar er zet nog niets door. Ook breken van vliezen was dinsdag nog niet mogelijk omdat de kleine nog iets te hoog zat waardoor de vk het niet aandurfde.Heel verhaal maar ben blij dat ik het even van me af mocht schrijven.
Ja, present hoor! (Zie tijdstip). Irritant he? Overdag slapen lukt me ook niet, en je wilt juist graag fit zjn voor bevalling. Ook veel enge dromen hier als ik wel slaap.. Schijnt ook een zwangerschpaskwaal te zijn...
Gelukkig heb ik dat niet.. Maar zie ook hier het tijdstip.. ben al sinds een uur of 3 aan het draaien.. Maar kan de slaap niet vatten.. nu maar naar beneden gegaan.. Wil mn lief niet wakker houden met mn gedraai.. Wat ik wel heb is dat ik de allerergste scenario's door mn hoofd laat gaan.. Ja ik laat het zelf toe.. moet ik mee stoppen.. (lukt me niet) Blijkt ook weer heel normaal te zijn.. Zo zie je maar, zelfs een 3e zwangerschap kan weer heel spannend zijn..
Tjonge mama2015 das ook wel naar, denk je dat het begonnen is... hoop voor je dat nieuwe strippoging wel echt effect heeft! Ik slaap ook slecht... weet niet meer hoe ik moet liggen. Gisteravond paar uurtjes met mn tante weg geweest, hapje eten, was gezellig maar schijnbaar toch te lang. Had me partij dikke enkels en voeten! Deed echt zeer... En daarnaast veel last van bekken dan en 's avonds steeds voorweeën... heb wel steeds stukjes geslapen maar nu pas in de ochtend dat ik ook redelijk lekker lig en niet ieder uur hoef te draaien omdat t zeer doet. Toch maar niet meer zo lang van huis en vaker liggen en beentjes omhoog...
Nou hier alleen wat ongi klachten, maar verder niks... Maar liever dat dan wat jij had mama2015. Hopelijk vandaag meer succes!
Btw, mijn mantra bij 's nachts niet slapen is "al slaap je niet, dan rust je toch". En ik pak er zeker geen apparaat bij, licht werkt meteen melatonine afbrekend. Dus ga ik maar denken aan hoe de bevalling zal gaan en stel me voor hoe hij geboren wordt.