Vinden jullie het niet eng dan? Ik had joey in het begin in de kinderwagen gelegd en ook een paar x in ons bed,ik kon niet slapen! En natuurlijk zag ik weer dat hubbie de dekbed perongeluk trok over joey's hoofd toen hij draaide... Ik gelijk gillen en hubbie wakker maken! Ik zo van:"Zie nou wel?Het is gevaarlijk!" Vanaf dat moment ligt hij (10 uur per nacht) in zijn eigen bedje
Nathan heeft de eerste paar maanden bij ons gelegen, daarna is hij naar zijn eigen kamertje gegaan. Ging allemaal goed. Tussen ons in slapen is nog nooit gelukt, het is echt een drukte maker die dan alleen maar wil spelen. Wel slaapt hij bij ons op de kamer als hij ziek ofzo is. Gewoon in een campingbedje met extra matras. Gaat prima altijd. Baby II gaat in een co sleeper ivm BV. Gewoon kijken voor hoelang, we zien wel hoe het loopt. Wel vind ik het ongezond als het kindje klaar is voor zijn eigen kamer, maar zijn ouders het kindje er houden omdat het zo gezellig is. Denk dat een eigen kamertje/ruimte/bedje goed is voor een kind zijn zelfvertrouwen en eigen ik.
Al onze drie zoons hebben nog nooit bij ons in bed geslapen, ik vind het te eng, was altijd bang dat we in onze slaap op hen zouden gaan liggen. Maar nu hadden we ook wel altijd makkelijke slapers, dat scheelt natuurlijk ook. 't Lijkt me ook lastig als je kindje er aan went en niet meer terug wil naar z'n eigen bedje. Maar ja... als je kind nacht na nacht huilt, dan wil je denk ik wel graag. Dus ik ben de laatste die er iets van zeggen zal, omdat ik er gelukkig geen ervaring mee heb.
Ja als je kind verder rustig slaapt in zijn eigen bed wel ja , wanneer mijn kind meer dan 4 uur per nacht in haar eigen bedje sliep had ik dit misschien ook wel gezegd.. Hier is het trouwens nooit een probleem geweest toen ze weer in haar eigen ledikant moest slapen.
Onze dochter van elf maanden slaapt ook bij ons. Soms wel eens in haar eigen bed, maar na een nachtvoeding blijft ze dan toch weer lekker bij ons liggen. Ik vind het heerlijk!
Maar waarom krijgt een kind van 11 maanden een nachtvoeding? Ach, ik zou het ook wel eens lekker vinden als hij bij ons zou willen slapen maar ben toch wel heel blij dat ik een goeie slaper heb die in zijn eigen bedje (en elk ander bedje waar dan ook) gewoon gaat slapen.
Misschien kwam mn sarcasme niet helemaal over... Ons ukkie ligt al 16 maanden tussen ons in hoor. En we zijn alledrie hardstikke gezond
Hahaha ik had het sarcarsme ook niet helemaal meegekregen Maaree.. laten we elkaar wél in waarde laten meiden, ieder doet het op haar eigen manier!
Omdat ik borstvoeding op verzoek geef en er geen vast schema is voor hoeveel voedingen per dag dat zijn. Soms komt ze nog wel drie keer!
Eskil ligt ook lekker bij ons in bed. Krijgt ook borstvoeding en ik heb geen zin om hem drie keer per nacht uit zijn bed te gaan plukken (alhoewel hij, gelukkig, de laatste week al redelijke stukken doorhaalt 's nachts) Maar nu hoor ik hem smakken en kleine geluidjes maken en kan ik hem meteen bij me pakken, ideaal! Op hem gaan liggen... Nee, hij ligt vrij hoog in ons bed, dat doe je echt niet. Hij vindt het heerlijk om bij mij of mijn man te liggen, zo schattig is dat. Mijn dochter was er te onrustig voor dus zij lag in de kinderwagenbak naast ons bed. De bedoeling is wel dat Eskil hier toch ook weer in gaat en over een maandje of anderhalf naar zijn eigen bed... Maar we zien wel hoe het loopt, we vinden het allebei geweldig om hem tussen ons in te hebben liggen.
Mamma's ik ben jaloers!!!!! Zou willen dat ons kleine meid bij ons in bedje wil slapen....Maar nee hoor!En dan niet altijd! Maar zo nu en dan een sochtendsvroeg.... Toen ze er net was sliep ze sochtends nog wel eens bij ons vanaf een uurtje of 5.... En dan op het voedingkussen. Maar ze wil alleen maar slapen in dr eigen bedje, en is dan ook zo vertrokken!