Zwangerschapssymptomen tijdens menstruatie. Toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ellen198803, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Ik had een paar weken geleden al geschreven dat ik last heb van zwangersschaps symptomen, en ben 1 maart ongesteld geworden, maar het is bruin en licht roze van kleur?? Ook duurde het maar 4 dagen ipv 7 dagen...Nu heb ik nog steeds last van symptomen, die ik had, hele dagen misselijk, energie op 25% hoofdpijn, van heel vrolijk zijn naar ineens een stuk chagrijn...pijnlijke gespannen borsten...als het zo blijft, ga ik morgen of donderdag langs de dokter, maar ik kan toch niet zwanger zijn? En testen kan niet toch, als je nog wat bruinig hebt in je urine? Ik ben er erg onzeker van, want normaal gesproken heb ik nooit last van symptomen tijdens mijn ongi!....

liefs Ellen ;)

2. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Volgens mij kun je wel een testje wagen hoor, ik geloof niet dat het uitmaakt dat je nog een beetje bruinverlies hebt.. Dan weet je het tenminste zeker! Groetjes van een andere Ellen;)

3. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Ja denkje? haha ik denk al, huh zo had ik mijn naam toch niet geschreven als schermnaam? :p haha, maar dan ga ik straks zodra ik plassen moet maar een testje wagen, al vindt ik het dood eng

4. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Spannend.. De kans is klein denk ik, omdat je ongesteld bent. Maar wat je al zei, het lijkt anders dan een normale ongesteldheid, dus wat dat betreft weet je het maar nooit. Je symptomen kunnen trouwens ook door je ongesteldheid komen he.. dus niet teleurgesteld zijn als je zometeen een negatieve test hebt.. Maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Spannend, laat je het even weten??

5. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Ja precies, zei mijn vriend ookal, ik hou ook in me hoofd dat de test negatief is hoor, we gaan gewoon langs de dokter omdat ik nu weer zo misselijk ben...eerst dacht ik dat gewoon honger had maar na het eten blijf ik misselijk dus zo raar...en hoe ik me nu voel, heb ik nooit gehad...vrouwen lichaam zit raar in elkaar soms haha! Ja tuurlijk laat ik het even weten!! :)

6. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik had hetzelfde en dacht dus ook zwanger te zijn. Erna nog steeds allerlei symptomen en heb nog een paar dagen het gevoel gehad dat 't toch echt raak moest zijn.
    Nu alweer 2 weken later en gister nog een test gedaan; negatief. Dus 't was gewoon echt een rare menstruatie.

Kan denk ik dus echt allebei de kanten op, want heb ook wel positieve verhalen gelezen hierover ;)
    Succes!

7. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    En.. heb je al getest? Vervelend joh, die misselijkheid.. Misschien is het een buikgriepje ofzo (als je test negatief is). En anders inderdaad ff langs de dokter als je last blijft houden.. Ben benieuwd naar je test!

8. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    zojuist getest, helaas weer niks...donderdag naar de dokter toe, hij wil me toch even onderzoeken omdat hij het vreemd vindt dat ik me zo voel en steeds negatief test. krijg ik inwendig onderzoek...

9. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Balen! Maar toch fijn om even langs de dokter te gaan, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.. Sterkte!

10. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    fijn zeg dat de dokter met je meedenkt!!!
    Na het onderzoek weet je meteen waar je aan toe bent.

Moet wel zeggen dat ik ook altijd veel last heb van mijn menstruatie. Het lijkt inderdaad alsof ik toch zwanger ben, maar ik weet inmiddels dat dat echt niet zo is.
    De ene keer kan ik ook 7 dagen vloeien en een andere keer maar 4. Heb zelfs een keer van 1 week na eisprong tot aan nod iedere ochtend moeten spugen. Dan zou je toch denken het is raak, maar helaas weer niet.
    Het kan zo zijn dat je eitje wel is bevrucht, maar dat het alsnog mis is gegaan, misschien dat je daardoor wel lichtelijke zwangerschapssymptomen hebt, maar dat zul je helaas nooit met zekerheid kunnen zeggen.

Succes ermee!!! Ik weet hoe vervelend het allemaal is als je zo graag wilt!

11. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    inderdaad ja! Ben vandaag al bij de dokter geweest, Hij heeft inwendig onderzoek gedaan, alles goed, eierstokken netjes, baarmoeder ziet er prima uit. Hij zei ook dat er een eitje bevrucht is geweest, maar helaas (voor ons) is afgestorven, omdat het geen gezond vruchtje was. Volgende maand weer klussen, en als ik me dan weer zo voel, en het is weer steeds negatief stuurt hij me door naar de gynocoloog. Maar hij ging er vanuit dat dat pas hoeft wanneer het raak is. Toch jammer dat ik niet zwanger ben, maar ook blij dat ik wel gewoon zwanger kan raken op de natuurlijke manier! Ook mag ik pas testen als ik 5 dagen minstens overtijd ben, aangezien mijn cyclus niet geheel regelmatig is! :) Fijne dokter!! Heeft alles wel 4 keer uitgelegd, en had zoveel begrip! (Woon in Duitsland, en voor het eerst dus naar deze dokter geweest).

Dus.......deze meid moet gewoon geduld hebben hihihi :) net als vele andere hier... :p

12. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    oh wat fijn!!! dan heb je echt een goeie huisarts, ben er maar zuinig op :)
    Je geduld zal op de proef worden gesteld, ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn!!!!

Deel Deze Pagina