Hi meiden, Ik ben 7 weken geleden bevallen van mn eerste kindje. Mijn placenta is op de OK verwijdert omdat die niet vanzelf kwam. Vrij heftig allemaal, veel bloed verloren en bloed transfusie gehad. Ik heb maar 2.5 week gevloeid na mn bevalling, omdat ze op de OK mn baarmoeder helemaal hebben schoon gemaakt. Precies een maand na mn bevalling ben ik voor het eerst ongesteld geworden en ben ik gelijk weer begonnen met de pil. Dit was 1 september. Ik ben nu nog ongesteld... Hoort dit? Kan dit? Ik hoor graag van jullie.
Bij mij is het vooral onregelmatig. Het is soms een paar dagen niet, dan weer een dag wel, dan 1 week niet en dan 2 weken achter elkaar. Volgens mij duurt het wel even voor je cyclus weer op orde is. Maar je zou altijd je vk nog even kunnen vragen.
Dit kan ook nog gewoon navloeien zijn hoor. Dat neemt af en dan soms ook weer toe. Ik heb een keizersnee gehad, dus ben ook helemaal schoongemaakt van binnen, maar ik heb echt nog wel een week of 8 af en aan gevloeid. En anders even bij je gyn of ha na vragen
Na mijn bevalling stopte ik na de 5de week met vloeien. 2 weken later weer 3 weken lang gevloeid. Toen in 4 maanden tijd 1 normale menstruatie gehad en na die 4 maanden had ik 2.5 maanden lang licht bloedverlies. Zelfs de eerste weken van mijn nieuwe zwangerschap had ik regelmatig licht bloedverlies. Sorry, mischien heb je hier helemaal niets aan, geen antwoord op je vraag, maar ik wil hier mee aangeven dat het niet erg hoeft te zijn om onregelmatig te bloeden na je zwangerschap. De HA zei i.i.g. dat het niet erg was en dat het wel veel meer voor kwam! Alleen prettig is het niet echt