Misselijkheid weer terug/erger bij 20 wk?? Wie nog meer?

Discussion in 'Gezondheid' started by Babel44, Jun 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hai allemaal,

Is dit normaal, of zijn er meer die dit hebben gehad:

Ik ben eigenlijk steeds misselijk gebleven, tot nu, het ergste rond 12 weken en rond de 18,5 week was het goed te doen. Slik nog steeds 2 emesafene per etmaal. Nu is het echter al een week weer steeds erger aan het worden. Heb alweer gespuugd en meerdere keren bijna gespuugd, en zit dus ook weer steeds dingen te eten om het maar uit te houden.

Zijn er meer die dit hebben gehad? Help, hoe erg wordt het nog, en gaat het nog weg... :(:(.

Liefs Babel

2. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hier de eerste 15 weken ofzo echt veel last gehad. Toen ineens niet, paar weken later weer wel, paar dagen niet, dagje wel, dagje niet, paar dagen wel.. etc;)
    Nu weer wat meer, ook omdat ik last van maagzuur krijg. Blegh.
    Slik dus ook regelmatig nog een pilletje.

Kan dus best zijn dat het bij jou ook ineens weer over is. En weg blijft. Of toch weer komt en dan in lichtere mate. Of niet.
    Is helaas weinig over te zeggen. Hoop voor je dat het gauw over is!

3. selma

selma Bekend lid

Nov 21, 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi,

wat vervelend joh!
    Ik weet dat je door vermoeidheid en stress ook meer last kunt krijgen van misselijkheid. En misschien heb je ook last van maagzuur waardoor je misselijk wordt?
    Kortom zorg voor je rust, geen of zo min mogelijk stress.

Succes en sterkte, misselijkheid is helemaal niet fijn!

Liefs Selma

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hai meiden,

Dank je wel voor jullie lieve reacties. Had vanochtend nog een huilbui ervan, ben het zo zat. Idd, iemand anders zei vandaag ook al meer rust en stress/inspanning beperken. Misschien toch nog wat beter proberen, het rare is, ik voel me wel energiek (overdag), dus ik doe automatisch ook meer. Maar heb nog wel veel slaap nodig, word nooit uitgeslapen wakker eigenlijk.

Ben ook erg verkouden geworden trouwens, misschien dat je daardoor ook weer misselijker bent?

Heb (nog) geen last van maagzuur gelukkig, dat is ook een crime!

Ik ga mijn best doen! ;) De klok slaat hier tien uur, ik ga dus naar bed :D
    Thx, Babel

Share This Page