Soms slaat de onzekerheid toe en de vragen zou het ooit gaan lukken. Wie zijn er nog meer al meer dan een jaar aan het proberen? En heeft dat een medische reden of is het gewoon nog geen geluk? Misschien kunnen we elkaar wat steunen.
Er zijn heen veel dames hier op het forum die al meer dan 1 jaar bezig zijn, sommige zelfs 5-8 jaar. Zelf ben ik sinds november 2014 bezig, dus ook alweer ruim 1,5 jaar. Bij ons medische oorzaak, waarbij het aan beide ligt daarom doen we ICSI En jullie ook medische oorzaak?
Dat weten we nog niet we lopen nu wel bij de gynaecoloog maar nog geen onderzoeken gehad waarbij iets is vastgesteld. Binnen kort gaan ze kijken naar mijn eileiders. De meeste zullen idd ook al heel lang bezig zijn maar soms slaat gewoon even de onzekerheid toe... zoals vele dat hier ook hebben. Ik wil in ieder geval iedereen heel veel geluk toe wensen.
Wij zijn ook al bijna een jaar bezig.. vorig jaar april zou ik terug moeten gaan voor de prikpil maar ben toen iet meer gegaan.. eerste keer ongesteld was in augustus.. het is nog steeds niet heel regelmatig... En heb tussendoor ook bijna altijd bloedverlies... Omdat al meet dan een jaar bezig zijn en idd nog niet zwanger heb ik ook wel eens twijfels of ik of me vriend wel eens onvruchtbaar zouden kunnen zijn.. me wereld zou echt instorten dan denk
Wij zijn ook nu ruim een jaar bezig. Onderzoeken in het ziekenhuis gehad. Bij mij is alles goed. Bij mijn vriend is het zaad niet opper best. Hij heeft daar voedingssupplementen voor gekregen die hij moet slikken. Over 2 maanden moeten we weer bellen met het ziekenhuis als t nog niet gelukt is. Ik hoop zoooo dat het nu een keer raak is. Mensen om ons heen zijn binnen 1 maand zwanger, hooguit 4. Kan d'r laatste tijd ook slechter tegen, als mensen weer zwanger zijn. Terwijl ik het ze van harte gun. Maar wij willen ook 😥 Moed zakt steeds verder weg.
Dan is het misschien voor mij ook wel eens slim om afspraak bij de huisarts te maken? Wille het allebei ook echt zo graag.. En inderdaad om ons heen keiveel mensen die zwanger raken.. een van onze vrienden gewoon door de pil heen.. En idd ik gun het ook echt iedereen...Maar wij willen idd ook wel die vreugde van een eigen kleintje van je eigen bloed en vlees! Elke keer als ik dan weer ongesteld wordt kan ik wel janken bijna..
Ik wacht deze ronde nog wel even af... Maar denk dat het nu weer niet raak is.. vandaag rond 4 uur ineens misselijk en buikpijn... En uur later ofzo gevoel dat ik wat bloed verloor.. En dat was ook zo met beetje rode bloedstolsels... Maar us nu volgend mij alweer bijna weg.. zit wel nu op 1 of 2 dagen denk ik van mijn vruchtbare dag... Maarja ik weet het niet over week of 2 a3 toch dokter dan mss
Wij zijn nu een jaar bezig, eind juni 2015 gestopt met de pil. Mijn cyclus is nog steeds heel onregelmatig. Twijfels om naar de huisarts te gaan, ik ben nog redelijk jong dus het mag ook nog even duren. Maar aan de andere kant, als er echt iets mis is dan is het fijn er op tijd bij te zijn. Heel lastig allemaal....
Volg je gevoel! Na een jaar kan je zeker naar de huisarts. Bij ons werd er gekeken naar de kwaliteit van het sperma en werd er gekeken of wij chlamydia hadden. Sperma was gelukkig van enorm goede kwaliteit en wij hebben ook geen chlamydia, waardoor we nog een half jaar moesten proberen. Nu gaan we de MMM in, en ik sta er achter omdat het probleem waarschijnlijk bij mij ligt en ik zeer graag wil weten waaraan dan precies.
Littlegirl1989 ik ben zelf ook nog heel jong 25.. het zou nog wel even kunnen duren maar liefst willen we snel, maar zijn nu ook al meer dan een jaar bezig.. ik wacht deze cyclus nog even af maar ga daarna toch ook de dokter maar bellen mss..mijn ongesteldheid is niet altijd regelmatig.. en ook vaak tussendoor bloedverlies.. dus weet nooit zeker wanneer mijn eisprong ook is.. en mijn vriend en ik willen ook beide heeeeeel graag een kleine.. hoop dat het deze ronde raak zou kunnen zijn maar weet het niet.. en Beschuitje87 hoop dat je er achter komt waarom het dan niet lukt.. hopen dat het bij jou ook goed zal zijn.. maarja dan weet je nog niet waarom het niet lukt. hopen voor jou dat je snel duidelijkheid heb
Wij zijn ook inmiddels ruim een jaar bezig. In de 12de maand raakte ik zwanger. Maar dat was helaas een bbz. Als wij nu binnen 6 maanden niet zwanger zijn gaan we de medische molen in
Bijna 3 jaar bezig. Geen medische oorzaak. 3 IUI pogingen gehad die mislukt zijn. In augustus poging nr 4.
Hallo dames, zoveel van ons die al lang bezig zijn!!! Wij zijn in juli 2013 begonnen, september 2014 zwanger. 2 weken later miskraam.. Oktober 2015 week zwanger maar met de 20 weken echo bleek het niet goed te gaan met de baby. Ze had triploïdie: 3 van elke chomosoom. Nu sinds maart weer bezig. Als deze cyclus niets is beginnen we volgende cylus met Clomid. En vorig jaar, voor we zwanger werden, alle testen gehad. Daar kwam niet echt iets uit, mijn man heeft genoeg goede sperma en ik had geen gekke hormoon dingen. En die maand werden we zwanger dus we hebben niet het bloed kunnen laten testen tijdens ongesteldheid (of we een goede eisprong hadden gehad). Mijn cyclus is wel lang. 23-30 dagen voor de eisprong! Hopelijk kunnen we dat met de Clomid verlengen. Donderdag NOD. Allemaal nog voor ons eerste kindje.. Ik ben nu 29 en al 3 jaar bezig en iedereen roept alleen maar dat we nog zo jong zijn. Maar zo voelt het inmiddels niet meer hoor. Heel lastig en zwaar!! Wel fijn om niet de enige te zijn met een lang en moeilijk verhaal!
Wij zijn ook sinds juni 2015 bezig dus nu ruim 1 jaar. In april raakte ik zwanger we waren door het dolle heen na 11 ronde's toch nog zwanger maar helaas een mk. Nu gaan we weer verder en we zien wel of het ons nog een keer gegund is maar ik snap jullie gevoelens het blijft erg moeilijk en zwaar.
Hier sinds okt 2014 dus de 2 jaar komt langzaam in beeld. Wel 2x kort zwanger geweest. En een zoon waarbij we helemaal geen moeite hadden. Toch de stap naar de huisarts gemaakt en in augustus naar het ziekenhuis. Zie er erg tegenop maar hoop ook juist wat duidelijkheid. Vanuit daar maar verder kijken en besluiten of we met z'n drietjes blijven of dat we toch verder gaan voor een kindje. Ik ben de teleurstelling namelijk zo zat.
Wij zijn vanaf mei 2013 bezig. Wel iets gevonden namelijk mijn beide eileiders waren compleet verkleefd dus geen schijn van kans. Hierna nog een operatie gehad en 1 eileider gered. Na 6 mislukte iui toch door na ivf. Nu nog 1 cryo in poging 2. Als dit mislukt door naar poging 3
Hier al ruim 2 jaar bezig voor ern kindje. Zwanger raken lukt maar voor de rest zie m'n onderschrift. Niks als ellende
Wij gaan de 11e ronde in... Ik las net een ander topic, waarin dames zaten die al 2/3 jaar bezig zijn, dus ik durfde mijn ei al bijna niet kwijt, omdat 11 maanden niets is vergeleken bij 2/3 jaar... Maar ik zie dat er meerdere in het zelfde schuitje zitten... Moge ieders kinderwens vervuld worden. Voor ons is het ook even wachten nog voordat we op de HA afstappen...