Hallo, 2 augustus zou ik uitgerekend zijn, op 15 januari hoorden we dat het hartje niet meer klopte. Ik was toen bijna 12 weken zwanger. Ik ben nog steeds niet opnieuw zwanger waar ik elke ronde opnieuw weer veel verdriet van heb. De negatieve zw test vanmorgen (11 dpo vandaag) hakte er flink in. Dat zag ik niet zo aankomen, maar ik denk dat het komt doordat ik nu definitief niet zwanger zal zijn als 2 aug aanbreekt. Ik moet veel denken aan de dikke buik die ik nu zou hebben, verlof etc. Pff wil mijn verdriet gewoon even delen denk ik Is dit herkenbaar voor iemand? Liefs, Lara
Wat akelig voor je. Ik snap heel goed dat je nu aan je uitgerekende datum denkt en extra verdrietig bent door de negatieve test. Heel veel sterkte gewenst!
Heel herkenbaar. Het enige lichtpuntje was bij mij wel, toen de uitgerekende datum geweest was, voelde het minder zwaar. Hopelijk ben je snel zwanger, het is echt een rotgevoel die menstruaties na een miskraam.
Wat ontzettend naar voor je meid.. Helaas ken ik het gevoel maar al te goed 31 januari was zo'n datum en 13 augustus zit er nu aan te komen. Ook ik had nooit gedacht dat t zou lopen. Tips heb ik niet echt. Alleen indien de dag t toelaat dat je 'iets leuks' gaat doen of igg niet alleen bent. Maar de dag is en blijft beladen. Sterkte meis.
6 juni is en blijft voor mij mijn tweede kindje. Zodra de datum voorbij was ging het wel beter, maar vergeten doe je het niet. Denk ook niet dat je dat zou moeten willen. Het is toch echt je kindje die je bent verloren en zal altijd bij je blijven. Hoe je het invult is aan jezelf. Je kan die dag afleiding zieken of juist een kaarsje gaan branden. Maar echt na deze dag of eerlijk gezegd maand zul je merken dat het beter gaat en misschien staat je lichaam dan een nieuwe zwangerschap ook beter toe.
Heel herkenbaar lieve Lara.... Die dag (achteraf de hele week) was ik ook niet mezelf. Ik kon niet zoveel hebben en werd ook nog eens ongesteld :x. Maar een kleine hoop voor jou; de maand erna was ik zwanger. Na de uitgerekende datum hebben wij definitief de hoop op een tweede kindje opgegeven. We waren 1,5 jaar en 2 miskramen verder en het was gewoon klaar. Ik kon die teleurstellingen niet meer aan. Wel besloot ik hiervoor een psycholoog te zoeken, voor hulp om die wens af te sluiten. En een dag na die eerste afspraak bleek ik dus zwanger. Het duurde 8 weken voordat ik daar pas over kon praten. Ik was heus blij, maar de angst en het verdriet waren te groot. Ik voelde me oprecht in de zeik genomen door de natuur. Kortom; ik heb niet de oplossing voor je. Het is en blijft vreselijk moeilijk en het enige wat een beetje kan helpen, is afleiding zoeken... Heel veel sterkte!
Tips heb ik helaas niet voor je Mamalara. Hier ook heel herkenbaar. Ik zou eigenlijk komend weekend zijn uitgerekend. Ik ben blij als het voorbij is want ik zie er erg tegenop met nog steeds een lege buik en inmiddels in de MMM. Heel veel sterkte!
Ik kan het me voorstellen en vond die tijd na de miskramen echt niet leuk. Maar inmiddels weet ik zowel de data van de miskramen als de uitgerekende data van de missers niet meer. Het is gesleten.
Herkenbaar. Al was het bij mij een vroege miskraam. Ik zou op 11 juli uitgerekend zijn. Sterfdag opa was 8 juli. En op 19 juli ben ik officiëel 2 jaar bezig met zwanger worden. Ik voelde mij ook echt enorm piep. Gaat ietsjes beter nu. Volgende week cryo tp en ben zo bang dat de cryo niet ontdooit of dat er wat anders is. Zit ook met een tijdschema ga 1 augustus op vakantie dus hopelijk niet weer een lange cyclus.
Héél herkenbaar MamaLara. Ik was 16 juni uitgerekend en heb het de afgelopen maand echt zwaar gehad. De maanden ervoor voelde ik ook een soort druk van, als ik in juni maar zwanger ben.. Ik kon me niet voorstellen hoe het zou zijn als ik de uitgerekende datum passeerde zonder opnieuw zwanger te zijn. Dat is helaas dus wel gebeurd en het is pittig. Maar nu juni achter de rug is merk ik dat ik het iets meer los/ achter me kan laten. Misschien mede omdat ik ook hulp heb gezocht bij een maatschappelijk werker omdat ik zo obsessief bezig ben met zwanger worden dat het alles beheerst. Ik ervaar nu iets meer rust al is dat wel heel wisselend. lastig, wil je veel sterkte toewensen en hopelijk voor een ieder binnenkort goed nieuws!
Helaas heel herkenbaar. Ook ik wilde wel weer zwanger zijn voor de uitgerekende datum van ons zoontje (8 augustus, 5 mei was hij overleden). Echter, ik bleek zwanger maar ik kreeg een vroege mk eind juli. Het jaar daarop was ik na nog 2x een mk nog steeds niet zwanger. Ik heb het eerder voorbij zien komen maar eigenlijk voelde het toch minder zwaar als ik verwacht had. Komende augustus eindelijk een beter vooruitzicht maar enorm spannend Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn, dat je 'de dag' een beetje goed door kan komen.
Veel sterkte! Ik herken het zelf niet, wel bij een goede vriendin gezien wat het met haar deed toen ze op de uitgerekende datum misschien nog niet zwanger zou zijn.
Dank voor al jullie lieve berichten. Al gun ik dit niemand, het is toch fijn om te weten dat je hier niet als enige mee worstelt. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn
Mijn uitgerekende datum was 6 juni.. ik was ingeschreven op een zwangerschapspagina en kreeg die dag een mail "proficiat jouw baby is geboren" maar had het er iet echt moeilijk mee.. waar ik wel bang voor ben is dat ik de periode nader waarin ik zwanger was GEWORDEN en ik te ge dan nog niet zwanger ben. Denk dat dat het moeilijkste gaat zijn.
Hier had ik op de uitgerekende datum alweer 1 of zelfs 2 missed abortions gehad. Hou hoop ben na 2 jaar, 7 operaties 4 miskramen waarvan 2 met infectie nu weer zwanger en het lijkt nu goed te gaan. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
Helaas voor mij ook heel herkenbaar. Mijn uitgerekende datum was 26 augustus... nu net is de 2e poging ivf mislukt (en geen cryo's), dus geen kans meer om voor die tijd weer zwanger te zijn. We nemen nu dan ook bewust even rust en hopelijk straks weer vol goede moed beginnen aan onze 3e poging (met hopelijk een mooi resultaat).