Klinkt als een voorwee, met name dat zeurderig gevoel aanhoudt en het onderin blijft. Maar vaak zijn die niet voor niks, bij mij resulteerde het in een verstreken baarmoeder en 1 cm ontsluiting.
Kan inderdaad een voorwee zijn! Of baby daalt nog wat verder in, dat voelde bij mij zoals jij het beschrijft, maar dat was wel twee weken geleden...
Oh ja indalen kan idd ook nog , want hij was vorige week pas klein stukje ingedaald...! Hm nou ja positief is dat er hopelijk dus iets gebeurt! (Minder is dat ik bij kramp dan denk: "oh ja, shit, pijn is eigenlijk echt heel naar, even vergeten.. En dit is nog niks!"). Ik ga lekker slapen, helpt vast! Duim ook voor rustig en goed nachtje voor jullie, of juist niet natuurljk! (Maar niet dat ertussenin, slecht slapen maar bevallen ho maar! )
Haha ja dat is het mindere, dat je denkt, oha, zó was pijn . Aan de andere kant doet het altijd íets, dus blijft die pijn je later bespaard... Ik hoop met je mee, alles of niets, zegmaar. Hier is het rustig, dus ik zet in op lekker slapen!
Hmm, ik word steeds half wakker... Ben nu maar even gaan plassen, misschien wordt mijn buik dan wat minder gevoelig. Toch gek idee zo!
Grrr, wat een helse nacht... Ben ieder uur wakker geweest en mijn buik blijft rommelen, maar het wordt niet erger... Had een afspraak voor visite straks, maar die heb ik afgezegd. Als zoontje straks bij de gastouder is, ga ik maar gewoon op rust. Mijn buik voelt helemaal beurs nu...
De pijn trekt ook bijna niet meer weg, zal dat normaal zijn?! Voel me helemaal beurs en ook mijn rug gaat nu meedoen... Baby blijft actief overigens..
Hmmm klinkt vervelend Sallie, mss toch nog even bellen? Hier heeeeel veel harde buiken. 1 ding is zeker, morgenavond hebben we een baby!
Toen ik net eenmaal met zoontje in de weer was zakte het wel, nu weer harde buiken. Hij is nu bij de gastouder en ik ga lekker douchen, kijken wat het doet. Bzd, echt spannend zeg!! .
T valt nog mee met de zenuwen. Gister in het ziekenhuis gevraagd of ik vast een verloskamer mocht zien, dat was wel fijn, dan weet je een beetje wat je te wachten staat. Er is een digitale ctg waarmee je zelfs kan douchen als je wilt. En een supervriendelijke klinisch verloskundige, die is er morgen ook, stelde me wel gerust. Ergens hoop ik nog met m'n eigen verloskundigen te bevallen vannacht, maar zo met 42 weken, is er natuurlijk grote kans dat hij in vruchtwater heeft gepoept. Ik ga maar proberen een heeeeel zennnn plekje in m'n hoofd en lijf op te zoeken en duik er maar in. Met het beeld voor ogen dat we hem dan toch echt eindelijk gaan zien en vasthouden en knuffelen.
Bzd, fijn dat je al weet hoe alles eruit ziet. Geeft weer wat rust, en natuurlijk dat vk aardig is. Het kan natuurlijk dat het niet meer gebeurt, maar het kan ook wel! ( toevallig vertelde gastouder vanmorgen dat zij dat had ). Dus wie weet... En idd, hoe dan ook heb je hem morgen!! Hier nog steeds alles hetzelfde... Na het douchen wat rustiger, maar wel veel harde buiken ( ook pijnlijke ), toen ik in bed zat. Toen in slaap gevallen en ging 1,5y goed. Nu net wakker, draai me rustig om en zeg wat tegen vriend die toch maar thuis verder kwam werken ( ik zei nog zo, hóeft niet, dit kan nog een week duren ;. En meteen weer harde buiken. Beeb is ook zo druk erbij...
Wat fijn dat ik toch wat gerommel "lees" bij iedereen.. En BZD morgen heb je sws je kleintje in je armen..geweldig.. Hier vandaag er op uit geweest met mams.. ontbijtje IKEA.. Deed me goed, later nog violen gehaald bij de Praxis.. Even een beetje in beweging.. kon een uitje naar de Action niet weerstaan.. Heb weer wat leuke nieuwe kussentjes en kaarsjes etc gehaald.. Kan er erg van genieten..even wat anders.. lekker fris.. De afleiding was ook heel goed, even uit het "oh jee ik kan elk moment gaan bevallen" gevoel..
hoi allemaal! Mag ik me hier al melden met m'n 38 weken?? ik ben er nog niet echt klaar mee maar gisteravond flinke voor- rug- weeën gehad dus ik begin hm wel te knijpen!!!
Ha meiden, Mag ik hier ook (hopelijk kort) nog even meekletsen? Heb een klein stukje teruggelezen.. Spannend voor BZD! Hoop dat het breken van je vliezen genoeg mag zijn! Verder hebben aardig wat van jullie gerommel geloof ik? Ik helemaal niets.. En stiekem baal ik daar wel een beetje van inmiddels Ik ben vandaag precies 39 weken en heb sinds het weekend mijn punt van 'ik ben zat' zijn bereikt. Ik zit al 11 weken thuis ivm bekkeninstabiliteit (wat daardoor nu wel heel goed gaat!), maar de verveling begint echt toe te slaan! En de kwalen ben ik ook zat, maar dat wel herkenbaar zijn! Mijn dochter was een maand te vroeg, had ook niet verwacht zover te komen, maarja daar zijn we dan toch ineens
BZD veel succes morgen!! Sallie hoe voel jij je nu? En Robynn, herkenbaar, ik heb ook bij de Hema toch weer een rompertje gekocht uit pure afleiding Spruitjes en Tess: gezellig dat jullie mee wachten zo lang al thuis, dat lijkt me idd geen pretje! Hier ook niet echt nieuws, net als gisteravond beetje steken, maar of dit nou voorwerk, indalen , vermoeidheid is..? Hoop iig geen blaasontsteking , maar dat denk ik niet want overdag nergens last van dus dat zou gek zijn.. Bizar hè, toen ik nog niet / net zwanger was, dacht ik altijd, wat maken die laatste 2, 3 weken nou uit?! En nu wil ik alleen maar shoppen voor normale kleren, wijn drinken, m'n teennagels lakken en last but not least: nu ein-de-lijk wel eens het bewijs zien dat er echt echt echt een baby in m'n buik zit al die tijd!! (nog steeds heel abstract, stiekem soms sochtends het idee dat ik alles heb gedroomd!)
Je laatste stukje is zó herkenbaar!! Die weken duren echt het langst! Ik denk dat dat ook nodig is, om de bevalling mentaal zo sterk in te gaan... Hier hetzelfde als bij jou ongeveer. Veel harde buiken, soms pijnlijk. Maar verder niks op het beurse gevoel na.. Ik denk dat ik straks voor het slapengaan onder de douche ga, dan twee paracetamol neem en hoop dat ik dan net door de krampen heen kan slapen. Morgen weer op controle, al zullen ze behalve ligging, groei en bloeddruk weinig bekijken denk ik .
ooowh ja herkenbaar, het stukje of er wel echt een baby in m'n buik zit. Ik geloof het nog steeds niet. Sta raar te kijken met de bevalling denk.. Ben ook zwanger geworden in een ronde dat ik er geen vertrouwen in had en de mmm even helemaal zat was. Stonden er ineens 2 streepjes zeg!! Ik ben al 8 maanden verbaast erover. hier nog maar 2 weken van m'n verlof aan het genieten en het bevalt goed!! Het belangrijkste is nu gedaan. Begin morgen aan het idiote poetswerk! Zin in! Alleen wel in etappes. Begin aardig af te takelen ineens. Best geschrokken van de voor rug weeën gister!