wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    ja precies, zei ik ook tegen vriendlief (die dacht dat het binnen dan en 24 wel eens kon gebeuren), dat ik hier verhalen had gelezen dat meiden gerust nog 2/3 weken met 1 cm ontsluiting rondlopen.

We leven maar gewoon rustig naar de uitgerekende datum toe en ik reken nergens op ;)

Heb je nog veel gerommel? Spannend hopelijk zet het bij jou gauw door en anders op naar de inleiding voor jou op maandag als ik het goed las!

Hier verlies ik wat oud bloed en steeds wat slijm.

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Wat vervelend MamaPrinsesje! Kan het dan tegenvallen he? Bewegen helpt vaak wel, wandelen.. Wanneer is je volgende afspraak?

Linnie88, ja vervelend is dat. Ik dacht dat zelf toen ook, was helemaal gefocust erop.. Ontsluiting werd wel meer naar echt doorzetten deed het niet. Hoop dat het bij jou anders gaat! Oud bloed is wel goed teken volgens mij..

Hier niet echt gerommel, alleen Slijmprop verloren gisteravond en wat bloed.. Aankomende maandag wordt ik weer gestript. Zet het komende week niet door dan wordt ik die week daarna ingeleid.

3. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Nou kan ineens heel snel gaan! Was vanmiddag even op bed gaan liggen en werd half 4 wakker van een flinke harde buik. Eruit. Daarna volgde nog een paar harde buiken/voorweeen. Ik onder de douche waar het om kwart voor 5 echt doorbrak en ik echte weeën kreeg om de 3-4 minuten.
    Oppas geregeld voor m'n dochter en meteen naar het ziekenhuis. Waar dochter om 18.29 is geboren. Gynecoloog was net binnen toen ze al kwam.. Gelukkig een goede verloskundige erbij die veel van stuitbevallingen wist.
    Nu alleen nachtje hier blijven helaas omdat ze een raar plekje op d'r arm heeft en de dermatoloog en kinderarts er morgen nog naar willen kijken. Helaas maar beter voor onze dochter. Naam is Tessa :)

Succes nog even dames! Hoop dat het bij jullie ook gauw komt! En zo zie je maar, gister zat ik nog helemaal dicht en vandaag bevallen..

4. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Gefeliciteerd mamaprinsesje.

Gister is ons prachtige dochter Amarens geboren 6;46 sochtends.
    Was een snelle bevallinG.
    4:00 dacht ik weeën te herkennen, 4:15 mijn vriend wakker gemaakt en die zei dat ik gelijk moest bellen. 5;00 was de vk bij ons en bleek ik al 5/6 cm ontsluiting te hebben. De rest van de ontsluiting ging ook voorspoedig.
    Alleen Veel moeite met persen want de navelstreng zat om haar nek en lijfje en trok haar steeds terug.
    Na een uur toch gelukt maar een apcar van 2. 4. 7
    Ambulance is gekomen en gelijk naar het ziekenhuis.
    Ze trok redelijk snel bij en houd er waarschijnlijk niks aan over. Nu wel ter observatie in het ziekenhuis.
    Ze moet sowieso nog een nachtje blijven.

5. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Gefeliciteerd Mamaprinsesje! Wat een vlotte bevalling dan opeens he! Ik ga duimen dat het plekje onschuldig is en jullie vandaag lekker naar huis kunnen!
    Kleine is hier alweer een week oud en doet het erg goed! We genieten volop:)

6. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Gefeliciteerd MamaPrinsesje! Wat fijn zeg dat ze toch nog zo snel is geboren. Fijn dat de bevalling ook helemaal goed is gegaan, hopelijk morgen lekker naar huis. Is inderdaad heel snel gegaan voor jou.

Twinty jij ook gefeliciteerd! Eindelijk maar toch, toch nog uit zichzelf gekomen jullie dame? Mooie naam! Hoop dat jullie ook snel naar huis mogen..

Hier gister de rest van de slijmprop verloren en blijf maar slijm verliezen met oud bloed en af en toe weer helderrood bloed.. Ook wat meer harde buiken, morgen weer een afspraak bij de VK om te strippen, ben benieuwd. Hoop stiekem dat het niet meer nodig is..

Wat is het hier verder rustig..

Linnie88 hoe is het bij jou ?

7. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Gefeliciteerd MamaPrinsesje & twinty Lekker genieten nu!

@Mj89 gisteren avond twee uur lang wel zeurderig gevoel in mijn rug. En vanmorgen ook nog eventjes. Verder af en toe wat krampen in mijn buik.
    Volop bezig met het voorwerk ga ik maar vanuit :)

Goed teken toch bij jou het verliezen van de rest vd slijmprop?
    Hoop dat strippen niet nodig is voor je, ik ga duimen en alvast veel succes (morgen)!!! spannend :D

8. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Succes Mj89 hoop dat het bij jou nu ook snel doorzet en je snel je kindje in je armen kan houden.

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Iedereen van harte gefeliciteerd!
    Ik was een weekje van de aardbodem verdwenen.
    Onze dochter is op maandag 27/4 precies op haar uitgerekende datum geboren. Ze was 3720 gram bij de geboorte.
    Hier begon het met gebroken vliezen om 9 uur s'ochtends .
    Hier word je met gebroken vliezen opgenomen .
    We kregen een kamer en konden daar de weeen afwachten.
    Was een hele relaxte dag, lekker tv kijken, douchen, chippies eten etc en zo hadden we een rustige middag . Af en toe een wee maar niet sterk en ook niet lang genoeg. S avonds om 21 uur werd ik naar de verloskamer gebracht om een ctg check te doen daaf bleek ik toch al 5 cm te hebben. De weeen waren nu helemaal niet meer te zien op de monitor. Tegen 23 uur zei de verloskundige dat ze oxitocine zouden gaan toedienen omdat de weeen waren gestopt. Ik vroeg om meer tijd want infuus met weeen opwekkers wilde ik niet. Ik kreeg wat meer tijd en ging me douchen en merkte dat de weeen heel sterk werden.
    Ik ging nog even op de wc zitten en pufte nog een sterke wee weg en wist toen al dat ik volledige ontsluiting had. Verloskundige controleerde en ja ik mocht gaan persen. Denk dat ik een wee of 3 geperst heb en ze werd om 00:05 geboren. Ik kijk terug op een hele goeie bevalling met alleen pijn de laatste 15/20 minuten .
    Beeb is prachtig en doet het hartstikke goed !

10. mariek3

mariek3 Lid

3 mrt 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd sm1,
    Klinkt ook als (zover je dat kan zeggen) super bevalling.
    Geniet lekker met ze drieën!

11. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Vandaag bij de vk geweest, nog geen ontsluiting. Was ook niet goed te strippen.. Dus ik baal echt gigantisch. Met 41 wk nieuwe poging tot strippen. 😔😔

12. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    En meiden hoe gaat het bij jullie?
    Ik ben het goed zat aan het worden. Slaap bijna niet meer door b.i.
    Hoop dat morgen het strippen lukt en dat er dan wat gaat gebeuren.

13. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hi anneliess86, hier precies hetzelfde! Ben er ook wel flauw van.. Ik was helaas niet te strippen dus maandag nieuwe afspraak, ben dan 41 week.. Hoop toch echt dat ze zich dan uit zichzelf meldt, voor die tijd als het even kan..

14. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Jammer dat het niet gelukt is het strippen.
    Hoop voor je dat ze der eigen nog meld voor het weekend

15. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Jij succes morgen! Hoe laat moet je heen? Hoop dat het strippen lukt.

16. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Heb om 9 uur al een afspraak dus lekker optijd

17. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier net 38 weken zwanger, maar de laatste dagen rommelt er veel daar beneden. Baby is nog erg druk (schijn behoorlijk veel vruchtwater te hebben en daar maakt hij goed gebruik van). Eergisteren een raar soort van zuchtje/knakje gehoord in mijn buik en daarna een klotsend geluid. Nog niet eerder gehoord en durfde bijna niet op te staan van de bank omdat ik bang was een hele plens water te verliezen hahaha! Niks ah handje achteraf. Gisteravond opeens hele nare steken bij mijn schaambotje, alsof hii heel erg hard ah duwen was daar. Heeft zeker een uur aangehouden en moest die steken echt wegpuffen soms. Vanacht in bed erg veel eruit om te plassen en nare menstruatieachtige pijn in mijn onderbuik en onderrug. Twee paracetamol ingenomen en toch weer in slaap gevallen. Geen idee wat vandaag gaat brengen, maar heb zo'n vermoeden dat het niet heel lang meer gaat duren. Hoop ik althans op :) heb een enorme buik en ben er echt wel klaar mee!

18. mariek3

mariek3 Lid

3 mrt 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Yil, klinkt als allema voortekenen.
    Succes met de laatste loodjes

19. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Bedankt! Kan natuurlijk nog even duren, maar stiekem hoop ik dat hij deze week al besluit te komen :)

20. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Succes Yil. Ik heb die klachten helaas al 2 weken. Hoop voor jou dat het snel door zet.

Hier om 9 uur gestript. Nu wel bloed verlies en slijm.
    De vk had goede hoop dat het na 24, 48 uur wel doorzet.
    We gaan het zien

Deel Deze Pagina