De verschikkelijke wachtweken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door grotedroom82, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    #1 grotedroom82, 22 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2013
    Blehhh ik zit nog een klein weekje in de wacht week. wie herkent het ook dat je overal op gaat letten. Ik vind het best zenuwslopend. Ik ben al keer eerder zwanger geweest helaas mk.:(. Toen had ik ook vrij weinig symptomen. Niet moe zoals je zo vaak hoort niet misselijk. Nu heb ik ook geen symptomen. Dus ben alweer bang voor menstruatie.
    Wie zit er nog meer in de wachtweek en heb je wel of geen symptomen??

2. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Ja ik moet ook nog 6 dagen.. Heb wel een aantal klachten.
    Zere buik en onderrug maar dat zou ook aankomende menstruatie kunnen zijn. Wie weet..
    Twee dagen geleden had ik opeens maagzuur wat naar boven kwam.. bahh!
    Vind het echt super spannend. Zit nu op dag 27 van 32!

3. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    net mn eisprong gehad (geloof ik, naja was de bedoeling geen id of hij echt gesprongen is natuurlijk), dus nu ook wachten pff lastig he!! liefst slaap ik totdat iemand me wakker maakt dat ik kan testen hahaha

4. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Nou ik zou ook wel willen slapen tot ik mag testen en dan weer slapen tot ik een goede echo heb ( als ik zwanger ben dan he :)) die weken zijn ook killing

5. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Haha ja zit denk nu 9 of 10 dagen na mn eisprong ongeveer. Volgens de berekeningen..
    Maar vind dit wachten echt drie keer niks.. en ben zo benieuwd!
    Wil graag testen maar denk dat ik dat pas zondag ga doen. Dan is het 1 dag er voor! Kan wel toch? Als ik dan nog niet ongi ben..
    Hoelang moet jij nog wachten grotedroom82?

6. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Ik ad gister toevallig ook last onder in de buik en rug. ik denk dan ook gelijk aan aankomende menstrautie. wat kan je lichaam verschikkelijk zijn:) ( bij zwanger worden dan hihi) Ik moet nog tot zondag wachten in cyclus van 28 dagen. Pfff dat klinkt nog heeeeeeel lang voor mijn gevoel

7. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Ja ik heb het ook al.. erg irri! En zeker nu! haha!
    Maar ik zit morgen op dag 28! Nog even geduld..

8. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook aan het wachten....Mijn NOD is donderdag. Heb wel testen besteld bij Sensitest die vandaag zijn binnengekomen, dus zit nog in twijfel of ik morgen zal testen.....

Voel me overigens niet zwanger.....

9. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Heb jij deze maand je eisprong gevoeld. Of voel je die wel of helemaal niet.
    Ik heb er nu ook beetje opgelet. En denk wel dat ik hem gevoeld heb..En hopelijk is die raak geschoten.

10. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Ik durf nooit vroeg te testen. ;).. Maar als je ze in huis hebt is de verleiding best groot he!. Hopelijk heb je positieve test deze dagen!!

11. Kruiwagen

Kruiwagen Lid

27 apr 2013
    71
    0
    0
    Nederland
    Ik moet ook nog tot zondag wachten met testen.
    Heb er al 2 gedaan maar omo wit natuurlijk.
    Hier geen klachten, heb 16 september een mk gehad dus ben er ook helemaal uit.
    Bij die zwangerschap was ik best misselijk.

12. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb em wel gevoeld denk ik...de ene maand wat beter dan de andere! Welke ronde zitten jullie?

Het ene moment denk ik: Ja ik ga morgen testen, het andere moment denk ik: Nee....bang voor weer die teleurstelling..

13. Kruiwagen

Kruiwagen Lid

27 apr 2013
    71
    0
    0
    Nederland
    Ik zit in ronde 2.
    Ik zou toch proberen te wachten met testen tot het echt kan.
    Ik heb er al 2 verspilt. Gelukkig van de Action.
    En waarom ik ook zou wachten. Ik heb bij de vorige zwangerschap een week te vrieg getest en dat werd een miskraam. Daar heb ik veel verdriet van gehad, als ik niet zo vroeg had getest was ik er waarschijnlijk niet zo bewust van de mk maar had het dan aangezien voor me menstruatie.

14. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    ik moet ook nog tot minimaal donderdag wachten.En dan hopen op een positieve test. Heb vorige maand een miskraam gehad, daarna doorgetest en was de test weer zo goed als wit. afgelopen weekend roze/bruin bloedverlies.Sinds maandag weer niets. Nu nog steeds geen positieve test. Wél iets te zien,heel licht! hoop dat het dan niet nog van de miskraam is, maar nieuw hcg!!:)Mijn borsten zijn ook wat gevoeliger, en mijn darmen, wat opgeblazen.En afgelopen week gevoel dat ik ongesteld moest worden, en nu nog een beetje in mijn buik. En dat had ik toen ook. Maar weet niet of mijn lichaam er al klaar voor is....Ik wél:p:D

15. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een spanning...maar de test gaf nu een heel licht streepje?!

En na de mk was ie weer wit?!

16. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Ik zit nu in ronde 2 na de mk. eigenlijk 3 maar we hebben er 1 overgeslagen door bepaalde omstandigheden maar 2e officiele ronde voor kleine wonder.

17. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Zaterdag 12de kreeg ik paar scherpe steken.. maar ik heb er nog nooit echt op gelet of zulk soort steken gevoeld. Dus ik denk wel dat dat het was... Als dat zo zal zijn zit ik eigenlijk toch op 31 dagen?

18. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Ik zit in ronde 4!

19. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Weet je wat ook het verveldende is dat je maar een paar dagen per maand hebt dat een eitje bevrucht kan worden. paar dagne voor je ei en paar uur daarna. En een maand is lang dan.:( ongesteld zijn is dan niet leuk na de eisprong is weer spannend en word het weer leuk en spannend of het lukt en dan die 2 weken wachten. Mennnnn dat is zo niet leuk.

20. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Verschrikkelijk ja. Komende zondag is mijn NOD, en zaterdag een uitje naar een pretpark. Ik ga dus zaterdagochtend testen (voor het gevoel, want ook bij negatief sla ik dingen over voor de zekerheid), en dan zondag of maandag weer, afhankelijk van of ik al iets denk of weet te zien en hoe duidelijk.

Dit is pas de eerste ronde, en voor we begonnen had ik zoiets van: dit moet het moment dan maar zijn. Maar de rammelende eierstokken vielen alles mee. En nu het zover zou kunnen zijn wil ik niets liever dan in verwachting zijn - ik ben er echt alleen maar mee bezig. Hier meekletsen, dagboek bijhouden, eetgewoonten aanpassen, foliumzuur, vitamine c, nadenken over financiën, alvast denken over wie het eerder mag weten dan de 3 maanden...

Ik denk ook overal iets in te voelen. Het lastige is dat ik letterlijk de dag voor de ovulatie terugkwam van een maand in de VS, en dat de jetlag natuurlijk ook zijn weerslag heeft. Dus wat is nu vermoeidheid van een onwelkome jetlag die maar zo snel mogelijk moet vertrekken, en is er dan iets over voor een zeer welkom kindje in wording dat mag blijven? Voelt mijn maag zo gespannen omdat mijn eetpatroon zich met het slaappatroon aan moest passen? En waarom heb ik geen pijnlijke borsten, terwijl ze nu wél aanwezig mogen zijn? Nu denk ik van alles te voelen, en het is echt moeilijk de aandacht erbij weg te houden. Ik wil dat alles wat betekent, maar het zou ook een enorm placebo effect kunnen zijn.

Ik begin nu te begrijpen hoe moeilijk het moet zijn als de zwangerschap op zich laat wachten. Ik vind die twee weken al een drama!

Deel Deze Pagina