Ik heb deze poging o.a. Intralipid infuzen gehad. Nu ik zwanger ben, wil dr. P het bloed nog wel controleren. Hij mailde dat ik het via TNT kon opsturen. Heeft iemand hier ervaring mee en waar heb je bloed laten prikken?
Hallo Elize, Ik ben benieuwd of je nog reacties hebt ontvangen of de oplossing hebt gevonden? Ik overweeg het ook zo te doen, want het wordt een erg kostbare aangelegenheid het steeds daar te laten prikken... Groetjes, K.
Volgens mij moet je dit via het ziekenhuis doen. Zij zullen dan TNT inschakelen om dit op de juiste wijze te vervoeren. Maar het klopt dat TNT bloed mag vervoeren
Hoi hoi. Ik heb tijdens mijn zwangerschap 6 keer bloed verstuurd naar pf. Niet via TNT. Die doen dat niet. Ik zit nu via mn foon op het forum maar ik zal morgen even uitgebreid reageren en vertellen hoe ik het heb aangepakt. Er zitten namelijk nog wat haken en ogen aan aangezien bloed onder gevaarlijke stoffen valt. In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap en morgen laat ik het even weten. Op de laptol typt een stuk makkelikker.
Even ter aanvulling: als particulier kan je niet bij TNT terecht voor het versturen. Als medici wel. Maar je hebt gelukkig ook nog andere postbedrijven.