Helaas niet. Vanacht eerst een uur beneden gezet omdat mn ribben zeer deden, daarna een uur wakker in bed gelegen door voorweeen. Toen een uurtje mogen slapen en daarna weer voorweeen. Weer een uurtje slapen en toen weer voorweeen. Was er echt klaar mee. De eerste 2x zat er ook regelmaat in en had ik echt een beetje hoop. Helaas weer niks. Straks maar even boodschappen doen en vanmiddag de kids ophalen bij mn schoonouders. Het rommelt nog wel een beetje dus we merken het wel.
Up of zijn jullie al bevallen en zit ik als enige nog te wachten? De kids zijn weer lekker naar school en ik heb net ff een dutje gedaan op de bank. Heb vannacht weer een slechte nacht gehad en het lopen gaat ook steeds beroerder. Voel me nu echt een ontzettende zeur, maar zit er een beetje doorheen op het moment. Kwam er vanmorgen ook jog achter dat ik nog maar 2broeken pas en mn leggings zitten ook niet echt lekker meer. Het liefst zou ik in mn joggingbroek lopen maar dat ziet er niet uit vind ik dus die doe ik aan als ik niet meer weg hoef. Ik zal wel ff positief eindigen anders klinkt het helemaal zo dramatisch. Het zonnetje schijnt en volgens min ben ik mn slijmprop vanmorgen verloren en een oma bij school zei dat het niet lang meer kon duren als ze me zo zag. (Ik hoop dat ze gelijk heeft)
dorisn we zitten bij uitgerekend half mei...Ik herken het broeken probleem hoor. Ik dacht gister nog als mijn water breekt in deze broek, wat moet ik dan aan als ik uit het ziekenhuis kom. Dus ik zorg nu steeds dat ik een schone broek klaar heb liggen.
Ben gestript. En ze wil nog even afwachten, de natuur verder z'n gang laten gaan. Hele nacht harde buiken gehad en kramp. En ik heb best gebloed na het strippen. Daar schrok ik van. Nu zelfs nog dat er oud bloed uit komt. Maargoed oud bloed is niwt erg als het helder word moet ik weer bellen.
Hallo dames, hier even een update. Inmiddels bevallen van een beer van een zoon (4410 gr) op 21-05! Hij is 01:03 geboren en het was PITTIG Woensdag 20-05 in de ochtend weeën die na een douche weer weg waren. Eind vd middag kwamen ze weer regelmatig. Rond 20:00 kwam de vk even checken en bleek ik 3cm te hebben. Besloten om toen langzaam richting ziekenhuis te gaan. Om 22:00 hebben ze de vliezen gebroken en toen kwamen de weeën om de 2 min. Heftige rugweeën en heb onder de douche gestaan, van bed naar baarkruk naar wederom bed gehobbeld. Uiteindelijk na 55 min persen was meneer er. Dat is lang persen voor een tweede, maar zonder al teveel kleerscheuren er vanaf gekomen. Hoorde achteraf dat ze de gyneacoloog wilde inschakelen voor een vacuümbevalling als het nog langer had geduurd Maar meneer is er en de borstvoeding is goed op gang. Nou die kolere tepelkloven nog zien te overwinnen... 😁
Gefeliciteerd. Lijkt me idd pittig rugweeen en zo lang moeten persen. Fijn dat alles goed gaat. Hier nog steeds niks. Ja voorweeen en een bloeddruk die voor mijn doen aan de hoge kant is. Nu nog rustiger aan doen en goed in de gaten houden of ik geen klachten krijg. Nu maar hopen dat de kleine eigenwijs er snel is.
spannend hier zeg !! hier vandaag 39 weken .. heb het helemaal gehad eigenlijk. wij verwachten ook een forse baby + sterrekijkertje... ze is ook nog steeds niet ingedaald en heb nog niets van opening of wat dan ook. dus het kan nog wel even duren mijn gedacht. ik kan wel niets meer doen, geen 5 minuten wandelen of ik heb harde buiken als ik dan ga liggen dan gaat ie stilletjes aan wel weer weg , maar elke keer als ik 5 minuten sta is ie er weer... nog even ... de laatste loodjes wegen ECHT WEL het zwaarst...
Hier gebeurd er ook niks spannends. Vannacht wat harde buiken en menstruatie gevoel in de onderbuik. Dinsdag wordt ik gestript, spannend maar wel iets om naar uit te kijken eindelijk.
Niks aan de hand hier. Harde buiken blijven maar dat is normaal dit termijn. Zondag krijg ik een ballon en maandag word ik ingeleid als hij er nog niet is.
dag dames. kom net van me afspraak.. volgende week inwendig gekeken of ik die week erop kan worden ingeleid... hoop echhtt dathet kan want wil niet wachten tot 42 weken.. mocht het niet kunnen dan worden de risicos besproken bij wel doen ivm mijn eerste keizersnee.. weet ieman wat die risicos zijn heb namelijk geen idee.
Ook ik wil me graag melden hier!! Vandaag uitgeteld en ben het zo zat! Ik wacht met smart, maar nog helemaal niks helaas
Hier ook een die aan t wachten is, ben morgen een week over tijd en heb t helemaal gehad... Als er tegen woensdag nog niks gebeurt is dan wordt ik woensdag gestript. Heb alle voortekenen, slijmprop al 2,5 week geleden verloren, weken t gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar gebeurt verder maar niks. Heb t gevoel dat t er nooit meer van komt.
Hier ook aan het wachten! M'n eerste kind 1 week eerder dan uitgerekende datum en nu al uitgerekend.. Had me stiekem erop ingesteld eerder te gaan bevallen dan de uitgerekende datum maar gebeurd dus niet!! Daarom het gevoel dat ik al een week over tijd ben hahaha. Heb ook weinig afleiding op het moment want heb geen zin en puf meer om naar buiten te gaan. Voel me soms net een kluizenaar! Herkent iemand dit? Heb ook al wat voorweeen gehad en wat slijm verloren maar dat is inmiddels alweer bijna een week geleden. Weet iemand wat een reden is om te gaan strippen of inleiden? Heb er nog niet over gehad of nagedacht maar wil echt niet tot 42 weken blijven lopen want dat kan ik geestelijk (en lichamelijk) niet aan. Verder iemand nog tips hoe ik de dag en nacht doorkom? Kan door mijn enorme buik (23 kg aangekomen) niet meer fijn liggen!
Bij mij is mij zwangerschap diabetes en de grote van de baby de rede om in te leiden. Als er geen medische rede is leiden ze tegenwoordig vanaf 41 w in geloof ik.
Nou het is zover!!! Hopelijk heeft de ballon zijn werk gedaan. Slijmprop jet verloren en over een half uur naar de verloskamers.