Wie nog meer aankomende weken starten met Clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Joy09, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy09

Joy09 Lid

30 jun 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Wie gaat er nog meer in de aankomende weken voor het eerst starten met Clomid?
    Ik ben nu bezig met Provera en zodra de menstruatie doorkomt starten met Clomid 50 mg op de 3e dag.
    Vind het wel spannend en weet niet wat ik moet verwachten...

Het lijkt mij leuk om met meiden te praten die ook starten hiermee en ongeveer gelijk lopen!

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoi,

Ik ben gisteren weer met de 2e ronde met Clomid.
    Er is hier op het forum ook een topic voor meiden met Clomid, misschien kun je je daar bij aanmelden. Daar zitten een hele hoop meiden die dus het middel ook gebruiken. Is wel fijn om ervaringen mee te delen :)

Heel veel succes met de Clomid!!

3. Joy09

Joy09 Lid

30 jun 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Dank je wel voor je reactie.
    Ik had andere topic gezien, vind alleen dat er veel meiden zitten en om daar toe te voegen lijkt me lastig.
    Ik hoop op meiden die een beetje gelijk lopen.. ;)

Succes met je 2e ronde!

4. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    hoi joy,

Ik ben een tijd niet op het forum geweest en ik zag je bericht. Ik ben ook deze maand begonnen met clomid 50 mg. Ik vindt het ook moeilijk om te gaan praten met meiden die al langer bij elkaar zitten. Dus als je nog zin hebt wil ik graag met je contacten.
    Ik ben vandaag voor een echo meting geweest dag 11 van mijn cyclus. Mijn baarmoeder zag er goed uit, dikte van baarmoederslijmvlies zag er goed uit, alleen helaas nog geen grote eitjes. Dus ik moet vrijdag terug, ik vindt het ook erg spannend.
    ik hoop van je te horen

gr vinkje

Deel Deze Pagina