Hoihoi, Wie heeft nog meer de ervaring pas een aantal dagen na NOD pas positief te testen? Bij mijn zoontje teste ik pas een week na nod positief! En momenteel ben ik 2 dagen overtijd, en nog geen ongi te bekennen! Ik voel me ook écht zwanger.. ik heb zóóó geen geduld.. net nog weer getest, maar niets te zien natuurlijk betekend dat gewoon dat mijn hcg traag word aangemaakt oid? (als ik wel zwanger ben) ik ben echt nog nooit overtijd geweest! ( behalve bij mijn zoontje dan)
ik zit nu in hetzelfde schuitje.. eerste ronde na verwijderen spiraal.. nu op dag 39 van mijn cyclus! maar bloed? nergens te bekennen.. al anderhalve week denk ik; nu komt mijn ongi door. dan heb ik zoń buikpijn. maar tot nu toe niks. afgelopen zondag voor het laatst getest. toen was ik er even klaar mee. maar ja, tot nu toe nog niks hihi. vanmiddag even snel een test halen weer bij de kruidvat en dan ga ik weer testen.. als er dan niks is dan besluit ik voor me zelf dat ik NIET zwanger ben! (zei ik afgelopen zondag ook hihi) Ik zou idd ook over 2 dagen weer testen.. als hij dan nog steeds negatief is en je bent niet ongi kan je altijd even langs je HA om bloed te prikken?
hoi ben jij na het verwijderen van de spiraal ook ongie geworden want ik heb ook spiraal gehad en dat duurt even voor dat het op gang komt ik dacht toen ook mischien zwanger maar dat was ik niet mijn cyclus moest gewoon weer opgang komen
ja, ik ben ongi geweest.. 2 dagen na het verwijderen.. ik wist meteen dat dat mijn ongi was. het voelde net zo als mijn normale ongi. altijd op de eerste dag super erge buikpijn en heel lui en lam en moe en shaggie! niet leuk dus..
ik had bij mn 2e dochter ook anderhalve week na nod pas een positest. ik bleef maar testen want ik voelde me gewoon zwanger! en ja hoor, na een dag of 10 positief! met de echo bleek ik ook anderhalve week minder ver te zijn, had gewoon een late eisprong gehad. heb ik normaal nooit, heel gek1 succes! hoop dat ie bij jou ook positief wordt!
Spannend! Ik vraag me af, vanaf wanneer is een bloedtest mogelijk? Stel ik test morgenvroeg, hij is nog negatief, en ik wil graag een bloedtest, kan ik daar gewoon om vragen? Ik heb namelijk wel een medische achtergrond, ik slik elke dag behoorlijk wat bloedverdunners.. en zodra ik weet dat ik zwanger ben moet ik over op spuiten.. voor mijn eigen gerustheid zou het dus fijn zijn om voor het weekend uitslag te hebben.. Maar is dat zo vroeg al meetbaar in het bloed?
als een kv2v5 test het nog niet aangeeft is het nog niet echt te meten denk ik. die testen zijn megagevoelig. volgens mij zie je al iets bij hcg10. dus heeft weinig zin om bloed te laten prikken denk ik. ik zou gewoon nog even wachten en om de dag testen...