Yyeeaahhh wij gaan voor een brusje!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door HMT, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry maar ik wil het het liefst van de daken schreeuwen maar dat doen we maar niet hahah vandaag dat ik hier even te enthousiast ga vetellen dat we voor een broertje of zusje voor ons zoontje gaan
    Hij is nu bijna 6 maanden en we willen ze graag kort op elkaar
    Mn laatste "onbenutten" eitje laten we nog even voorbij gaan maar vanaf mn komende ongesteldheid (die verwacht ik de 20ste juni) gaan we er weer voor

Ik vind het nog spannender als de eerste keer haha

Lukt het weer zo snel
    Word ik weer zo Ziek
    Word het weer een jongen of toch eeen meisje
    Hoe ga ik het met 2 kleintjes doen
    Word deze net zo makkelijk als ons zoontje

Al die vragen whahahah maar heb er zoooooo veel zin in
    Ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor hahaha

Okey dit wilde ik gewoon even delen :p

2. anoniempje2014

anoniempje2014 Actief lid

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk!! Wij hebben ook deze maand besloten om voor een tweede te gaan... mijn zoontje is bijna 8 maanden maar wij willen ze ook kort op elkaar.

Ik vind het zelf ook wel spannend....

Succes ermee!!

3. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk!! Wanneer verwacht je je eerste eisprong die jullie gaan benutten? Ik de eerste week van juli dus dan kunnen we los haha

4. anoniempje2014

anoniempje2014 Actief lid

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk deze week!!! Ik ben wel al met de ovutesten bezig... veel mensen zeggen dat het te vroeg is.... maar ik hou dat liever bij. Krijg ik nu geen eisprong na een half jaar dan kan ik aan de bel trekken bij de huisarts...

Maar ik verwacht niet dat ik meteen al aantel... maar het blijft toch spannend.

5. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!! Ik had het bij mn zoontje ook gedaan hoor meteen ovulatie testen
    Nu voel ik mn eisprong heel erg flinke stekende pijn dus dan is testen niet meer nodig haha

Was je van de eerste vlug aangeteld of niet?

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Jeeej! Ook hier zijn we sinds deze maand aan de klus! ;)
    Wat spannend weer hé? :)

7. Pisam

Pisam Niet meer actief

Ook wij gaan voor een tweede! :D

Heb een gemiddelde cyclus van 26 dagen, verwacht komend weekend mijn menstruatie en dan de eerste ronde in, spannend! Bij de eerste was het snel raak, hopen dat het ons weer gegund is.

Veel succes dames! :)

8. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ook hier gaan wij voor een brusje. Ik wordt van het weekend ongesteld en daarna ga ik nog 1 strip afmaken en dan eind juni stoppen met de pil. Dochter is bijna 2.5 jaar.

9. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Wat leuk :)! Heel veel succes en hopelijk is het weer snel raak voor jullie!!!

10. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Voor jou natuurlijk hetzelfde Robano!
    Hopelijk mag jij ook snel een positieve test in handen hebben en zo'n bijzonder en mooi wondertje in je buik voelen groeien;)

11. Mia11

Mia11 Lid

21 okt 2012
    36
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa wij gaan ook voor een bruisje. Zooo spannend weer. Ben nu ongesteld na m'n laaste strip dus over een paar dagen kunnen we weer. Mijn dochter is ook bijna 2,5 jaar.

12. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal weer he!!

Heel veel mensen in mn omgeving (kinderloze mensen vooral)
    Zeggen bij een 2de is het straks toch nie meer spannend dan weet je wat je te wachten staat
    Juist daardoor vind ik het spannender! Mn zwangerschao was 9 maanden ellende en mn bevalling als bedorve kers op de taart was best een hel dus hoop dat dit bij een 2de heel anders gaat

Wel ideaal dat door die ellendige zwangerschap de meeste mensen in mn omgeving denken dat het nog even duurt voor we voor nr 2 gaan 😏

13. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Veel succes! Wat spannend zeg.

Hier nog wat wachten aangezien ons kindje nog maar een drietal maandjes is. Maar heel lang zal t ook niet duren normaal hihi

14. Mamasaar

Mamasaar Actief lid

1 jun 2015
    105
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een gezelligheid! Ook hier wensen we een brusje voor onze dochter (nu een jaar en een maand)
    Mijn NOD is al bijna 2 weken geleden, maar nog geen spatje rood te zien. Helaas ook geen streepjes, dus afwachten nu... Wel lastig hoor.

Laat maar komen die tweede zwangerschap. De eerste was super, en de bevalling viel me mee. Mazzelaar voel ik me, want het kan zo anders gaan. Ik ben ook heel benieuwd hoe het is voor de tweede keer. Denk dat ik alles zo anders zal ervaren :)

Oke. Keep us posted :)

15. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Spannend!! 2 kleintjes is best te doen ;) bij ons schelen de jongsten 12.3 mnd. Het heeft veel voordelen. (En natuurlijk ook wat nadelen, maar dat is bij alles ;) )

16. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Wij zijn ook bezig voor een tweede! Heb momenteel alle symptomen die ik bij mn vorige zwangerschap ook had dus hopen dat het raak is! 😆
    want ik weet ook hoe je lichaam je in de zeik kan nemen...

Succes iedereen!

17. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Wow Laura wat spannend! :) wanneer kan je testen? ;)

HMT klinkt pittig zeg :( Maar idd....voordeel is dat men er niet naar vraagt. Hier heb ik sinds vorige week de eerste vragen alweer in de pocket! Varierend van wanneer komt er een tweede tot goh ben je zwanger? Al vond ik die laatste niet zo top ;)

Klinkt goed Mamasaar! Ben stiekem wel een beetje jaloers ondanks dat mijn zwangerschap relatief goed is verlopen :p

Ik geloof dat ik hier vruchtbaar slijm heb gespot....dus nu al hyperdepiep ;) We gaan ervoor :)

18. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Maandag is m'n NOD. Denk wel dat ik wacht tot maandag. Als me dat lukt ...😆

19. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hahaha geniaal! :D Ik ben benieuw of het je lukt ;)

20. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooeee laura spannend!!!

Hier nu ook vruchtbaar slijm maar dit eitje laten we nog even onbenut! Ben veel te bang dat ik in 1 x aantel en we hebben duidelijk gezegt dat er minimaal een jaar en 3 maanden tussen zit hahaha

Deel Deze Pagina