ik ben 3maanden terug bevallen. ben daarna vrij snel aan de pil begonnen. ben al 2x ongesteld geweest, na het slikken van de pil, mijn menstruatie kwam die 2x vrij vlug toen moest ik nog 2 pilletjes slikken voordat de strip leeg was, maar toen was ik steeds al ongie. maar nu..vrijdag laatste pil gehad.. en nog steeds niks.. heb gistere een test gedaan vanmorgen maar geven allebij niet zwanger aan.. maar we hebben ook nog niet ''echte'' sex gehad wel die contact met elkaar daar. en ik weet zeker dat ik de pil goed gebruikt heb want let er heel nauwkeurig op omdat ik het nog niet aan zou kunnen om weer zwanger te raken, omdat ik na de bevalling tegen een depressie zat.. kan het zijn dat nu de mnestruatie wegblijft omdat me lichaam nog aan het herstellen is? of wat moet ik nu denken.. heeft iemand dit ook gehad. of weet iemand wat het is?
Ik denk dat je lichaam zich sowieso nog aan het herstellen is van je zwangerschap. Je cyclus kan heel anders worden na een zwangerschap en het kan een tijd duren voordat er weer regelmaat in zit. Ook als je de pil slikt.