Hoi Allemaal. Mijn man en ik proberen zwanger te worden. 11 juni had ik mijn laatste menstruatie, en hebben 24 juni geklust om het maar zo te noemen. Daarna 2 weken in spanning gezeten om te kunnen testen. mijn menstruatie zou afgelopen zaterdag moeten beginnen. Echter had ik vrijdag avond helder rood bloed, zaterdag ook ( liep er gewoon uit af en toe ) zondag kan ik het af met 1 maandverbandje.. Gisteren en vandaag alleen met afvegen bruine substantie. hebben jullie hier ook wel is last van gehad? ik ga er vanuit dat er niks meer zit..... maar ik ben misselijk, moet vaak naar de WC en heb een opgezette buik die ik met mijn buik in houden niet meer weg krijg. Groetjes!
Mijn menstruatie had ook zaterdag moeten komen. Ik heb zelf helemaal nog niet gebloedt. Misschien moet je even testen ?
ik heb zaterdag getest ( stom tijdens het bloeden ) ... ga vanavond maar weer een test er tegen aan gooien.. heb jij al getest?
heb je alleen de 24e geklust of ook de dagen er omheen? als je zaterdag je menstruatie al had moeten hebben zou je test nu ongeveer wel positief moeten zijn!
ik slikte de pil, ben hier in maart mee gestopt.. zodat ik even kon ontpillen en precies wist wanneer mijn eisprong was en hoe mijn menstruatie er uit zou zien..
En had je na stoppen van de pil elke keer regelmatige cyclussen? Het ontpillen kan wel een half jaar duren
kon de klok er op gelijk zetten.. Elke keer precies het zelfde.. dit wijkt zo af met wat het al die maanden geweest is..
Als je nu zwanger bent zou de test op zich wel positief moeten zijn, anders kun je aan de huisarts misschien een bloedtest vragen? Test je met kv 2 voor 5?
ik heb die test gedaan, maar heb dit zaterdag avond gedaan.. toen had ik die hele hevige bloeding.. wil hem vanavond doen, omdat het bloeden zondag is gestopt en nu alleen met afvegen bruin achterblijft op het papiertje
Je kan best vanavond testen hoor! Sommige testen beter in de middag/avond zorg er wel voor dat je niet teveel gedronken hebt
heb vandaag 2 koppen thee en een flesje spa blauw op, maar blijf maar lopen naar de WC... stop nu met drinken zodat ik de test goed kan doen!